LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] [b]Adverteren zonder Type-nummers[/b]
-
[b]Adverteren zonder Type-nummers[/b]
Uit onderzoek blijkt dat er veel Electronica-winkels o.a. BCC en Expert, a: adverteren zonder typenummers b: adverteren met producten die ze niet hebben om mensen te lokken.
Re: [b]Adverteren zonder Type-nummers[/b]
Op de website van BCC en Block staat soms vraag in de winkel naar de prijs. Op wasautomaten van Miele staat soms ook geen prijs bij de Block maar dat zal bij andere winkels ook wel zijn.
Ik dacht dat een duidelijke prijsvermelding verplicht is?
Ik dacht dat een duidelijke prijsvermelding verplicht is?
-
Doel is uiteraard de mensen de winkel in te krijgen. En bij mijn weten mag dit inderdaad niet.
Lcd en plasma tv`staan soms ook zonder prijssticker in de winkel.
Kijk maar eens op de site van BCC en It`s naar digitale camera`s en lcd tv`s.
De prijzen veranderen natuurlijk regelmatig voor deze artikelen maar je wilt toch graag duidelijkheid over de prijs.
Kijk maar eens op de site van BCC en It`s naar digitale camera`s en lcd tv`s.
De prijzen veranderen natuurlijk regelmatig voor deze artikelen maar je wilt toch graag duidelijkheid over de prijs.
Ik heb ook geen prijzen op mijn website staan.Kijk maar eens op de site van BCC en It`s naar digitale camera`s en lcd tv`s.
Puur omdat het teveel werk is.
Als ik de prijzen steeds op de website bij moet werken, dan kom ik niet aan mijn eigen werk toe.
Op de producten die ik op voorraad heb, staan wel de prijzen op.
-
Beste,
Gewoon even een (telefonisch maar liefst fysiek) rondje langs al deze winkels maken en de scherpste prijs opvragen
BCC geeft een laagste prijsgarantie, dus die kun je altijd onder druk zetten met een prijs van een con-collega.
scheelt je zo 10% tot 20% op de aanschafprijs
Gewoon even een (telefonisch maar liefst fysiek) rondje langs al deze winkels maken en de scherpste prijs opvragen
BCC geeft een laagste prijsgarantie, dus die kun je altijd onder druk zetten met een prijs van een con-collega.
scheelt je zo 10% tot 20% op de aanschafprijs
Voor de duidelijkheid: in de winkel zijn wasmachines en tv`s niet altijd geprijsd.
Op de websites is dat ook (soms voor nog meer artikelen) maar misschien is dat niet verplicht.
Als je een eenmanszaak hebt kan je misschien niet altijd je website up to date houden maar het lijkt me dat het normaal ( en verplicht is ) je artikelen duidelijk te prijzen in de winkel.
In bouwmarkten zijn alle artikelen duidelijk van een prijs voorzien maar in wit/bruingoed zaken niet altijd....
Op de websites is dat ook (soms voor nog meer artikelen) maar misschien is dat niet verplicht.
Als je een eenmanszaak hebt kan je misschien niet altijd je website up to date houden maar het lijkt me dat het normaal ( en verplicht is ) je artikelen duidelijk te prijzen in de winkel.
In bouwmarkten zijn alle artikelen duidelijk van een prijs voorzien maar in wit/bruingoed zaken niet altijd....