LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opzegging abonnement ADSL bij Planet Internet
Re: opzegging abonnement ADSL bij Planet Internet
Ik ben dus heuvel4, en hier mijn vervolg:
Ik heb sinds 15 oktober nog steeds geen antwoord/reactie van Planet Internet gehad. Het is gewoonweg schandalig en schofterig van ze.
Dhr/Mw Heystek: ik ben benieuwd of uw abonnement alsnog op de juiste datum en wijze wordt beeindigd.
Ik begrijp ook niet waarom Tros Radar en de Consumentenbond niet voor de belangen van inmiddels een groot aantal mensen (en klachten opkomt. Het onderwerp is toch belangrijk genoeg (of spelen er misschien bij de TROS andere belangen ??)
Voor iedereen: NEEM NOOIT EEN ADSL-ABONNEMENT BIJ PLANET INTERNET.
Ik heb sinds 15 oktober nog steeds geen antwoord/reactie van Planet Internet gehad. Het is gewoonweg schandalig en schofterig van ze.
Dhr/Mw Heystek: ik ben benieuwd of uw abonnement alsnog op de juiste datum en wijze wordt beeindigd.
Ik begrijp ook niet waarom Tros Radar en de Consumentenbond niet voor de belangen van inmiddels een groot aantal mensen (en klachten opkomt. Het onderwerp is toch belangrijk genoeg (of spelen er misschien bij de TROS andere belangen ??)
Voor iedereen: NEEM NOOIT EEN ADSL-ABONNEMENT BIJ PLANET INTERNET.
Re: opzegging abonnement ADSL bij Planet Internet
Ik heb inmiddels schriftelijk bericht gekregen dat mijn contract per 21 december 2006 is beëindigd. Waar is deze datum op gebaseerd? Op de datum afhandeling van mijn laatste email? De einddatum moet 1 juli 2006 zijn!!!! Er ligt alweer een brief mijnerzijds klaar aan mevr. Boukje Brügel-Gabreëls mét een specificatie van de door mij gemaakte telefoonkosten en voor de duidelijkheid heb ik nogmaals kopieën bijgesloten van eerdere correspondentie. Een heel pakket dus.
Moedeloos word je ervan.
Moedeloos word je ervan.
Re: opzegging abonnement ADSL bij Planet Internet
heeft iemand zich hier al inverdiept en weet of het niet gewoon zo is dat je net moet doen of je dom bent.Heel interessant...
Kan ik Planet hier aanhouden?
http://producten.planet.nl/upload/47180 ... SL_KPN.pdf
Pagina 9
Dus opzeggen per volgende maand en verwijzen naar dit bestand waar dus duidelijk in staat dat je na de periode van een jaar gewoon elke maand kan opzeggen net als bij andere providers?
Re: opzegging abonnement ADSL bij Planet Internet
Denk het niet Jan40.
KPN verzorgt alleen de ADSL aansluiting. Planet is de provider en heeft z'n eigen voorwaarden.
Bij mij heeft KPN alles netjes afgewikkeld per de datum dat ik overging naar een andere provider.
KPN verzorgt alleen de ADSL aansluiting. Planet is de provider en heeft z'n eigen voorwaarden.
Bij mij heeft KPN alles netjes afgewikkeld per de datum dat ik overging naar een andere provider.
Re: opzegging abonnement ADSL bij Planet Internet
Vanaag 29 december 2006 een brief ontvangen van Planet, inverband met mijn musicstream, deze was gadateerd op 22 december 2006, met het verzoek om mijn activeringscode voor 11 December 2006 te activeren.
Ja hoe ik dat voor elkaar krijg weet ik niet, die 11 december 2006.
Misschien Hans Klok of Hans Kazan inschakelen.
Ja hoe ik dat voor elkaar krijg weet ik niet, die 11 december 2006.
Misschien Hans Klok of Hans Kazan inschakelen.
Re: opzegging abonnement ADSL bij Planet Internet
Ook wij proberen al enige tijd van Planet internet af te komen. Wij zijn in mei 2006 gemigreerd naar onze nieuwe ISP, dat ging allemaal prima! Waarschijnlijk omdat dit bij BBeyond wordt geregeld en niet bij Planet zelf komen we nu achter....
Daags na de migratie (jaja, we zijn wel wantrouwend of het wel goed gaat) en ruimschoots op tijd voor onze opzegtermijn hebben we telefonisch opgezegd en ook netjes een schriftelijke bevestiging gekregen......tot op de dag van vandaag kriijgen we nog rekeningen en aanmaningen dat ze ons anders af gaan sluiten (succes daarmee!)
