LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] abonnement leesportefeuille
abonnement leesportefeuille
I.v.m onze verhuizing naar een appartement mijn leesmap opgezegd. De opzegging gedaan ivm problemen met het omruilen van de map. Bij onze huidige woning hang ik sochtends de map aan de deur, waarna de map wordt omgewisseld en de nieuwe map door de brievenbus wordt gegooid. Bij ons appartement gaat het omruilen niet lukken. Wij werken beide en kunnen dus de deur niet opendoen voor de bezorger. De bezorger krijgt zonder onze aanwezigheid ook geen toegang tot de centrale hal en we mogen volgens de huisregels geen spullen los in de hal neerleggen of hangen. We worden nu nog 1 jaar aan ons abonnement gehouden. Op het moment dat ik de leesmap kon opzeggen was er nog geen sprake van een mogelijke verhuizing. Is hier geen sprake van een onvoorziene omstandigheid en hebben we dan geen recht op ontbinding contract.?
Re: abonnement leesportefeuille
lijkt mij wel peter, dat kunnen en moeten ze begrijpen.
Als er iemand komt te overlijden dan stoppen ze het wel
Ik weet wel een oplossing voor je!
zet de map over in een houdmap......... dat hebben wij ook, het is iets duurder.
Maar je hoeft dan geen map aan de deur te hangen of terug te geven. En de bezorger kan de bladen gewoon in de bus gooien!
Probleem opgelost! en doe daar nooit meer zaken mee, met dat soort bedrijven....
Succes Eliane
Als er iemand komt te overlijden dan stoppen ze het wel
Ik weet wel een oplossing voor je!
zet de map over in een houdmap......... dat hebben wij ook, het is iets duurder.
Maar je hoeft dan geen map aan de deur te hangen of terug te geven. En de bezorger kan de bladen gewoon in de bus gooien!
Probleem opgelost! en doe daar nooit meer zaken mee, met dat soort bedrijven....
Succes Eliane
mij lijkt dat ze dat helemaal niet hoeven te doen hoor. Een verhuizing is toch ook wel iets anders dan overlijden, lijkt me. Ze kunnen en moeten niets begrijpen, ze houden je gewoon aan een getekend contract. Coulance blijft coulance, en kun je niet afdwingen. Maar zo'n houdmap zal wel flink duurder zijn dan zo'n leenmap?
Fiore.
Nou dat valt wel mee, voor het abonnement wat wij hebben kost het bij een 2 weken oude map 2,75
en een houdmap 3.83 per week, zo een 15 a 16 euro per maand
Dus het is te overzien, hoe meer bladen erin zitten hoe duurder.
Ik bedoel een overlijden is anders, dan zijn ze wel coulant terwijl de partner dan ook kan beslissen of het gestopt wordt ja of niet.
En zoals net beschreven in zo een duur en neiuw appartement complex kan het dus voorkomen dat je niet de galerij op kan, en ze doen niet moeilijk om buiten hangen in een plastic tas... dan vind ik dat zo ook niet zo moeilijk hoeven doen om deze kwestie, meneer had dit niet overzien en kon het ook niet weten.
Het is niet echt klantvriendelijk vind ik,.
Eliane
Nou dat valt wel mee, voor het abonnement wat wij hebben kost het bij een 2 weken oude map 2,75
en een houdmap 3.83 per week, zo een 15 a 16 euro per maand
Dus het is te overzien, hoe meer bladen erin zitten hoe duurder.
Ik bedoel een overlijden is anders, dan zijn ze wel coulant terwijl de partner dan ook kan beslissen of het gestopt wordt ja of niet.
En zoals net beschreven in zo een duur en neiuw appartement complex kan het dus voorkomen dat je niet de galerij op kan, en ze doen niet moeilijk om buiten hangen in een plastic tas... dan vind ik dat zo ook niet zo moeilijk hoeven doen om deze kwestie, meneer had dit niet overzien en kon het ook niet weten.
Het is niet echt klantvriendelijk vind ik,.
Eliane
Nou valt er in een flat/appartement altijd wel iets te regelen.Er zijn bijna altijd wel buren die de centrale deur kunnen openen.En eventueel de bezorger een sleutel van je postvakje geven(of eventueel van de centrale deur).En mischien wil de bezorger van uw leesmap wel de route aanpassen en smorgens bij u te beginnen (want om 7.00 uur bent u toch nog wel thuis?)probeer toch gewoon wat te regelen. en een houdmap kost ook geen vermogen.
Nou valt er in een flat/appartement altijd wel iets te regelen.Er zijn bijna altijd wel buren die de centrale deur kunnen openen.En eventueel de bezorger een sleutel van je postvakje geven(of eventueel van de centrale deur).En misschien wil de bezorger van uw leesmap wel de route aanpassen en smorgens bij u te beginnen (want om 7.00 uur bent u toch nog wel thuis?)probeer toch gewoon wat te regelen. en een houdmap kost ook geen vermogen.
-
In de huisregels staat dat dit niet mag:Nou valt er in een flat/appartement altijd wel iets te regelen.Er zijn bijna altijd wel buren die de centrale deur kunnen openen.
nooit de deur openen voor onbekenden. Ook al weet je dat je rond een bepaalde tijd de leesmap bezorgd kan krijgen.
Op deze manier kun je wel iedereen binnen halen, en voor je het weet zit je met vernielingen, die de bewoners op de een of andere manier toch zelf moeten betalen.