LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Systemat keuken: merk scharnieren en ladesysteem?
Systemat keuken: merk scharnieren en ladesysteem?
Ik ben van plan een Systemat keuken te kopen en heb nog een vraag over merk scharnieren en ladesysteem. In diverse oude berichten op dit forum lees ik dat Systemat geswitched is van Hettich naar Gras laden, maar nog steeds de Hettich scharnieren gebruikt.
Klopt dit (nog steeds) het geval?
Klopt dit (nog steeds) het geval?
-
Re: Systemat keuken: merk scharnieren en ladesysteem?
Mag ik eens vragen wat voor nut het heeft om dit te vragen? Het merk Systemat is toch goed. Je vraagt bij een auto toch ook niet wie de schijfremmen maakt?
Ja,
Iedereen weet toch dat Blum alles achterlaat als het om keukenonderdelen gaat!
MVG
Iedereen weet toch dat Blum alles achterlaat als het om keukenonderdelen gaat!
MVG
Welk nut het heeft? Niet heel veel nut, het is pure interesse, en mijns inziens niet een hele rare vraag.
Gezien de naam waaronder je berichten plaatst vind je het gezeur 'ikbenhetgezeurzat'. Jammer van al die negativiteit.
Hopelijk is er iemand die het een normale vraag vindt en er een antwoord op wil en kan geven. Alvast dank!
P.S. Maxx, of bedoel je met jouw reactie dat Systemat gebruik maakt van Blum? Nee toch?
Gezien de naam waaronder je berichten plaatst vind je het gezeur 'ikbenhetgezeurzat'. Jammer van al die negativiteit.
Hopelijk is er iemand die het een normale vraag vindt en er een antwoord op wil en kan geven. Alvast dank!
P.S. Maxx, of bedoel je met jouw reactie dat Systemat gebruik maakt van Blum? Nee toch?
-
Al ooit gehoord van een winkel bezoeken? Waarom vraag je dergelijke dingen niet in een winkel? Daar weten ze toch waar ze over praten!
Dat is niet negatief, dat is hoe het is! Geen dingen vragen om te vragen maar gewoon de winkel bezoeken waar je al bent geweest en je weet het!!
Dat is niet negatief, dat is hoe het is! Geen dingen vragen om te vragen maar gewoon de winkel bezoeken waar je al bent geweest en je weet het!!
Zekers... heb ik ook gedaan. Verschillende keukenstudio's bezocht. Echter geen eenduidig antwoord gekregen. Vandaar dat ik hier de vraag stel.
deurtje opendoen..... ola....ja, het staat op het scharnier!
Simpel is het leven toch.
Laatje = grass
Simpel is het leven toch.
Laatje = grass
Het antwoord is heel simpel:
systemat heeft Hettich scharnieren.
Wat maxx bedoelt is dat Blum voor hem verreweg het beste is. Ik kan alleen maar zeggen ,dat ik en mijn klanten dik tevreden zijn over hettich scharnieren.
systemat heeft Hettich scharnieren.
Wat maxx bedoelt is dat Blum voor hem verreweg het beste is. Ik kan alleen maar zeggen ,dat ik en mijn klanten dik tevreden zijn over hettich scharnieren.
Tjonge, wat een minder vriendelijke reacties. Enfin, even gecheckt, bij onze keuken (geleverd in Oktober) zitten Hettich scharnieren.
Fijne keuken overigens, Häcker.
Fijne keuken overigens, Häcker.
Hartelijk dank allen!
Juist Loesjes,Wat maxx bedoelt is dat Blum voor hem verreweg het beste is. Ik kan alleen maar zeggen ,dat ik en mijn klanten dik tevreden zijn over hettich scharnieren.
Jij hebt gelukkig goede ervaring met Hettich. Als monteur heb ik te vaak ladesystemen moeten vervangen die niet goed werkten.
In al die tijd 1 ladesysteem van Blum vervangen omdat een pak suiker was omgevallen en de klant 3 weken later pas belde met de melding. Dat is het voordeel van onze montage-praktijkervaring. Alle merken in onze handen gehad en daaruit de beste kunnen filteren: Blum!
Krijg je geen Blum, dan moet je het niet doen...
MVG
Jaren terug werkte ik naast Hacker keukens ook met keukens van het merk BHMI ( fabriek bestaat niet meer, wel een doorstart nu onder een andere naam geloof ik, maar klaar daar gaat het niet om)
en BHMI werkte met BLUM scharnieren en lade's
ik heb ik weet niet hoeveel lade bevestigingen die dus aan het front en aan de lade zitten in zowel de linkse als de rechtse uitvoering moeten vervangen omdat ze gewoon na ca. 8 jaar al afknapten. dus ik wil niet echt zeggen dat blum zaligmakend is.
Ik denk dat er van alles wel wat te zeggen is, en dat zowel blum als hettich beide wel als goed aan te merken zijn.
[/quote]
en BHMI werkte met BLUM scharnieren en lade's
ik heb ik weet niet hoeveel lade bevestigingen die dus aan het front en aan de lade zitten in zowel de linkse als de rechtse uitvoering moeten vervangen omdat ze gewoon na ca. 8 jaar al afknapten. dus ik wil niet echt zeggen dat blum zaligmakend is.
Ik denk dat er van alles wel wat te zeggen is, en dat zowel blum als hettich beide wel als goed aan te merken zijn.
[/quote]
Of je nou Hettich of blum schanieren hebt maakt niet zoveel uit.
Belangrijker is dat de keuken netjes waterpas wordt geplaatst.
Is dit niet het geval dan krijg je geen enkel schanier lekker aan het hangen.
Systemat keukens zijn kwalitatief goed, dus daarom hoef je het niet te laten.
Het product in zijn geheel moet zo`n 20 jaar mee kunnen en daarom is het zeer belangrijk dat de keuken met zorg wordt geplaatst.
Je kunt het gelijk merken of een monteur plezier beleeft aan zijn werk, en ervaring speelt ook een grote rol.
Zorg voor een perfecte montage en je hebt de helft al gewonnen
Belangrijker is dat de keuken netjes waterpas wordt geplaatst.
Is dit niet het geval dan krijg je geen enkel schanier lekker aan het hangen.
Systemat keukens zijn kwalitatief goed, dus daarom hoef je het niet te laten.
Het product in zijn geheel moet zo`n 20 jaar mee kunnen en daarom is het zeer belangrijk dat de keuken met zorg wordt geplaatst.
Je kunt het gelijk merken of een monteur plezier beleeft aan zijn werk, en ervaring speelt ook een grote rol.
Zorg voor een perfecte montage en je hebt de helft al gewonnen
Ja, die lichting was een probleemgeval, maar de Blum tandembox heeft al jaren geen probleem meer gehad. Gevalletje oude koeien. De problemen met de Hettich zelfsluitende laden is veel recenter. We hebben behoorlijk wat keren servicebezoeken moeten maken om ladensystemen te vervangen. Zelfs zoveel dat wij gestopt zijn met montage voor Siematic. Kosten wogen niet meer op tegen de baten...
MVG