Talloze telefoontjes en mailtjes blijken tot niets te leiden behalve dan dat de dame van het incassobureau ook al toegaf dat het bij planet administratief een zooitje is.
Het emailadres wat op de facturen staat werkt overigens niet meer, ook al zoiets handigs!
Wij wachten rustig af of we op dit 6e (?) bezwaarschrift wel een reactie gaan krijgen.... Gelukkig waren we al zo slim om planet geen machtiging te geven.
Door dit hele gedoe met planet hebben we onze telefonie nu ook weggehaald bij KPN, het blijft tenslotte een en hetzelfde bedrijf ook al plakken ze er een andere naam op. Sinds de overgang naar VODSL geen problemen gehad met facturen, afsluiten van internet of telefoon....HEERLIJK!
Daags na de migratie (jaja, we zijn wel wantrouwend of het wel goed gaat) en ruimschoots op tijd voor onze opzegtermijn hebben we telefonisch opgezegd en ook netjes een schriftelijke bevestiging gekregen......tot op de dag van vandaag kriijgen we nog rekeningen en aanmaningen dat ze ons anders af gaan sluiten (succes daarmee!)
Talloze telefoontjes en mailtjes blijken tot niets te leiden behalve dan dat de dame van het incassobureau ook al toegaf dat het bij planet administratief een zooitje is.
Het emailadres wat op de facturen staat werkt overigens niet meer, ook al zoiets handigs!
Wij wachten rustig af of we op dit 6e (?) bezwaarschrift wel een reactie gaan krijgen.... Gelukkig waren we al zo slim om planet geen machtiging te geven.
Door dit hele gedoe met planet hebben we onze telefonie nu ook weggehaald bij KPN, het blijft tenslotte een en hetzelfde bedrijf ook al plakken ze er een andere naam op. Sinds de overgang naar VODSL geen problemen gehad met facturen, afsluiten van internet of telefoon....HEERLIJK!
Re: opzegging abonnement ADSL bij Planet Internet
Al sinds begin juni ben ik bezig om van Planet Internet af te komen. Na vele telefoontjes (wachten, wachten en nog eens wachten),
e-mailberichten, gewone brieven (waar geen antwoord opkomt) en een uitgebreide aangetekende brief met vele bijlagen ("uw brief is in behandeling genomen", dit is inmiddels ruim 2 maanden geleden!), is het me nog steeds niet gelukt.
Ik lees vele ander slechte ervaringen op jullie forum, maar wie heeft er ervaring met een goede afloop nadat alle ellende is opgelost en wie kan er een goed idee aan de hand doen om een goede afloop te bewerkstelligen?
e-mailberichten, gewone brieven (waar geen antwoord opkomt) en een uitgebreide aangetekende brief met vele bijlagen ("uw brief is in behandeling genomen", dit is inmiddels ruim 2 maanden geleden!), is het me nog steeds niet gelukt.
Ik lees vele ander slechte ervaringen op jullie forum, maar wie heeft er ervaring met een goede afloop nadat alle ellende is opgelost en wie kan er een goed idee aan de hand doen om een goede afloop te bewerkstelligen?
Re: opzegging abonnement ADSL bij Planet Internet
Ik ben sinds 20 oktober 2006 bezig met het opzeggen van mijn ADSL. Mijn nieuwe provider heeft het planet abonnement opgezegd voor me, maar dat was 5 dagen na contractdatum, dus we kunnen nu een jaar doorbetalen. De correspondentie komt niet echt veel verder dan het standaard berichtje 'Uw vraag is ontvangen. Wij zullen u zo spoedig mogelijk antwoorden.'
Het gaat maar door met ontwijkende antwoorden, en wordt er werkelijkwaar niet goed van. Dit geintje kost ons gewoon een heel jaar abonnement en we krijgen er helemaal NIETS voor! Ok, ik geef toe, een e-mail account, maar die gebruik ik niet, want ik heb inmiddels via mijn nieuwe provider een prima e-mail account (die mailt ook).
Als iemand weet hoe dit kan worden aangepakt, hou ik me aanbevolen. Ik zit nu serieus te overwegen om de automatische afschrijving te blokkeren. Wellicht dat dat een reactie uitlokt. Ik verwacht dat ze dan ineens heel snel op de stoep staan om het geld te innen.
