LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door So be it »

Nou, het heeft een jaar geduurd, maar uiteindelijk ben je dan toch tot het inzicht gekomen dat Nikken en Energetix kwakzalverij zijn.
DAT zei ik niet...

Ben blij dat je met deze opmerking dus zegt dat er ook "goede" mlm is.... of zei je dat NIET??? :lol:

En NU ga ik een hapje eten.... :wink: (Meerdere hapjes!...)

SBI

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Nou, het heeft een jaar geduurd, maar uiteindelijk ben je dan toch tot het inzicht gekomen dat Nikken en Energetix kwakzalverij zijn.
Hoezo ENERGETIX kwakzalverij.....

JIJ hebt hier nog geen enkel onderzoek cq bewijs geleverd dat ENERGETIX produkten niet dat doen dat wat ENERGETIX zegt dat ze doen...

OOK kan en kun jij niet bewijzen dat alle verklaringen die mensen geven mbt de werking die zij ervaren volle onzin is, of welke vorm ook...

en ff een tip.... De topic over ENERGETIX Is nit zonder reden verwijderd...

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door mlmangel »

Juist, ik heb een waterdicht contract getekend. Als ik wil weggaan, is er een opzegtermijn die ik moet naleven. Gezien ik een commerciële functie heb laten ze mij in principe onmiddellijk gaan, en kan ik de dag erop bij een ander beginnen. En als zij mij willen ontslagen, is er of een opzegtermijn, of een ontslagvergoeding, meestal opteert een bedrijf, zeker wat de commerciële functies betreft, voor het laatste.

En als ze overkop gaan, is er een kans dat ik toch nog een ontslagvergoeding krijg, maar hoedanook zeker een werkloosheidsuitkering. En als zogenaamde zelfstandige MLM'er krijg je die niet als het mlm bedrijf er mee stopt. Dan sta je koudweg op straat en heb je geen enkele financiële vergoeding. :shock:

Een echte zelfstandige kan kiezen uit verschillende leveranciers, als er eentje over kop gaat, zijn er voldoende anderen om de nodige producten/diensten te leveren. Als een MLM bedrijf overkop gaat of ermee stopt, kan je van nul af beginnen.

En als MLM'er voor verschillende MLM's werken? Er wordt door MLM'ers uitvoerig herhaald dat je enkel succesvol kunt zijn als je je er met hart en ziel in stort, en dat je niet bang mag zijn om vele uren te werken, 70 uur per week zou geen uitzondering zijn. Dus 10 uur per dag, en daarnaast nog een andere MLM doen? Hoeveel uren telt een dag in jou MLM waanwereld? :P

Nee, natuurlijk krijg je niet meer over hun omzet betaald als ze je volgen, jij en je bende moeten weer van nul beginnen.

Trouwens, waarom stopt een MLM organisatie ermee, als MLM zo succesvol is??? :twisted:

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste SBI,

Ik zal je een vraag stellen. Misschien dat je antwoordt, alhoewel ik vrees dat je alleen maar puberale uitingen zult genereren .... 8)

Stel : Je bent tot de conclusie gekomen dat het MLM-bedrijf waar je als "zelfstandige" ondernemer voor werkt, niet de beste keus is. Kan gebeuren niet waar ?

Je laat het MLM-bedrijf weten dat je met jouw verkoop stopt, en voor een ander MLM-bedrijf gaat werken.

Hoe zorg je er dan voor dat al jouw distributeurs en hun distibuteurs toch nog hun commissie aan jouw blijven afdragen ?
Laatst gewijzigd door seagoing racer2 op 07 jan 2007 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ach Energetnix, nou ga je toch niet opnieuw beginnen hé? Het is overduidelijk dat de prullen die jij en je handlangers verkopen pure kwakzalverij zijn. Op het verwijderde "Energetix" topic op dit forum is dit te overvloede aangetoond.

