LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Speedlinq & Verhuizen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
piektown
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 okt 2006 13:27

Speedlinq & Verhuizen

Ongelezen bericht door piektown »

Hallo, ik Lees zo het een en ander en denk dat mijn ervaring met het geweldige bedrijf Speedlinq ook aansluiten. Ik heb de volgende klacht door gestuurd:


----- Forwarded message from "Speedlinq" <[email protected]> -----

Beste Abonnee

Vervelend om te signaleren dat u een klacht heeft.

Wij hebben de klacht echter in goede orde ontvangen en zullen u zo snel mogelijk antwoord geven.
Wij doen dit bij voorkeur per e-mail. Dit kan afhankelijk van de drukte enkele dagen in beslag nemen.

De volgende gegevens zijn doorgestuurd naar de Speedlinq helpdesk:

Naam:
Postcode en huisnummer:
E-mailadres:
Phone:
Speedlinq abonneenummer: SP

Onderwerp: verbinding
Is de klacht al eerder aangemeld: ja
Klacht omschrijving:
Daar ben ik weer! Nog steeds geen internet. Ik ga u nu officieel in gebreke stellen en er volgt nog een brief. Betalingen ga ik vanaf heden tegenhouden. Ik verwacht binnen 1 dag internet, anders geef ik dit uit handen aan een advocaat! Ik eis vandaag een bericht over deze kwestie! Korte samenvatting: 18 sept. is de verhuizing bij u binnen gekomen,. Pas 25 sept bent u hem gaan behandelen. Er kwam een wazige medeling dat er lijn van KPN er niet was. Dit is niet waar! Vele euros helpdesk verder ( u krijgt de rekening) nog STEEDS GEEN internet, Ik werk er mee dus groot probleem! ACTIE ACTIE ACTIE


Ik heb dus ook al etterlijke malen gebeld met de "Geweldige" Helpdesk a € 0.70 p/m en daar kunnen ze alleen zeggen dat het inmiddels geescaleerd is maar verder NIETS. echt geweldig....

WORDT VERVOLGD......

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: Speedlinq & Verhuizen

Ongelezen bericht door pvd »

Je moet een verhuizing ook veel eerder melden :!:

Vier week van te voren is echt minimaal.

pvd

piektown
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 okt 2006 13:27

Re: Speedlinq & Verhuizen

Ongelezen bericht door piektown »

Ja dat blijkt. echter dat wordt naar mijn weten niet vermeld. dan nog staat er dat ze vanaf het moment van in behandeling nemen er 3 weken nodig zijn. dus dan zijn ze zoiezo te laat

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: Speedlinq & Verhuizen

Ongelezen bericht door pvd »

Volgens mij is bij geen enkele provider de verhuisservice zo als die moet zijn.....

Hoe je dit moet oplossen weet ik ook niet, maar je bent inmiddels voortvarend bezig.

pvd

Janvanderpot
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:41

Re: Speedlinq & Verhuizen

Ongelezen bericht door Janvanderpot »

Beste mensen, :wink:

Het koste mij enige moeite, maar nu hebben we een emailadres kunnen bemachtigen van manager van Speedlinq.

Zijn reactie:
" U kunt mij bereiken via emailadres [email protected].
Met vriendelijke groet,
Herman Meijer

Speedlinq"

Dit adres wordt gepubliceerd vanwege het feit dat de belkosten schandalig duur zijn. :evil:

Hierbij verblijf ik,
Jan van der Pot :twisted:

johnvisser
Berichten: 20
Lid geworden op: 14 jan 2007 19:47

Re: Speedlinq & Verhuizen

Ongelezen bericht door johnvisser »

problemen met speedlinq en dat hebben veel mensen
hoge kosten.....ook extra hoge incasso kosten..hoge belkosten.enz onredelijke behandeling.goedkope internet abonement dat plotseling heel duur is geworden

consumentenautoriteit : nieuw in nederland dit is de OPTA voor de consument

voor alle geschillen klachten met speedlinq
kunt u schrijven naar


consuwijzer postbus 21021 3001 aa Rotterdam


deze mensen zijn er voor u
klachten en tips van de consument zijn van groot belang
meerdere tips tesamen kunnen duiden op een structuele overtreding van de wet
en kunnen aanleiding geven voor een diepgaand onderzoek

Gesloten