LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Keukenboer Leimuiden

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Nikonian
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 aug 2006 15:34

De Keukenboer Leimuiden

Ongelezen bericht door Nikonian »

Iemand ervaringen met deze keukenleverancier?

Groeten, Nik

Zelfstandige
Berichten: 190
Lid geworden op: 03 aug 2006 12:12

Re: De Keukenboer Leimuiden

Ongelezen bericht door Zelfstandige »

Ja hoor, "de Keukenboer" valt onder niemand anders dan Dhr. Bloksma; jawel diezelfde als enkele panden verder.

Enkel bij Bloksma wordt er meer naar de kwaliteit en het ontwerp gekeken en bij "de keukenboer" meer naar de prijs, werken ook met verschillende merken passend bij de uitstraling.

En van mijn kant niets negatiefs over Dhr. Bloksma dit is tenminste een "recht door zee" iemand waar vele andere adviseurs nog wat van kunnen leren; service-gericht, eerlijk dus geen "addertjes" onder het gras.

En tja......u kunt ook enkele reacties in dit forum terugvinden van Dhr. Bloksma; succes.

Nikonian
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 aug 2006 15:34

Re: De Keukenboer Leimuiden

Ongelezen bericht door Nikonian »

Betekent dit dat de eigenaar volgens de website, Dhr Otto Matse, geen eigenaar (meer) is, of mede eigenaar ??

Groeten, Nik

Zelfstandige
Berichten: 190
Lid geworden op: 03 aug 2006 12:12

Re: De Keukenboer Leimuiden

Ongelezen bericht door Zelfstandige »

Goh daar vraag je iets............ik weet enkel dat Dhr. Bloksma de hand in de oprichting van de keukenboer heeft gehad. De exacte bedrijfsconstructie weet ik niet. Het zal u wel opvallen dat het 2 totaal verschillende winkels zijn in uitstraling.....toch!?

cello
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jan 2007 17:03

Re: De Keukenboer Leimuiden

Ongelezen bericht door cello »

Ik ken dhr Matse.
echt een no nonsense verkoper.
geen geneuzel of gekke dingen achteraf
gewoon recht door zee.

Bloksma heeft volgens mij alleen financiele belangen in de keukenboer.

John Smith
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 mar 2007 23:08

Re: De Keukenboer Leimuiden

Ongelezen bericht door John Smith »

Iemand die bekend is met de verschillende keukenmerken die ze bij de Keukenboer in Leimuiden verkopen?
En wat kunnen zoal de nadelen zijn van een goedkoper keukenmerk?

Ik sta op het punt om een keuken te kopen voor mijn nieuwbouwappartement, en ben nu van plan om een goedkopere keuken te nemen en dan wat duurdere apparatuur.

Bosch gaat momenteel mijn voorkeur naar uit, omdat ik daar een mooie combi-magnetron, schouw en inductieplaat van heb gezien. Een vaatwasser en upside-down van Bosch zullen ook niet verkeerd zijn toch?
Laatst gewijzigd door John Smith op 02 mar 2007 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: De Keukenboer Leimuiden

Ongelezen bericht door loesjes »

Ik vind de vaatwasser van BOSCH persoonlijk de beste vaatwasser die er is. dus dat is mijn inziens beslist geen verkeerde keuze
wat je met upside down bedoelt weet ik niet.

John Smith
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 mar 2007 23:08

Re: De Keukenboer Leimuiden

Ongelezen bericht door John Smith »

Upside down is gewoon een officiële benaming voor een koelkast met 2 deuren boven elkaar, de bovenste gewoon voor de koelkast en onder voor de vriesladen.

Maar nog even mijn vraag, wat kan er mis gaan met een goedkoop keukenmerk?

Gesloten