De bewijzen dat magnetisme zoals verwerkt in de producten van Nikken en Energetix niet werken kan je nalezen in het topic over Nikken: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=25390&start=0

En waar zijn jou wetenschappelijk bewijzen dat het wel werkt?
Laatst gewijzigd door mlmangel op 07 jan 2007 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door mlmangel »

Het "herontdekken" van Magneet therapie gebeurde in de 50er jaren, in Rusland en Japan. Ruimte onderzoek het aangetoont wat er met het lichaam gebeurt als het voor een bepaalde tijd buiten het magneetveld van de aarde begeeft: wetenschappers observeerden Russische kosmonauten die leden aan aanzienlijke osteopose(kalkaanzetting in de gewrichten) en hevige depressies op hun terug komst naar de aarde. Dit fenomeen werd aanzienlijk gereduceerd toen men in ruimtepakken een kunstmatig magnetisch veld creerden. BRON: http://www.energetix.tv/default.phtml?lu=8&wm=0
En ja hoor, nog steeds staat bovenstaande leugen op de website van Energetix...
MLM who sell magnets claim that osteoporosis is caused by the absence of the Earth's magnetic field. They claim that space agencies use magnetotherapy to help their astronauts recover.

This is absolutely false. Osteoporosis occurs during space flight because of weightlessness. There is no more stress on the weight-bearing bones of the body when in orbit, and so calcium tends to be absorbed in the bloodstream.

Biomagnetic Pseudoscience and Nonsense Claims Abstract of "Magnetotherapy, the Latest Magic Touch" presented at the Ninth European Skeptics Conference, in La Coruna, Spain, September 4-7, 1997, Miguel A. Sabadell. BRON: http://www.csicop.org/si/9807/magnet2.html

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door So be it »

@ Zeeman......,
Ik zal je een vraag stellen. Misschien dat je antwoordt, alhoewel ik vrees dat je alleen maar puberale uitingen zult genereren ....
Als je normale vragen stelt krijg je normaal antwoord.
Stel : Je bent tot de conclusie gekomen dat het MLM-bedrijf waar je als "zelfstandige" ondernemer voor werkt, niet de beste keus is. Kan gebeuren niet waar ?

Ja.
Je laat het MLM-bedrijf weten dat je met jouw verkoop stopt, en voor een ander MLM-bedrijf gaat werken.
waarom zou je dat doen?
Je hebt geen ENKELE verplichting? Of het zou zo moeten zijn als bij sommige mlm bedrijven dat je elke maand voor een paar duizend euro moet blijven kopen wil je recht hebben op premies over downline.... en als je dat belachelijk vindt en tillerij dan kan ik je alleen maar gelijk geven...!
Maar ik heb hier al vaker verteld:
Waarom mauwen jullie niet over de ECHTE mistoestanden in mlm?
Onkunde? Zijn jullie het soms ééns met echt oneerlijke praktijken?
Hoe zorg je er dan voor dat al jouw distributeurs en hun distibuteurs toch nog hun commissie aan jouw blijven afdragen ?
Was de bovenstaande uitleg voldoende?
En je downline DRAAGT NIKS AAN JOU AF!!!!!
Ben je doof?
Je krijgt van het mlmbedrijf een percentage OVER de omzet van je downline!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tjonge tjonge.... het is dat ik je hier nog niet zo veel gezien heb! 8) :lol:



@ De mlm-lariekoekverkoper.....
Juist, ik heb een waterdicht contract getekend.

Juist. En daardoor gaat je baas bepalen hoe LANG je met vakantie mag..... en hoe laat je moet beginnen.... en hoe lang je pauze is......... en je vinger zeker opsteken wanneer je plassen moet?
En je INKOMEN bepaalt waarhéén je met vakantie gaat..... want als je dat echt ZELF zou willen beslissen zou je moeten gaan mlm-en op het laagste niveau.... om die boottocht naar Terschelling te kunnen betalen!!!!!
Als ik wil weggaan, is er een opzegtermijn die ik moet naleven.

