Heb voor dochter bij deze internetwinkel een cd-rom besteld en on-line betaald. Kreeg echter dvd. Deze teruggestuurd volgens regels op hun website. Krijg echter geen geld terug, maar een tegoedbon, welke ik niet wil.
Bleek heel moeilijk om een reactieadres te vinden op de site. Toen ik dit eindelijk (Azur blijkt een onderdeel van het bedrijf Medio) had, kreeg ik in eerste instantie geen reactie op mijn mails. Ook op een aangetekende brief geen reactie! Daarna mail dat zij tegoedbon hadden gestuurd met een "extraatje" voor de overlast. Na twee weken bleek dit een tegoedbon met wel twee euro extra....
Echter ik wil gewoon geld terug. Zij bleven de mails met standaard antwoord beantwoorden en daarna hadden ze ineens geen IBANnr om terug te betalen en daarna geen SWIFT-code. Beide heb ik nu aan hen doorgegeven, maar nog steeds mijn geld niet.
Ik heb nu een Belgische financiele opsporingsdienst op hun dak gestuurd.
Daarom: Let op bij deze winkel!
Omdat ik niet van plan ben om het hier bij te laten zitten wil ik graag van mensen weten of die soortgelijke ervaringen hebben.....
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] www.azur.be
-
martijnarends
Re: www.azur.be
over het algemeen wordt er altijd bij vermeld of het om een cdrom of dvd rom spel/programma gaat.
Geld terug is meestel service, geen verplichting.
maar in hun voorwaarden staat helaas ook dit..
http://www.azur.be/index.php?page=CONTE ... ranporta#8
Waarin ze ook vermelden dat je een tegoedbon krijgt.
Geld terug is meestel service, geen verplichting.
maar in hun voorwaarden staat helaas ook dit..
zie deze link:Indien dit niet mogelijk is krijgt u per email een cadeaubon. De waarde van deze waardebon komt overeen met uw tegoed, verhoogd met een leuk extraatje. Deze waardebon kunt u gebruiken bij uw eerstvolgende bestelling op Azur.be. Eigenlijk exact hetzelfde als in een gewone winkel.
http://www.azur.be/index.php?page=CONTE ... ranporta#8
Waarin ze ook vermelden dat je een tegoedbon krijgt.
Ik heb contact gehad met een Belgische controlerende instantie. Daar is geld terug, volgens hen, wel een verplichting.
En als ze dan zeggen dat ze een tegoedbon sturen, moeten ze dat ook wel doen, wat dus in eerste instantie niet gebeurde. Het beloofde "extraatje" was € 2,--.
De betrokken instatntie heeft Azur ook op dit gedrag aangesproken, waarna men heeft aangegeven geld terug te willen geven en vervolgens het gezeur over IBAN- en SWIFT-codes begon, die Azur niet heeft en waardoor zij niet terug zouden kunnen betalen. Kortom....gedraai!
En als ze dan zeggen dat ze een tegoedbon sturen, moeten ze dat ook wel doen, wat dus in eerste instantie niet gebeurde. Het beloofde "extraatje" was € 2,--.
De betrokken instatntie heeft Azur ook op dit gedrag aangesproken, waarna men heeft aangegeven geld terug te willen geven en vervolgens het gezeur over IBAN- en SWIFT-codes begon, die Azur niet heeft en waardoor zij niet terug zouden kunnen betalen. Kortom....gedraai!
Man, wat kan jij zeveren.
Ik ben al jaren een regelmatige klant van deze webwinkel (azur), nog nooit problemen gehad.
Of ben jij zo een van deze mensen die denkt dat als je wat op internet koopt je alles gratis moet krijgen?
Ik begrijp ook niet dat je een extraatje van 2 € niks vindt, geef dan maar aan mij.
Kortom, mijn mening: een aanrader
Ik ben al jaren een regelmatige klant van deze webwinkel (azur), nog nooit problemen gehad.
Of ben jij zo een van deze mensen die denkt dat als je wat op internet koopt je alles gratis moet krijgen?
Ik begrijp ook niet dat je een extraatje van 2 € niks vindt, geef dan maar aan mij.
Kortom, mijn mening: een aanrader