LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis actie voeren bij DEXIA

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Brabander
Berichten: 354
Lid geworden op: 05 jul 2004 23:17

Gratis actie voeren bij DEXIA

Ongelezen bericht door Brabander »

Kunnen we misschien de tekst er op zetten: Met DEXIA lease naar de vernieling geholpen.

Verlicht de stad met Dexia …


De Dexia Tower, die gelegen is aan het Rogierplein in Brussel, is 145 meter hoog en telt 4200 ramen die een individuele kleur kunnen aannemen, waardoor de gevels een communicatiemiddel vormen dat uniek is in zijn soort. Tijdens de hele eindejaarsperiode nodigt Dexia iedereen uit om zijn creativiteit de vrije loop te laten en zelf zijn eigen composities op de toren te projecteren.

Op het Rogierplein kunnen bezoekers, aan een station dat staat opgesteld aan de voet van de toren, individueel of in groep interageren met de verlichte toren door middel van een touch screen. Zodoende staat er een heel universum van vormen, bewegingen en licht ter beschikking van de fantasie van de "lichtkunstenaars" in de dop!

… en ontwerp de meest originele wenskaart!

Het - vluchtige - werk dat zodoende wordt gecreëerd, kan vervolgens worden opgeslagen en dienen voor de aanmaak van individuele wenskaarten.
Wanneer de gebruiker een compositie heeft gecreëerd, kan hij een elektronische postkaart verzenden met een foto van de toren waarop de compositie afgebeeld staat. Deze foto wordt geladen op de specifieke project-website ( www.dexia-tower.be ) waar mensen hun postkaart kunnen opvragen, zowel in elektronisch als printbaar formaat, met hun Kerst- en Nieuwjaarswensen.

Alle dagen tem 15 januari 2007, van 17 uur tot 1 uur.

Een beetje techniek…

Zowel statische (aanraking) als dynamische (gebaar) input worden herkend om een elementair grafisch vocabularium te genereren van punten, lijnen en vlakken, die gecombineerd worden met fysieke gedragingen (groei, massa…) en gebruik maken van een monochroom kleurenpalet (achtergrond) gecombineerd met zwart en wit (grafische elementen). Het design van het interactieve station, is net als het project in het algemeen gebaseerd op het idee van het plooien en ontplooien van de ruimte. Ruimte en tijd worden gecombineerd tot een dynamisch en sequentieel concept van interactieve belichting.

(ontvangen van DEXIA per mail)

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: Gratis actie voeren bij DEXIA

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

Misschien kunnen we beter PAL stickers op munten plakken.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Gratis actie voeren bij DEXIA

Ongelezen bericht door Elias »

Ja Linda, goed idee !
Als jij dan die beschadigde munten voor je rekening neemt met zo'n rond gat in het midden, dan zijn die ook weer netjes ....... :D

Charles de Coster
Berichten: 37
Lid geworden op: 07 nov 2006 17:58

Re: Gratis actie voeren bij DEXIA

Ongelezen bericht door Charles de Coster »

LindaLovelace = HvdC/HvdB/CvdH.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Gratis actie voeren bij DEXIA

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Tja, zo zijn er wel meer..
http://forum.trosradar.nl/search.php?se ... daLovelace
lieden die op meerdere forums komen schelden en liegen
http://forum.trosradar.nl/search.php?se ... Chanmaster
en bedriegen en dat halstarrig volhouden..
http://forum.trosradar.nl/search.php?search_author=HvdB
http://forum.trosradar.nl/search.php?search_author=HvdC
op bijna elk forum komen ze op welhaast identieke manier provoceren,
maar op dit LegioLease forum krijgen ze de meeste respons en dat vinden ze prachtig!

Martinvdm

Re: Gratis actie voeren bij DEXIA

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Goed speurwerk IWEBD,

Geeft voor mij genoeg reden om aan te nemen dat men een soort van kick krijgt om een forum vol te kladderen en reacties uit te lokken !!

gerrit dekzeil
Berichten: 110
Lid geworden op: 04 jun 2006 21:40

Re: Gratis actie voeren bij DEXIA

Ongelezen bericht door gerrit dekzeil »

Geeft voor mij genoeg reden om aan te nemen dat men een soort van kick krijgt om een forum vol te kladderen en reacties uit te lokken !!
Zo lang als dit forum bestaat bij de gratie van Tros Radar wordt er al geschimpt en afgegeven op reacties die niet in overeenstemming zijn met de stellingname van nog maar een handvol zogenaamde gedupeerden, die halsstarrig blijven volhouden dat hen onrecht is aangedaan door de boze financiele buitenwereld.
Het feit dat men blijft reageren op iedere niets ter zake doende post geeft aan dat die enkele gedupeerde die hier op het forum onder tal van aliassen post geen onderscheid weet te maken van hoofd- en bijzaken.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Gratis actie voeren bij DEXIA

Ongelezen bericht door Janny »

Meneer Dekzijl,
ik vraag me af waar u zich zo druk over maakt? U bent naar ik aanneem geen gedupeerde, Gefeliciteerd, Dus wanneer u niet gedupeerd bent ,welke reden kunt u mij geven om ons die zich gedupeerd weten , te verwijten dat we
wordt er al geschimpt en afgegeven op reacties die niet in overeenstemming zijn met de stellingname van nog maar een handvol zogenaamde gedupeerden, die halsstarrig blijven volhouden dat hen onrecht is aangedaan door de boze financiele buitenwereld.
hieraan schuldig zijn.
Wij doen u toch niet tekort? we lopen u niet voor de voeten! er niets wat u aan ons verbindt vanwaar dan die boosheid?

Janny

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Gratis actie voeren bij DEXIA

Ongelezen bericht door ad snoeren »

zogenaamde gedupeerden, die halsstarrig blijven volhouden dat hen onrecht is aangedaan door de boze financiele buitenwereld.
Had jij daar niet al eens een liedje van gemaakt.

Ik ben Gerrit
En ik steel als de raven
'K ben een boef
In de ogen der braven
Maar wat moet je dan
Als je niks hebt
In deze wereld
Waar je steeds wordt genept.

Prettige Jaarwisseling.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Gratis actie voeren bij DEXIA

Ongelezen bericht door pluutje »

Gerrit Bedsprei weet 't!

Vraag het aan Gerrit...!
:)

Gesloten