Ja... en als je zeep hebt verkocht mag je beslist niet weer zeep bij een ander gaan verkopen!!! :twisted:
Gezien ik een commerciële functie heb laten ze mij in principe onmiddellijk gaan
Is dat de échte reden... of zijn ze je gewoon zat...? (Begin je te voelen hoe dat gezei*k van jullie is...? :roll: )
En als ze overkop gaan, is er een kans dat ik toch nog een ontslagvergoeding krijg, maar hoedanook zeker een werkloosheidsuitkering.
Ja, juist!
Want je bent een loonslaaf, zoals de zeiler het zo net noemde....!
En als zogenaamde zelfstandige MLM'er krijg je die niet als het mlm bedrijf er mee stopt.
Juist. Want je bent geen loonslaaf.
Dan sta je koudweg op straat en heb je geen enkele financiële vergoeding.
Stond je dan blijkbaar daarvoor óók al.... want je bent geen loonslaaf.
Is dat snappertje van jullie zo klein? :oops:
Een echte zelfstandige kan kiezen uit verschillende leveranciers, als er eentje over kop gaat, zijn er voldoende anderen om de nodige producten/diensten te leveren.

Ja.
Als een MLM bedrijf overkop gaat of ermee stopt, kan je van nul af beginnen.
Nee.
Want je had je baas daarnáást nog!
En als je inderdaad met je stomme kop bij zó een mlmbedrijf bent ingestapt..... en je kon er inmiddels van leven zonder baan.... dan ga je gewoon naar de soos.... ,net als elke andere ondernemer als die zonder inkomsten komt te zitten..........!!!
Wanneer houdt die flauwekul van julliev eens op?.... :roll:
En als MLM'er voor verschillende MLM's werken? Er wordt door MLM'ers uitvoerig herhaald dat je enkel succesvol kunt zijn als je je er met hart en ziel in stort, en dat je niet bang mag zijn om vele uren te werken, 70 uur per week zou geen uitzondering zijn. Dus 10 uur per dag, en daarnaast nog een andere MLM doen? Hoeveel uren telt een dag in jou MLM waanwereld?

Wat betekent "gezond verstand" in jouw nonsens beleving???
70 Uur per week? Voel je je wel goed?
Opgezwollen duim soms? :? Hoe kom je aan die flauwekul?
Van die flutsite van je, zeker?
Nee, natuurlijk krijg je niet meer over hun omzet betaald als ze je volgen, jij en je bende moeten weer van nul beginnen.
Ga maar door, nog stommer.... :lol:
Trouwens, waarom stopt een MLM organisatie ermee, als MLM zo succesvol is???
Omdat er bedrijven en mensen bij zitten die net zulke eike*ls zijn als jij...? :oops:

Prettige avond.

SBI

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

Hieruit blijkt weer dat SBI er geen snars van snapt en een lager IQ heeft dan de rest van dit forum.

AlexVB
Berichten: 56
Lid geworden op: 04 aug 2006 09:59

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door AlexVB »

Ach Energetnix, nou ga je toch niet opnieuw beginnen hé? Het is overduidelijk dat de prullen die jij en je handlangers verkopen pure kwakzalverij zijn. Op het verwijderde "Energetix" topic op dit forum is dit te overvloede aangetoond.

De bewijzen dat magnetisme zoals verwerkt in de producten van Nikken en Energetix niet werken kan je nalezen in het topic over Nikken: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=25390&start=0

En waar zijn jou wetenschappelijk bewijzen dat het wel werkt?

Laatst aangepast door mlmangel op 07 Jan 2007 20:18, in totaal 1 keer bewerkt
Nogmaals!! Kom met bewijzen met Naam, toenaam etc....!!!

Je vind er geen 1!!

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door jor »

Genoeg te vinden over magneetrotzooi.

http://www.skepsis.nl/magneettherapie.html

http://www.skepsis.nl/nikken.html

http://www.mlmwatch.org/04C/Energetix/energetix.html


Het is maar wat je wil geloven.Als je geld teveel hebt en je gooit het graag over de balk, wat let je.

Jor.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Hoezo ENERGETIX kwakzalverij.....

