ben bijna "beetje" bang...wee je gebeente wanneer je mijn integriteit in ernstige mate schendt, dan neem ik gepaste maatregelen
Chanmaster, je bent onnavolgbaar (en da's géén compliment)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
ben bijna "beetje" bang...wee je gebeente wanneer je mijn integriteit in ernstige mate schendt, dan neem ik gepaste maatregelen
Even voor de record chanmaster: jij bent dus de eerste die begint te schelden! Zegt naar mijn smaak al genoeg over je nivo, of liever gezegd het gebrek daaraan.. Ik zal nu eens heel duidelijk uit leggen wat ik mij van jullie ettertjes die niet anders dan alleen maar onzin uitkramen aantrek. Helemaal niets, geen moer!
Hum, ik ken chanmaster niet, maar dit is bedreiging en dus strafbaar.Kwal maar lekker verder, mij sta je niet in de weg maar wee je gebeente wanneer je mijn integriteit in ernstige mate schendt, dan neem ik gepaste maatregelen.
......tja, kweenie....beetje dezelfde mentaliteit als de bedrijven die bekritiseerd worden? Oftewel: de pot verwijt de ketel?Meld het hier als je al hogere bedragen weet, dan kunnen we de prijs verder opdrijven
......tja, kweenie....beetje dezelfde mentaliteit als de bedrijven die bekritiseerd worden? Oftewel: de pot verwijt de ketel?Meld het hier als je al hogere bedragen weet, dan kunnen we de prijs verder opdrijven