LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overgang Demon Internet naar XS4ALL

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
iconic

Overgang Demon Internet naar XS4ALL

Ongelezen bericht door iconic »

Eerder dit jaar is Demon Internet overgenomen door XS4ALL. Heden ontvang ik het navolgende nieuwsbrief waarin de kosten van de door XS4ALL aangeboden abonnenementen.

=================================================================
XS4ALL Only abonnementen
In de loop van 2007 worden de ADSL-abonnementen van Demon omgezet naar ADSL van XS4ALL. De nieuwe ADSL-abonnementen die XS4ALL heeft ontwikkeld heten XS4ALL Only. Dit betekent o.a. dat u straks alleen met XS4ALL een contract hebt en dat u eventueel uw vaste telefoonlijn kunt opzeggen als u dat
wenst. Een maand voordat uw abonnement daadwerkelijk wordt omgezet,
ontvangt u van XS4ALL een aankondigingsbrief met een persoonlijk aanbod.

Hebt u in het verleden gebruik gemaakt van een actie-aanbod van Demon, dan kan de prijs/snelheidsverhouding van de onderstaande abonnementen afwijken van uw huidige Demon-abonnement. In dat geval zal XS4ALL u een aanbod doen met een aangepaste prijs/snelheidsverhouding die zoveel mogelijk overeenkomt met uw huidige Demon abonnement.

Met het XS4ALL Only abonnement biedt XS4ALL u een abonnement dat op een aantal punten nog completer is dan het abonnement dat u nu bij Demon hebt. Kijk voor een vergelijking op www.demon.nl/producten/dslexpress/productvergelijk.html .

XS4ALL biedt Demon klanten de volgende XS4ALL Only abonnementen:
ADSL Go* 1600/512 EUR 21,95
ADSL Start 2048/512 EUR 29,95
ADSL Lite 4096/1024 EUR 39,95
ADSL Basic 8000/1024 EUR 59,95
ADSL Fast 20000/1024 EUR 79,95
Prijzen zijn inclusief BTW, snelheden in Kbit/s.

* het abonnement ADSL Go (XS4ALL Only) is speciaal voor Demon ontwikkeld, alleen beschikbaar voor abonnees van Demon en hoort niet bij het standaard
XS4ALL Only portfolio. Bij ADSL Go is het dan ook niet mogelijk om, zonder extra abonnementskosten, de vaste KPN telefoonlijn op te zeggen.
=================================================================

Hun aanbod vind ik belachelijk. Op dit moment betaal ik €31.00 p.m. voor 3072/1024. Een dergelijk pakket heeft ze niet. Dus nu moet ik downgraden naar 2048/512 om in de buurt van mijn huidige kosten te komen. :(

RADonker

Re: Overgang Demon Internet naar XS4ALL

Ongelezen bericht door RADonker »

Het kan misschien een goede provider zijn, maar hun prijzen zijn pittig. Als je een beetje snelheid wil betaal je al 39,95 voor 4mb. Dat komt toch elke maand weer terug. Ben ik blij dat ik bij Tele2 zit. Ik betaal 29,95 per maand en dat scheelt toch 10 euro en ik heb een uitstekende verbinding met 4mb en geen storing tot nu toe. Het internet en telefonie werkt perfect en ik hou geld over voor andere dingen.

sjaalom

Ongelezen bericht door sjaalom »

Inderdaad belachelijk... Zo goed is XS4All ook weer niet. Demon heb ik nooit en te nimmer problemen mee gehad in de bijna 4 jaar (ik ben een van de eersten die zich heeft aangemeld). Of het moet de kapotte modem zijn geweest na 2 jaar, maar dat was zonder kosten verholpen binnen 3 dagen(!) De prijzen zijn gezakt van 40 naar 21 euro p.mnd, daarmee ook met een snelheidsverdubbeling van 1 naar 2 Mbit. Moet ik nu voor 21 euro genoegen nemen met 1.6Mbit en maar 0.5 up? Dan gaan we 2 jaar terug in de tijd

Tegenwoordig zijn er redelijke alternatieven met een redelijke kwaliteit (nouja, bekijk eens andere threads, er zal niet veel kunnen tippen aan de service en kwaliteit van Demon, m.i.) Ik ga verder kijken naar een goed alternatief met juiste prijs/kwaliteit verhouding.

basduijn

Ongelezen bericht door basduijn »

Ik vind inderdaad ook dat XS4ALL geen goed alternatief biedt voor de Demon gebruikers. Ikzelf ben ook Demon gebruiker en heb vanmorgen mijn abonnement opgezegd.

Noem me dom, maar ik ga naar Speedlinq 8)

rembem

Ongelezen bericht door rembem »

Ik ben al jaren tevreden klant bij Demon.

De laatste brief van Demon met de nieuwe abonnementen en tarieven is ook bij mij in het verkeerde keelgat geschoten.
Ik heb een 6MB/1MB abonnement bij Demon voor 36,50.

Demon/XS4ALL hebben in alle communicatie tot nu toe beloofd met fatsoenlijke alternatieven voor Demon klanten te komen.
En wat blijken nu die alternatieven?

Voor 3,50 per maand MEER een abonnement dat een derde LANGZAMER is dan wat ik nu heb. Of voor 23,50 euro meer een 8MB/1MB abonnement.

Als ik er niet op achteruit wil gaan, moet ik dus 23,50 per maand meer gaan betalen, op een abonnemten nu van 36,50.

Dit is echt te belachelijjk voor woorden!
Ik heb Demon een mail gestuurd met mijn klacht. Maar daar wordt uiteraard niet op gereageerd.

NijMeGeN

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Ik ben afgelopen jaar opgestapt bij Demon, had al zo'n vermoeden dat dit zou gaan gebeuren.
Ik had bij Demon 6MB/1MB voor 36.50 euro, en heb nu 12MB/1MB voor 29.95 euro bij Telebyte en dat werkt altijd.

Gesloten