LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.
Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
flepp
Berichten: 325 Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34
Ongelezen bericht
door flepp » 11 jan 2007 13:07
Bij Dynabyte zeist headset gekocht was binnen een paar weken defect.
Mee terug gegaan naar de winkel, daar ik de aankoopbon niet meer had konden ze niets voor mij doen al dus de verkoper.
Heb de klantenservice van Logitech gemaild hoe en wat uitgelegd, deze stuurden direct gratis een nieuw exemplaar op dat is pas service
Atmoz
Berichten: 107 Lid geworden op: 21 nov 2006 10:11
Ongelezen bericht
door Atmoz » 11 jan 2007 13:49
Erg netjes!!
Dus je mag de oude (kapotte) gewoon houden?
Dat is heel netjes van hun dan
Groet,
Atmoz
flepp
Berichten: 325 Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34
Ongelezen bericht
door flepp » 11 jan 2007 14:59
Nee er wordt wel gevraagd de plugjes af te knippen en op te sturen, heb ik ook verstuurd is net zo netjes natuurlijk..
flepp
Berichten: 325 Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34
Ongelezen bericht
door flepp » 11 jan 2007 21:16
Alleen afgeknipte plugjes opsturen i.p.v. van de hele headset is om dat het een adres in Switzerland is.
@tje
Berichten: 82 Lid geworden op: 10 jun 2005 12:57
Ongelezen bericht
door @tje » 14 jan 2007 09:43
Logitech heeft idd een superservice. Kijk ook eens hoe lang de garantie is op een aantal apparaten. 5 jaar !!
Atmoz
Berichten: 107 Lid geworden op: 21 nov 2006 10:11
Ongelezen bericht
door Atmoz » 15 jan 2007 11:38
Die stekkers zijn toch van die normale 3.5mm jackpluggen?
Die kan ik er zelf ook wel weer op solderen
Maar nogmaals hele mooie/nette service!!!
Atmoz
flepp
Berichten: 325 Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34
Ongelezen bericht
door flepp » 15 jan 2007 17:34
Het is w el een kwestie van vertrouwen van Logitech, maar wie interesse heeft mag de set met afgeknipte pluggen hebben dat was het probleem niet.