LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Auto is niet klaar!

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Rebella

Auto is niet klaar!

Ongelezen bericht door Rebella »

Vandaag ZOU ik mijn nieuw auto ophalen.
Krijgen we een telefoontje dat hij nog niet klaar is!
Ze zijn veel te laat begonnen met het "rijklaar" maken.

Het lampje van de benzine meter in de huidige auto brand. Speciaal dus helemaal leeggereden. Ben ook niet meer van plan te tanken.
De kinderstoeltjes zijn eruit. Enfin gewoon klaar voor de start om ingeruild te worden.
Mijn autoverzekering voor de nieuwe gaat per vandaag in. En de huidige stopt per vandaag.
Vandaag heb ik vrij. Hierna moet ik weer werken....

Wat kan ik doen?
Ik bedoel, ik ben bang als ik er op sta dat hij vandaag klaar móet zijn, dat de auto dan maar half gedaan wordt.

Iemand ervaring hierin / of tips?

Marco Polo

Re: Auto is niet klaar!

Ongelezen bericht door Marco Polo »

Ze zijn veel te laat begonnen met het "rijklaar" maken.
Kwestie van overmacht?!
Het lampje van de benzine meter in de huidige auto brand. Speciaal dus helemaal leeggereden.
Kan het kneuteriger?!
De kinderstoeltjes zijn eruit.
Terugzetten kan in vijf(!) minuten!
Mijn autoverzekering voor de nieuwe gaat per vandaag in. En de huidige stopt per vandaag.
Eén telefoontje en de verzekering is opgelost!
Vandaag heb ik vrij. Hierna moet ik weer werken....
Extra vrije dag; lekker toch?!
Wat kan ik doen?
Niet zo zeuren om futiliteiten!!!

verhagena

Ongelezen bericht door verhagena »

Heb hetzelfde gehad............helaas
Denk dat je alleen je ongenoegen kan uitten en ze er goed op aan kan spreken....een ontbinding van het koopcontract lijkt me betje erg ver gaan hiervoor......

Succes

Rebella

Ongelezen bericht door Rebella »

Zeker is alles zo om te zetten, bij te vullen enz. enz. Geen enkel probleem. Maar....het gaat me alleen om het principe!
Afspraak is afspraak.

Op vakantie gaan wil je toch ook geen dag later als afgesproken met je reisbureau?
De sleutels van je nieuwe huis wil je toch ook geen dag later!
Je salaris wil je toch ook geen dag of wat later...zelfs liefst wat eerder...

Laat maar zitten mensen.
Sluit verwijder deze topic maar.

osseworst

Ongelezen bericht door osseworst »

Het lampje van de benzine meter in de huidige auto brand. Speciaal dus helemaal leeggereden. Ben ook niet meer van plan te tanken.
Een paar euro uitgespaard, en de volgende eigenaar mag eerst gaan tanken (als hij het benzinestation nog kan halen). Hoe diep kan je zinken... :roll:

remco28

Ongelezen bericht door remco28 »

Ja wat dan?je auto met een halfvolle tank achterlaten?
Meestal laat ik er ook een beetje inzitten totdat het lampje brand(kun je nog 80km rijden),en meestal als je een andere auto koopt dan betaal je 9 van de 10 keer standaard afleverkosten waarbij dus ook een volle tank zit.
In haar verhaal kan ik me goed vinden,je hebt een afspraak klaar, omdat ze niet optijd klaar zijn en niet de moeite hebben gehad om te bellen kan die persoon alles weer omgooien.

Anastasia

Ongelezen bericht door Anastasia »

Elke dealer zit met dit probleem, in december geen werk, en iedereen wil in Jan een verse auto, wegens het registratie van kenteken, omdat het dan meer opleverd bij inruil!

Als ze in dec niet tijdig de auto binnen kregen, en vooruitwerken, en slecht plannen, komt dit helaas erg vaak voor, beter in maart een auto afleveren, gladheid en zout ook voorbij!

Ook grote beurten, in dec of feb, want januari is de aflevermaand!

Verder nog vaak zieken, en dan zou je wel eens een slecht nagelopen auto met grotere problemen kunnen krijgen, liever iets later een goede dan nu een matige!

De meeste verzekeringen kun je gratis je oude auto nog een maand door laten lopen, zelfs bij de goedkope onderlinge Unive, word vaak aangeboden, dus dan heb je geen probleem, op die bijna lege tank na!

Gesloten