LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Planet Internet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Ben je ook ontevreden over Planet Internet ?

ja
11
65%
nee
6
35%
geen mening.
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 17

paulthea
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 dec 2006 14:33

Planet Internet

Ongelezen bericht door paulthea »

Wordt u ook stapelgek van Planet Internet.
Op 26-9-2006 heb ik na een heel onplezierige ervaring met de monteur, mijn Internet Plus bellen abonnement geanuleerd.
Alles was binnen de tijd dus geen probleem, DACHT ik.
We zijn nu bijna 3 maanden verder en nog is het Planet niet gelukt om de boel terug te draaien naar mijn oude abonnement van ADSL-Standard.
Ik was jaren een zeer tevreden klant van Planet, maar de onbeschofte wijze waarop je daar nu behandeld wordt, daar lusten de honden geen brood van.
Wat ze wel (bijna) gelukt is, is het afschrijven van mijn rekening van een factuur voor Internet Plus bellen gelijktijdig met een factuur voor Bels-Basis abonnement, alsof ik op één nummer diverse abonnementen kan hebben.
Ik heb de boeking maar gestorneerd en wacht maar af omdat ik na 3 maanden met 14 telefoontjes en allemaal beloften niet meer weet wat ik moet doen.
Bij Planet is het onmogelijk om een verantwoordelijke aan de telefoon te krijgen, die durfen blijkbaar niet.
Hebben meer mensen een gelijke ervaring ?
Misschien kunnen we er samen wat aan doen of pakt Radar de handdoek op.

groet

Paul

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Planet Internet

Ongelezen bericht door Jonjo »

Heb al jaren PLANET, van deze zijde niets dan GOED!!!!!!

RADonker
Berichten: 87
Lid geworden op: 13 okt 2006 18:42

Re: Planet Internet

Ongelezen bericht door RADonker »

Waren altijd goed maar nu is het er een zooitje

botep
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 dec 2006 19:16

Re: Planet Internet

Ongelezen bericht door botep »

Planet, maakt er nu inderdaad een zooitje van of doet KPN het???

nico45
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 dec 2006 17:32

Re: Planet Internet

Ongelezen bericht door nico45 »

Kan vanaf 12 dec. niet meer bellen of gebeld worden, ik weet niet of het aan KPN ligt of aan Planet maar van de klanten service wordt je niet wijzer, alleen wordt je er zelf simpel van op den duur.
Weet nu wat trekken aan een dood paard betekent.
We zullen het blijven proberen en maar hopen dat er eindelijk eens iemand de storing verhelpt.

Cornel40
Berichten: 48
Lid geworden op: 04 dec 2006 23:50

Re: Planet Internet

Ongelezen bericht door Cornel40 »

Ben op dit moment tevreden over Planet, maar of dat ook nog zo zal zijn als ik in de nabije toekomst mijn contract wil opzeggen is nog maar de vraag. iig kun je Planet GRATIS bellen via het storingnummer van KPN, dus dat scheelt een hoop telefoonkosten. :wink:

nico45
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 dec 2006 17:32

Re: Planet Internet

Ongelezen bericht door nico45 »

Eindelijk, na tig keer gebeld te hebben is vanmiddag mijn telefoon weer tot leven gekomen.
Hopelijk blijft dit in de toekomst zo, want na het lezen van diverse berichten over verschillende leveranciers, is volgens mij alleen het duurdere KPN vaste net een storingsvrije optie.
Dat is dus de keuze die je dan moet maken, zekerheid of goedkoper met de kans op kinderziektes.

lanse017
Berichten: 129
Lid geworden op: 03 dec 2006 16:13

Re: Planet Internet

Ongelezen bericht door lanse017 »

beste Paul/Thea

Ik kan jullie niet vrolijk of gelukkig maken. Ik had exact de zelfde problemen en ervaring met Planet als jullie. Van 1 oktober tot 12 december ben ik bijgevolg geheel afgesloten geweest van internet en email. Ook de telefoon dreigde op het laatst te worden afgesloten. Tientallen telefoontjes, mails en brieven zijn er overheen gegaan. Website vernietigd, webdisk verwijderd, etc. Daverende ellende. Ik was 10 jaar lang zeer tevreden geweest over Planet. Maar alle krediet is in drie maanden totaal verspeeld.

Dankzij RADAR en een gerichte inspanning van moedermaatschappij KPN is het nu weer een beetje goedgekomen.

Gesloten