JIJ hebt hier nog geen enkel onderzoek cq bewijs geleverd dat ENERGETIX produkten niet dat doen dat wat ENERGETIX zegt dat ze doen...
En JIJ hebt geen enkel bewijs geleverd dat ze wel werken. Je hebt nog geen onderzoek kunnen tonen wat de werking van energetix bewijst.
OOK kan en kun jij niet bewijzen dat alle verklaringen die mensen geven mbt de werking die zij ervaren volle onzin is, of welke vorm ook...
En jij kan niet bewijzen dat die verklaringen kloppen. Om de simpele reden dat er geen gegevens bekend zijn voor gebruik van dat ding. En je kan ook niet aantonen dat dat ding de eventuele effecten verzorgt.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door mlmangel »

Juist. En daardoor gaat je baas bepalen hoe LANG je met vakantie mag.....
Of je nou voor een baas werkt of niet, de hoeveelheid werk die je hebt bepaalt hoelang je op vakantie kan gaan. Weinig of geen zelfstandigen kunnen drie weken lang op vakantie gaan. Loontrekkenden daarentegen wel. Bijkomend, mijn loon wordt doorbetaald, als een zelfstandige drie weken op vakantie gaat, verdiend ie niets.
en hoe laat je moet beginnen.... en hoe lang je pauze is......... en je vinger zeker opsteken wanneer je plassen moet?
Daar ben je weer met je kinderachtige taal.
En je INKOMEN bepaalt waarhéén je met vakantie gaat.....
Dat is voor iedereen zo.
want als je dat echt ZELF zou willen beslissen zou je moeten gaan mlm-en op het laagste niveau.... om die boottocht naar Terschelling te kunnen betalen!!!!!
Hier verras je me, kunnen beginende, kunnen mlm'ers als jij zich een boottochtje naar Terschelling veroorloven ?? :twisted:
Ja... en als je zeep hebt verkocht mag je beslist niet weer zeep bij een ander gaan verkopen!!!
Je hebt het vermoedelijk over een eventueel concurrentiebeding dat in vele arbeidscontracten voor commerciële functies is opgenomen. Wel, in de twee voorgaande bedrijven waar ik heb gewerkt, en het huidige, was/is er geen concurrentiebeding! Trouwens, voor een rechtbank heeft zulk een concurrentiebeding weinig waarde.
70 Uur per week?
Is op dit forum door een MLM'er aangedragen. Trouwens, als jullie dan echt zelfstandigen zijn, weet dat een zelfstandige er zijn hand niet voor omdraait om dat aantal uren te werken, indien nodig. Tja, als zelfstandige kan je veel geld verdienen, maar je moet er wel keihard voor werken. Opvallend, mlm'ers roepen om het hardst dat je veel moet werken om geld met mlm te verdienen, maar als je hen dan zegt dat dit inhoudt dat ze dus geregeld 70 uren per week, incl. weekend, moeten werken, vallen ze uit de lucht.
Omdat er bedrijven en mensen bij zitten die net zulke eike*ls zijn als jij...?
Weer een infantiele persoonlijke aanval van SBI. Pff, jochie, heb je nou echt niet door dat we op jou blijven reageren omdat het net dergelijk opmerkingen van jou zijn die ervoor zorgen dat een lezer van jou kinderachtige opmerkingen zou beseffen wat voor zielige figuren er in MLM rondlopen? Na het lezen van al die stupide berichten van SBI snap ik nu wel waarom MLM niet succesvol is in Nederland, wie wil er nou met zo'n stumpers samenwerken??? :twisted:

De vastelling blijft overeind, waarom zou een MLM organisatie ermee kappen, als MLM zo succesvol is???

