Nee, je hoeft niet wanhopig te zijn. Het is heel duidelijk dat Eneco een onjuist product heeft geleverd. Laat Eneco maar bewijzen dat je zoveel hebt verbruikt.
Aan de meterstanden van vorige jaren kan je aantonen dat je verbruik helemaal niet zo hoog is.
Familieleden van mij hebben ook zo'n spookmeter; zij het niet zo extreem. Eneco heeft geen poot om op te staan om jou zoveel te laten betalen!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meter op hol!!!
Re: Meter op hol!!!
Even voor de duidelijkheid want we praten hier allemaal over de leverancier.
De meter is eigendom en wordt onderhouden door het netwerkbedrijf.
Helaas komen de leveranciers nogal eens negatief in het nieuws dus ik snap jullie link wel maar dit zijn twee wezenlijk apparte organisaties.
De meter is eigendom en wordt onderhouden door het netwerkbedrijf.
Helaas komen de leveranciers nogal eens negatief in het nieuws dus ik snap jullie link wel maar dit zijn twee wezenlijk apparte organisaties.
Dat is niet helemaal waar natuurlijk, er is een verplichte splitsing gemaakt.Helaas komen de leveranciers nogal eens negatief in het nieuws dus ik snap jullie link wel maar dit zijn twee wezenlijk aparte organisaties
De netwerkbeheerder Nuon is natuurlijk gewoon van Nuon, je belt m.i. ook met dezelfde klantenservice.
Alles loopt nu wel door elkaar, Nuon beheert het netwerk van een Essent klant, Eneco voor een Nuon klant en Essent weer voor een Eneco klant.
Bij alle leveranciers en netwerkbeheerders komen problemen voor.
Bel je dan met meterproblemen zoals in dit topic ook echt naar de netwerkbeheerder of naar de leverancier?
-
Beste Syl_via
Per groep welke is afgezekerd met 16 ampere kan men maximaal 3,68 Kw/h afnemen. Heb je meerdere groepen, in de meeste woningen is dat het geval, dan nog zal jouw hoofdzekering nie zwaarder belastbaar zijn dan 32 ampere. Het maximaal opneembare vermogen bedragt dan 8,28 Kw/h. 200 Kw/h is niet mogelijk. De leidingen zouden uit d muren barsten.
Per groep welke is afgezekerd met 16 ampere kan men maximaal 3,68 Kw/h afnemen. Heb je meerdere groepen, in de meeste woningen is dat het geval, dan nog zal jouw hoofdzekering nie zwaarder belastbaar zijn dan 32 ampere. Het maximaal opneembare vermogen bedragt dan 8,28 Kw/h. 200 Kw/h is niet mogelijk. De leidingen zouden uit d muren barsten.
chanmaster, hier was al niets meer aan toe te voegen, maar als je dan toch persé weer wat wilt posten, doe het dan goed:
En maak je geen zorgen, de leidingen zouden niet uit de muren springen, de stoppen vliegen er alleen maar uit als je dit probeert
En wij zouden iets van jou kunnen leren?
per dag, dus niet per uur!!!!en blijkt dat ik gemiddeld 200 kHw op een dag verbruik.
En maak je geen zorgen, de leidingen zouden niet uit de muren springen, de stoppen vliegen er alleen maar uit als je dit probeert
En wij zouden iets van jou kunnen leren?
Zou het niet beter zijn dat een onafhankelijke instantie de meters keurt.
Mijn ervaringen met Essent is dat het personeel werkelijk crimineel gedrag vertoont.Ik verwacht niet dat het met Eneco niet beter zal zijn.[/b]
Mijn ervaringen met Essent is dat het personeel werkelijk crimineel gedrag vertoont.Ik verwacht niet dat het met Eneco niet beter zal zijn.[/b]
Je meter thuis ijken kan niet. De meter wordt ook niet door Eneco zelf geijkt maar deze sturen ze op naar net NMI.
Je kunt dit met een gerust hart laten doen want dit is uiterst betrouwbaar.