@ Zeeman......,
Ik zal je een vraag stellen. Misschien dat je antwoordt, alhoewel ik vrees dat je alleen maar puberale uitingen zult genereren ....
Als je normale vragen stelt krijg je normaal antwoord.
Stel : Je bent tot de conclusie gekomen dat het MLM-bedrijf waar je als "zelfstandige" ondernemer voor werkt, niet de beste keus is. Kan gebeuren niet waar ?
Ja.
Je laat het MLM-bedrijf weten dat je met jouw verkoop stopt, en voor een ander MLM-bedrijf gaat werken.
waarom
zou je dat doen?
Je hebt geen ENKELE verplichting? Of het zou zo moeten zijn als bij sommige mlm bedrijven dat je elke maand voor een paar duizend euro moet blijven kopen wil je recht hebben op premies over downline.... en als je
dat belachelijk vindt en tillerij dan kan ik je alleen maar gelijk geven...!
Maar ik heb hier al vaker verteld:
Waarom mauwen jullie niet over de ECHTE mistoestanden in mlm?
Onkunde?
Zijn jullie het soms ééns met echt oneerlijke praktijken?
Hoe zorg je er dan voor dat al jouw distributeurs en hun distibuteurs toch nog hun commissie aan jouw blijven afdragen ?
Was de bovenstaande uitleg voldoende?
En je downline DRAAGT NIKS AAN JOU AF!!!!!
Ben je doof?
Je krijgt
van het mlmbedrijf een percentage
OVER de omzet van je downline!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tjonge tjonge.... het is dat ik je hier nog niet zo veel gezien heb!
@ De mlm-lariekoekverkoper.....
Juist, ik heb een waterdicht contract getekend.
Juist. En daardoor gaat je
baas bepalen hoe LANG je met vakantie mag..... en hoe laat je moet beginnen.... en hoe lang je pauze is......... en je vinger zeker opsteken wanneer je plassen moet?
En je
INKOMEN bepaalt waarhéén je met vakantie gaat..... want als je dat echt ZELF zou willen beslissen zou je moeten gaan
mlm-en op het laagste niveau.... om die boottocht naar Terschelling te kunnen betalen!!!!!
Als ik wil weggaan, is er een opzegtermijn die ik moet naleven.
Ja... en als je zeep hebt verkocht mag je beslist niet weer zeep bij een ander gaan verkopen!!!
Gezien ik een commerciële functie heb laten ze mij in principe onmiddellijk gaan
Is dat de échte reden... of zijn ze je gewoon zat...? (Begin je te voelen hoe dat gezei*k van jullie is...?
)
En als ze overkop gaan, is er een kans dat ik toch nog een ontslagvergoeding krijg, maar hoedanook zeker een werkloosheidsuitkering.
Ja, juist!
Want je bent een
loonslaaf, zoals de zeiler het zo net noemde....!
En als zogenaamde zelfstandige MLM'er krijg je die niet als het mlm bedrijf er mee stopt.
Juist. Want je bent geen loonslaaf.
Dan sta je koudweg op straat en heb je geen enkele financiële vergoeding.
Stond je dan blijkbaar daarvoor óók al.... want je bent geen loonslaaf.
Is dat snappertje van jullie zo klein?
Een echte zelfstandige kan kiezen uit verschillende leveranciers, als er eentje over kop gaat, zijn er voldoende anderen om de nodige producten/diensten te leveren.
Ja.
Als een MLM bedrijf overkop gaat of ermee stopt, kan je van nul af beginnen.
Nee.
Want je had je baas daarnáást nog!
En als je inderdaad met je stomme kop bij zó een mlmbedrijf bent ingestapt..... en je kon er inmiddels van leven zonder baan.... dan ga je gewoon naar de soos.... ,
net als elke andere ondernemer als die zonder inkomsten komt te zitten..........!!!
Wanneer houdt die flauwekul van julliev eens op?....
En als MLM'er voor verschillende MLM's werken? Er wordt door MLM'ers uitvoerig herhaald dat je enkel succesvol kunt zijn als je je er met hart en ziel in stort, en dat je niet bang mag zijn om vele uren te werken, 70 uur per week zou geen uitzondering zijn. Dus 10 uur per dag, en daarnaast nog een andere MLM doen? Hoeveel uren telt een dag in jou MLM waanwereld?
Wat betekent "gezond verstand" in jouw nonsens beleving???
70 Uur per week? Voel je je wel goed?
Opgezwollen duim soms?
Hoe kom je aan die flauwekul?
Van die flutsite van je, zeker?
Nee, natuurlijk krijg je niet meer over hun omzet betaald als ze je volgen, jij en je bende moeten weer van nul beginnen.
Ga maar door, nog stommer....
Trouwens, waarom stopt een MLM organisatie ermee, als MLM zo succesvol is???
Omdat er bedrijven en mensen bij zitten die net zulke eike*ls zijn als jij...?
Prettige avond.
SBI