LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht medion

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Ruben33
Berichten: 27
Lid geworden op: 23 okt 2006 22:19

Re: Klacht medion

Ongelezen bericht door Ruben33 »

dikkeidick,

dat zal wel eens kunnen kloppen maar waarom heeft hij er cd in gedaan terwijl hij het wel deed ? want we proberende het opstestarten deed het gewoon en toen moest ik hem afsluiten toen deed hij er een cd in en toen deed hij het niet meer :!:

DikkieDick
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 okt 2006 23:27

Re: Klacht medion

Ongelezen bericht door DikkieDick »

Mijn glazen bol is stuk dus dat weet ik niet. :D

Ik kan alleen vermoeden dat er 'iets' stuk is gegaan door en tijdens de stresstest. De monteurs van ICC gaan op pad met het aantal benodigde onderdelen voor die dag. Als ik het wel heb krijgen ze die bij de opdrachten meegestuurd. Het vervelende is dan als het vervangende produkt óók stuk is of gaat, er geen tweede exemplaar is.

Ruben33
Berichten: 27
Lid geworden op: 23 okt 2006 22:19

Re: Klacht medion

Ongelezen bericht door Ruben33 »

ah oke ik vind het niet zo erg maar aangezien die wachtlijsten zo lang zijn want meestal als ze bellen voor afspraak duurt het meestal 2 weken minimaal

tweakie
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2006 18:50

Re: Klacht medion

Ongelezen bericht door tweakie »

Ik herken het gevoel van de mensen hier. Eind augustus crashte mijn laptop (ergens iets met de grafische kaart). Ik heb een mail gezonden naar de helpdesk van Medion. Enkele seconden later ligt een mail in mijn mailbox met het bericht dat ze mijn email goed ontvangen hebben. Die mail zegt expliciet:
" Wij streven ernaar om u vraag binnen 3 werkdagen af te handelen." ==>> Het antwoord kwam pas 2 weken later, en was dan nog het meest standaard antwoord. Nog 2 maal een email gezonden en telkens kwam het antwoord pas 2 weken later. Toen ik de laatste mail kreeg en die nog niet de oplossing voor mijn probleem bevatte, noch het aanbieden van een herstelling/vervanging, was mijn geduld op.
Ik belde begin oktober naar de helpdesk (vanuit belgië naar een 070-nummer, dat dan nog werd door verbonden naar Nederland...) waar ik wel meteen vriendelijk werd geholpen en doorverbonden met een technicus. Die stelde meteen voor om mijn notebook op te laten halen voor herstelling. Drie werkdagen later hebben ze hem idd komen ophalen.
Sindsdien heb'k er niets meer van gehoord. En nu, na 3 maanden, wacht'k dus nog steeds...

Ruben33
Berichten: 27
Lid geworden op: 23 okt 2006 22:19

Re: Klacht medion

Ongelezen bericht door Ruben33 »

tweakie,

je hebt niks meer van je laptop gehoord heel erg gek mss krijg je hem wel niet meer terug ik hoop het niet voor je maar waarom niet meteen gebeld in plaats van e-mailen

awol
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 nov 2006 16:23

Re: Klacht medion

Ongelezen bericht door awol »

Ik kan nu het volgende mededelen. Medion heeft ons wel even laten wachten, met dus als reden dat het onderdeel (de videokaart) uit Duitsland moest komen. Uiteindelijk kwam er een monteur ruim twee weken na de eerste melding bij Medion. De monteur verving binnen een mum van tijd de videokaart en weg probleem. Ook fanlawaai was weg, want dat was het fannetje van de videokaart. Wel even moeten wachten maar weer helemaal blij met een goed werkende computer. :D

_Ashley_
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jan 2007 11:10

Re: Klacht medion

Ongelezen bericht door _Ashley_ »

Hier in Belgie juist hetzelfde,

Wij hebben ook een computer aangekocht van Medion. November hebben we hem aangekocht en op 26/04 is die kapot gegaan. Hij start zich telkens opnieuw op en daarna krijgen we een foutmelding en gebeurd er gewoon niets meer. Ondertussen al 5 herstellingen later is die nog steeds kapot en zelfs beschadigd door het koerierbedrijf. Wij hebben ook al alles geprobeerd om daar gehoor te krijgen bellen brieven mailen niks helpt.
Ik heb hen ook al verteld dat wij van geen herstelling niet meer willen horen maar dat we willen dat dit toestel vervangen word. Mijn man heeft zijn computer nodig voor zijn werk en we hebben ondertussen al een nieuwe gekocht omdat we anders zelf in de problemen kwamen met onze klanten. Nu daar kon ik bij Medion ook op weinig begrip rekenen ik heb steevast als antwoord gekregen van een medewerker van Medion dat hij zich niet interesseerd dat mijn man deze voor het werk nodig heeft en dat ik geen medelijden van zijn kant moet proberen op te wekken. Dan was voor ons de maat vol. Wij hebben hier in Belgie een 4040 nr dit is een nummer van het journaal, hier kan je naar bellen en als zij de klacht de moeite vinden dan word dit in het journaal weergegeven. Nu om onze klacht extra kracht bij te zetten zoeken wij zoveel mensen die een klacht hebben over de medion computers en die hun verhaal willen doen. Ik kan niks beloven dat het dan allemaal in orde gaat komen maar ik wil wel mijn best doen dat de buitenwereld dit aan zijn oren krijgt. En misschien krijgen we dan gehoor.
Wie wil zijn verhaal helpen en wil ons helpen dit ook in Belgie in de media te brengen.

Mail mij met je verhaal [email protected]

Gesloten