LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia: de komedianten trekken voorbij
-
Re: Dexia: de komedianten trekken voorbij
Ja nu nog mooier, nu zijn het dus de opstellers van de D-R die die zaken te zonnig hebben voorgespiegeld.
Zo lust ik er nog wel een paar.
Het was allemaal glashelder, er werd duidelijk gesteld waar men al dan niet recht op had bij acceptatie van de regeling, er is zelfs nog een schematische afbeelding van gemaakt, verder kon men op de dexia-site exact uitrekenen hoeveel men zou kunnen terug krijgen. Hoe duidelijk moet het gemaakt worden zeg.
Zo lust ik er nog wel een paar.
Het was allemaal glashelder, er werd duidelijk gesteld waar men al dan niet recht op had bij acceptatie van de regeling, er is zelfs nog een schematische afbeelding van gemaakt, verder kon men op de dexia-site exact uitrekenen hoeveel men zou kunnen terug krijgen. Hoe duidelijk moet het gemaakt worden zeg.
-
Dat heb ik Knuppe ook eens horen zeggen, gek toch eigenlijk dat ik het daar maar niet mee eens kan zijn.Hoe duidelijk moet het gemaakt worden zeg.
Blijkbaar is interpretatie van alles wat men leest nooit dezelfde.
-
Blijkbaar was dus de interpretatie van de meerderheid dezelfde en koos deze meerderheid vóór de D-R.
-
Nog een keer danDat veel mensen vóór hebben gestemd heeft ook te maken met (de wijze waarop het publiek is voorgelicht, o.a. over) de proceskansen de investering en moeite die je moet doen om je gelijk te halen en de angst voor onzekerheid tegenover de zekerheid van een schikking.
Is dit duidelijker...?de wijze waarop het publiek is voorgelicht..
Angst is een slechte raadgever...
-
Nog maar eens dan, speciaal voor Ad.
Blijkbaar was dus de interpretatie van de meerderheid dezelfde en koos deze meerderheid vóór de D-R.
Zoek een hobbie of een leuke mevrouw,,kwal letjeGeplaatst op 11 Jan 2007 23:08 door CvdH
--------------------------------------------------------------------------------
Alleen iemand met een grote bek en een inleg van hfl.2000,00 en een relatieve lage restschuld kiest/koos voor de DR-regeling Zo'n l ulletje post onder allerlei namen en blijft maar zieken.....oeverloos gebral van een mispuntje
-
Kan je misschien iets duidelijker zijn CvdH?
-
Lieve Willem.sBlijkbaar was dus de interpretatie van de meerderheid dezelfde en koos deze meerderheid vóór de D-R.
Wij zullen er nooit uitkomen samen vanwege enige starheid van ons beiden.
MAAR: Wanneer men manipuleert(en dat deed men bij het ontwerpen van de Duisenbergregeling)dan worden mensen gestuurd en misleid om een bepaalde beslissing te nemen, meestal in het voordeel van de manipulator.
En daar ben jij met je grote voeten dus ook ingetrapt
Oh nee jij wist waar je aan begonnen was (uitzondering dus)
-
Hahaha nee inderdaad ik ben nergens ingetrapt.En daar ben jij met je grote voeten dus ook ingetrapt
Oh nee jij wist waar je aan begonnen was (uitzondering dus)
Inderdaad ik wist waar ik me mee inliet, aandelen en die kunnen nogal grillig zijn. Dus al met al ben ik aardig weggekomen.
Uitzondering? Dacht het niet hoor, natuurlijk, als je mooie verhalen op dit forum meeneemt dan zal ik wel een uitzondering zijn, maar op het totaal aantal gedupeerden denk ik dat ik geen uitzondering ben hoor.
Wederom een verklaring waarom die D-R zo'n succes is gebleken.
-
Er is echt niet doorheen te komen. Ik geef het op
Voor vanavond dan.
Weltrusten
Voor vanavond dan.
Weltrusten
-
Je hoeft ook nergens doorheen te komen, ik heb mijn visie en jij die van jou, de waarheid zal wel zoals zo vaak in het midden liggen.
Ook een goede nacht gewenst.
Ook een goede nacht gewenst.
-
Nog effe hoor.de waarheid zal wel zoals zo vaak in het midden liggen.
Dit vind ik een fantastisch resultaat in onze discussie
Nu kan ik echt gaan slapen
Truste .
Zowel de ontwerpen van de contracten als de Duisenbergregeling waren in het voordeel van de manipulatorGeplaatst op 11 Jan 2007 23:38 door ad snoeren
--------------------------------------------------------------------------------
MAAR: Wanneer men manipuleert (en dat deed men bij het ontwerpen van de Duisenbergregeling) dan worden mensen gestuurd en misleid om een bepaalde beslissing te nemen, meestal in het voordeel van de manipulator.
Een waarheid als een koe