LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ontploffende pepsi fles
ontploffende pepsi fles
Ik heb zojuist een pepsi bij AH gekocht.
Eenmaal thuis bij het opruimen van de boodschappen ontploft de PEPSI fles en spuit mijn hele kamer onder. Al het behang is ondergespoten en vies en vuil met vlekken.
Pepsi is natuurlijk niet te bereiken... want het is zondag
De fles bleek aangetast te doordat er iets warms tegen gestaan heeft. zijn en is gescheurd waarna er een fontein ontstond.
Lekker afsluiting van een weekend.
Ik ben benieuwd wat pepsi gaat doen. Morgen wel even de rechtsbijstand bellen.
Eenmaal thuis bij het opruimen van de boodschappen ontploft de PEPSI fles en spuit mijn hele kamer onder. Al het behang is ondergespoten en vies en vuil met vlekken.
Pepsi is natuurlijk niet te bereiken... want het is zondag
De fles bleek aangetast te doordat er iets warms tegen gestaan heeft. zijn en is gescheurd waarna er een fontein ontstond.
Lekker afsluiting van een weekend.
Ik ben benieuwd wat pepsi gaat doen. Morgen wel even de rechtsbijstand bellen.
Re: ontploffende pepsi fles
Zo! Lekker is dat.
Ik hoor weleens dat een brief met de klacht naar zo'n fabrikant kan helpen. Misschien voor schade-vergoeding, maar vaak ook een kratje gratis cola.
Ik hoor weleens dat een brief met de klacht naar zo'n fabrikant kan helpen. Misschien voor schade-vergoeding, maar vaak ook een kratje gratis cola.
Aggut wat een rommel kan dat geven he? Wat een toestand nou.
Wel belangrijk om dit even te melden, want misschien dat Pepsi dan ook geen blaam treft.
Maar wat stond er nu tegenaan dan?De fles bleek aangetast te doordat er iets warms tegen gestaan heeft. zijn en is gescheurd waarna er een fontein ontstond.
Wel belangrijk om dit even te melden, want misschien dat Pepsi dan ook geen blaam treft.
De fles was zo gekocht. Na de aankoop heeft er niets tegen gestaan. De winkel is 200 meter verder en bij opruimen is het gebarsten.
Bij nadere inspectie bleek op het punt van barsten iets gesmolten te zijn.
De fles was niet ok bij aankoop...
Bij nadere inspectie bleek op het punt van barsten iets gesmolten te zijn.
De fles was niet ok bij aankoop...
@Paul,
het is hier niet Amerika!!!!
Je RBV inschakelen......hoe kom je erbij?!?!?! Pepsi treft in deze geen enkele blaam, bewijs maar dat het door hun is gekomen!!
Gewoon even schoonmaken en morgen een nieuwe fles gaan vragen, klaar is Paul!
Denk aan je hart!!!
het is hier niet Amerika!!!!
Je RBV inschakelen......hoe kom je erbij?!?!?! Pepsi treft in deze geen enkele blaam, bewijs maar dat het door hun is gekomen!!
Gewoon even schoonmaken en morgen een nieuwe fles gaan vragen, klaar is Paul!
Denk aan je hart!!!
Denk inderdaad dat je rechtbijstand inschakelen verspilde moeite is.
Van te voren de Pepsi flessen goed controleren ik heb zelf ook al enkele
flessen gehad die spontaan begonnen te lekken op de bodem.
Pepsi spoelt z'n flessen nog steeds schoon en vervangt ze niet/te laat voor nieuwe flessen.
Kijk maar eens naar de bodem van de flessen grote kans dat daar van die scheurtjes in zitten.
Van te voren de Pepsi flessen goed controleren ik heb zelf ook al enkele
flessen gehad die spontaan begonnen te lekken op de bodem.
Pepsi spoelt z'n flessen nog steeds schoon en vervangt ze niet/te laat voor nieuwe flessen.
Kijk maar eens naar de bodem van de flessen grote kans dat daar van die scheurtjes in zitten.
haha toen ik de kopregel las kwam het op mij over als het marcel van dam exota verhaal.
Edoch het gaat hier om een incident ,no worries blijf gewoon pepsi kopen
Edoch het gaat hier om een incident ,no worries blijf gewoon pepsi kopen
Ik heb de laatste tijd wel binnen een maand 3 lekkende colaflessen van de Edah gekocht.
Was niets aan te zien, maar toch sijpelde de cola langzaam weg.
Was niets aan te zien, maar toch sijpelde de cola langzaam weg.
Let goed op de onderkant van de flessen in heel veel pepsi flessen, of van die nog harde plastic flessen van andere merken zitten heel vaak kleine krasjes/sheurtjes en daar lekt de cola heel langzaam doorheen
Pepsi erkent dat zij flessen in de markt zetten die eigenlijk te oud zijn. Maar dat doen zij omdat binnenkort nieuwe flessen worden geintroduceerd.
Ik heb nu al een vertegenwoordiger van pepsi in huis gehad en binnenkort een een schade expert.
Dus gewoon een defect aan de fles en de vertegenwoordiger gaf aan dat dit regelmatig gebeurt. Dus ik koop alleen flessen waar de bodem niet erg beschadigd is anders loop je risico dat je huis volgespoten wordt met Pepsi!
Ik heb nu al een vertegenwoordiger van pepsi in huis gehad en binnenkort een een schade expert.
Dus gewoon een defect aan de fles en de vertegenwoordiger gaf aan dat dit regelmatig gebeurt. Dus ik koop alleen flessen waar de bodem niet erg beschadigd is anders loop je risico dat je huis volgespoten wordt met Pepsi!