LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hm ...

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Sander_
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 aug 2006 10:08

Hm ...

Ongelezen bericht door Sander_ »

Die website mag dan wel mooi zijn maar, mooi van buiten en ..lijk van binnen. Trouwens Laurent werk je ook bij/voor UPC? saying is believing. Oftewel als je het maar vaak genoeg zegt ga je er ook in geloven. In dit laatste geval moet ik je condoleren. Maar ieder z'n mening.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Hm ...

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

welke website, mis ik iets?

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: Hm ...

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Sander,


ik heb ook iets gemist, waar gaat dit over?? Ik weet dat Laurent propaganda voor UPC maakt, hij werkt waarschijnlijk voor de Ultieme Prutsers Club.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Hm ...

Ongelezen bericht door Henri42 »

Ach wat moet ik van UPC zeggen !!, in mijn kennissenkring en ikzelf hebben UPC aansluitingen en men is in het algemeen er tevreden over, een enkel maleur daar gelaten. Dat zal wel overal plaatsvinden.

De reacties van Beertje02 lijken niet erg inhoudelijk te zijn, wat persoonlijke woordspelingen op Laurent, van welke internet provider Beertje bedien jij je en ben je daar voor 100 % tevreden over .?.

Ik denk niet dat UPC Laurent als boegbeeld zou willen hebben . :idea:

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: Hm ...

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Henri42,

Ik vraag mij alleen af wat de topicstarter bedoelt, de naam Laurent is natuurlijk berucht om zijn waardeloze opmerkingen, gelukkig heb ik ADSL bij een zeer gerenomeerde provider, En wat UPC betreft lees maar eens goed rond op o.a.dit forum, alhoewel er altijd een paar tevreden UPC gebruikers te vinden zullen zijn.

rweelden22
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 jan 2007 11:34

Re: Hm ...

Ongelezen bericht door rweelden22 »

heb ook upc gehad maar ben gouw overgestapt naar orange
en tot nu ben ik zeer teverden
wat een berijf is dat zeg upc afbranden dat bedrijf

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Hm ...

Ongelezen bericht door Henri42 »

Ik blijf bij mijn oude provider hangen, het kan alleen maar beter en goedkoper worden, de reclame stunten werken prijs verlagend.

Gesloten