LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tariefsverhoging UPC met 100%

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Brd

Tariefsverhoging UPC met 100%

Ongelezen bericht door Brd »

Ben ik nu de enige of zijn jullie ook geconfronteerd met een eenzijdige niet van te voeren aangekondige tariefsverhoging met meer dan 100 % voor de digitale tv. Was voorheen 2 euro en nog wat en nu 4,89 euro per maand. Daarnaast is het standaardpakket ook nog eens verhoogd.

Ik heb ze maar een mailtje gestuurd dat ik er maar van af zie van die box. Gebruik toch het niet. :x

Ron 2

Re: Tariefsverhoging UPC met 100%

Ongelezen bericht door Ron 2 »

Misschien is dat voor het extra pakket wat alleen de eerste maand gratis is??
Dat kun je na een maand verlengen met als valkuil dat je daar dan een jaar aan vastzit, ook als je de box na drie maanden terugstuurt, je betaalt dan het hele jaar voor een digitaal extra pakket zonder dat je zelfs de mediabox nog hebt.
Het is wel een verlenging waar je zelf mee moet instemmen, waarschijnlijk had je het zelf nog wel geweten als je dat gedaan hebt. :wink:

G7

Ongelezen bericht door G7 »

Het is precies zoals jij zegt Ron 2, want daar zit ik nu ook mee.

Wel extra betalen, maar niks geen extra zenders, als je de (proef) box retour doet.

Lekker zijn ze daar bij UPC. :evil:

Ron 2

Ongelezen bericht door Ron 2 »

Lekker zijn ze daar bij UPC.
Ach, jarenlange ervaring leert dat ze bij UPC nooit iets nieuws kunnen bedenken zonder half Nederland weer op stang te jagen.

Er komt een moment dat iedere potentiele nieuwe klant inmiddels een ontevreden ex-klant is en ze dus geen nieuwe klanten meer kunnen winnen.
Die dag gaat bij mij de vlag uit!

Gesloten