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door So be it »

Of je nou voor een baas werkt of niet, je werk bepaalt hoelang je op vakantie kan gaan.
En als ondernemer kun je ZELF beslissen om harder, langer of slimmer te werken...., maar dat snap je toch niet want je bent blijkbaar geen ondernemer....
En als je als bediende/arbeider niet tevreden ben, kan je altijd voor jezelf beginnen.
Jij? :shock: Doe maar niet. Niks voor jou. :roll:
Ik denk niet dat er veel zelfstandigen drie weken lang op vakantie kunnen gaan, laat staan MLM'ers.
Zij bepalen dat ZELF, of dat kan.
Jouw baas bepaald het vóór je! :twisted:
Loontrekkenden daarentegen wel. Bijkomend, mijn loon wordt doorbetaald, als een zelfstandige drie weken op vakantie gaat, verdiend ie niets.
Jij denkt dat de beste hotelkamers door personeel bewoond wordt?
en hoe laat je moet beginnen.... en hoe lang je pauze is......... en je vinger zeker opsteken wanneer je plassen moet?
Daar ben je weer met je kinderachtige taal.

Je kunt het kinderachtig vinden..., maar zéér doet het wel, hè?
En je INKOMEN bepaalt waarhéén je met vakantie gaat.....
Dat is voor iedereen zo.
Ja en IK en andere ondernemers kunnen dat ZELF reguleren door harder, slimmer...etc...! :lol:
Ja... en als je zeep hebt verkocht mag je beslist niet weer zeep bij een ander gaan verkopen!!!
Je hebt het vermoedelijk over een eventueel concurrentiebeding dat in vele arbeidscontracten voor commerciële functies is opgenomen. Wel, in de twee voorgaande bedrijven waar ik heb gewerkt, en het huidige, was/is er geen concurrentiebeding! Trouwens, voor een rechtbank heeft zulk een concurrentiebeding weinig waarde.

Draai er niet om heen...
Je hebt NIETS te vertellen over, en IN je werktijd... en dat is een groot deel van je leven!!! (Tussen de 70- en 80.000 uur!!!)
70 Uur per week?
Is op dit forum door een MLM'er aangedragen. Trouwens, als jullie dan echt zelfstandigen zijn, weet dat een zelfstandige er zijn hand niet voor omdraait om dat aantal uren te werken,
Krijg je nu opeens zin om te mlm-en???
WAT een vóórdeel, hè? :P


Opvallend, mlm'ers roepen om het hardst dat je veel moet werken om geld met mlm te verdienen, maar als je hen dan zegt dat dit inhoudt dat ze dus geregeld 70 uren per week, incl. weekend, moeten werken, vallen ze uit de lucht.
Ben je leesblind?
40 Uur voor je baas + 20 uur parttime IS keihard werken.....!

Weer een infantiele persoonlijke aanval van SBI. Pff, jochie, heb je nou echt niet door dat we op jou blijven reageren omdat het net dergelijk opmerkingen van jou zijn die ervoor zorgen dat een lezer van jou kinderachtige opmerkingen zou beseffen wat voor zielige figuren er in MLM rondlopen? Na het lezen van al die stupide berichten van SBI snap ik nu wel waarom MLM niet succesvol is in Nederland, wie wil er nou met zo'n stumpers samenwerken???
Hoor je mij klagen? :lol:
De vastelling blijft overeind, waarom zou een MLM organisatie ermee kappen, als MLM zo succesvol is???
Omdat er bedrijven en mensen bij zitten die net zulke eike*ls zijn als jij? :lol:

So be it
(Hé, Marie..., luister eens....,die halve zool gaat over een beroepsvorm waar hij geen zak van af weet... bepalen of het hard werken is....)

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door mlmangel »

En als ondernemer kun je ZELF beslissen om harder, langer of slimmer te werken...., maar dat snap je toch niet want je bent blijkbaar geen ondernemer....
Nee, ik ben geen zelfstandige, en ben ook niet van plan het te worden. En ja, een ondernemer bepaalt zelf hoe hard hij/zij werkt. Punt is dat MLM'ers, zelfs met keihard te werken, weinig verdienen aan MLM.

Een ondernemer heeft niet te kiezen, als hij/zij lang op vakantie gaat, is er geen inkomen, en na drie weken is er veel kans dat zijn/haar bedrijf overkop is gegaan. :(

En net omdat zelfstandigen geen lange vakantie kunnen nemen, zijn ze slaaf aan hun werk. Een bediende/arbeider kan wel lang op vakantie gaan zonder zijn/haar baan te verliezen. :lol:
Jij denkt dat de beste hotelkamers door personeel bewoond wordt?
Bwa, en CEO maakt ook deel uit van het personeel. :P Soit, hoe dan ook niet door de doorsnee MLM'er. De ratten aan de top van een MLM echter zitten vermoedelijk niet op een kamer maar in een suite.
Je kunt het kinderachtig vinden..., maar zéér doet het wel, hè?
You wish..., je maakt enkel jezelf belachelijk. :!:
Draai er niet om heen... Je hebt NIETS te vertellen over, en IN je werktijd... en dat is een groot deel van je leven!!! (Tussen de 70- en 80.000 uur!!!)
Net zoals een zelfstandige, eenmaal het zaakje draait, draait die ook maar gewoon mee. En als zijn klanten service verwachten en hij/zij daarvoor 's avonds moet doorwerken, dat is dat maar zo. Dus slechter af dan een bediende/arbeider, die ziet zijn kinderen 's avonds. Trouwens, voor dat vele werk verdienen niet al de zelfstandigen veel hoor. Ga maar eens vragen aan de groenteboer of de cafébaas om de hoek hoeveel ze verdienen per uur.
MLMAngel:
Opvallend, mlm'ers roepen om het hardst dat je veel moet werken om geld met mlm te verdienen, maar als je hen dan zegt dat dit inhoudt dat ze dus geregeld 70 uren per week, incl. weekend, moeten werken, vallen ze uit de lucht.


Reactie SBI: Ben je leesblind?
40 Uur voor je baas + 20 uur parttime IS keihard werken.....!
40+20=60. Leer eerst rekenen, SBI. :oops:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door So be it »

Prima, knul......

Wél grappig....:
cafébaas........
Ken méér kroegbazan MET een grote auto en veel geld dan zonder deze zaken!!! :lol:

SBI
(Handen boven de dekens jongen..., want anders ben je morgen wéér zo suf..... :? )

SBI

AlexVB
Berichten: 56
Lid geworden op: 04 aug 2006 09:59

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door AlexVB »

En jij kan niet bewijzen dat die verklaringen kloppen. Om de simpele reden dat er geen gegevens bekend zijn voor gebruik van dat ding. En je kan ook niet aantonen dat dat ding de eventuele effecten verzorgt.
En dit komt van diegene die onderzoeken van Trosradar vertrouwt..

Ga fietsen man en neem die andere nitwitten mee. Kunnen jullie lekker uitwaaien en terug veranderen van een Ork naar een lieve Hobbit...

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door mlmangel »

@ AlexVB, heb jij dan bewijzen dat de magnetische producten van Energetix en Nikken werken?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door So be it »

Hé....., heeft dat iets te maken met "een verkeerde voorstelling"????

Ach ja..., natuurlijk!
Jij geeft ALTIJD een verkeerde voorstelling van zaken, toch, mlmlucifer????

SBI

AlexVB
Berichten: 56
Lid geworden op: 04 aug 2006 09:59

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door AlexVB »

@mlmangel,

ik hoef niets, maar dan ook niets te bewijzen....

Ik zie de resultaten en krijg de verschillende emails van mensen die de positieve ervaringen hebben.. voor mij is dat BEWIJS....

En voor de rest maak ik er geen een wordt meer aan vies... Het kinderachtig welles-nietes ben ik ontgroeid.. Jij zo te lezen in je postings nog lang niet....

Als je weer wilt discusieren op een volwassen manier en methode mbt MLM zelf wordt je door mij misschien weer voor volwassen beschouwd.

Het zelfde geldt voor die andere ORKS die denken dat ze intelligent zijn en kennis van zaken denken te hebben...

Avé

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door So be it »

Wellness-nietes...? :shock:
So be it

Gesloten