Ik ben echt totaal gefrustreerd en voel me behoorlijk in de maling genomen. Mijn vrouw en ik zijn nu langzaam maar zeker alle banden met KPN en Planet aan het verbreken. Dus geen mobiele telefonie meer via KPN, geen diensten meer van Planet of welke andere dochteronderneming van KPN dan ook (hoe lastig dit ook is). Ik verwacht niet dat KPN/Planet en aanverwanten hier wakker van zullen liggen. Echter hoop ik dat ik met dit bericht meer (en zelfs HEEL VEEL) mensen kan aanmoedigen dezelfde tactiek te hanteren. Hopelijk gaat er dan wel een belletje rinkelen bij dit soort bedrijven.
Het gaat maar door met ontwijkende antwoorden, en wordt er werkelijkwaar niet goed van. Dit geintje kost ons gewoon een heel jaar abonnement en we krijgen er helemaal NIETS voor! Ok, ik geef toe, een e-mail account, maar die gebruik ik niet, want ik heb inmiddels via mijn nieuwe provider een prima e-mail account (die mailt ook).
Als iemand weet hoe dit kan worden aangepakt, hou ik me aanbevolen. Ik zit nu serieus te overwegen om de automatische afschrijving te blokkeren. Wellicht dat dat een reactie uitlokt. Ik verwacht dat ze dan ineens heel snel op de stoep staan om het geld te innen.
Ik ben echt totaal gefrustreerd en voel me behoorlijk in de maling genomen. Mijn vrouw en ik zijn nu langzaam maar zeker alle banden met KPN en Planet aan het verbreken. Dus geen mobiele telefonie meer via KPN, geen diensten meer van Planet of welke andere dochteronderneming van KPN dan ook (hoe lastig dit ook is). Ik verwacht niet dat KPN/Planet en aanverwanten hier wakker van zullen liggen. Echter hoop ik dat ik met dit bericht meer (en zelfs HEEL VEEL) mensen kan aanmoedigen dezelfde tactiek te hanteren. Hopelijk gaat er dan wel een belletje rinkelen bij dit soort bedrijven.
Re: opzegging abonnement ADSL bij Planet Internet
Dag arvid,
Als je nieuwe provider van jou de juiste vervaldatum heeft gekregen dan is het de schuld van de nieuwe provider dat zij de opzegging vijf dagen te laat hebben door gegeven. In die zin zijn zij ook aansprakelijk voor de schade die je nu ondervindt. Dus als dat zo is, dan moet je de schade bij de nieuwe provider verhalen.
Sukses, groeten, Read.
Als je nieuwe provider van jou de juiste vervaldatum heeft gekregen dan is het de schuld van de nieuwe provider dat zij de opzegging vijf dagen te laat hebben door gegeven. In die zin zijn zij ook aansprakelijk voor de schade die je nu ondervindt. Dus als dat zo is, dan moet je de schade bij de nieuwe provider verhalen.
Sukses, groeten, Read.
Re: opzegging abonnement ADSL bij Planet Internet
Ik heb netjes een brief gehad van KPN over het omzetten van ADSL naar een andere provider. En een brief van planet dat per 11/2 het abonnement wordt gestopt. Waarbij mijn mailbox nog 3 maanden voor mij gereserveerd blijft staan.
Ik wilde dat ik mij maar niet had overgezet naar Tele2.
Ik heb nu al sinds 10/1 geen adsl-1 aansluiting meer en kan dus niet internetten...... tele2 heeft geen modem s; zeker tot eind februari en andere modems werken niet. En ik heb nog steeds helemaal niks gehoord van Tele2, geen briefje, geen telefoontje, geen excuus.... evenals vele medeslachtoffers. En ondertussen blijven ze gewoon werven!
Geloof me, ik heb altijd gemopperd op KPN.... maar het kan vééél slechter.
Wat je ook doet, stap niet over op TELE2!!!!
Small bills, big trubles!
Ik wilde dat ik mij maar niet had overgezet naar Tele2.
Ik heb nu al sinds 10/1 geen adsl-1 aansluiting meer en kan dus niet internetten...... tele2 heeft geen modem s; zeker tot eind februari en andere modems werken niet. En ik heb nog steeds helemaal niks gehoord van Tele2, geen briefje, geen telefoontje, geen excuus.... evenals vele medeslachtoffers. En ondertussen blijven ze gewoon werven!
Geloof me, ik heb altijd gemopperd op KPN.... maar het kan vééél slechter.
Wat je ook doet, stap niet over op TELE2!!!!
Small bills, big trubles!
Re: opzegging abonnement ADSL bij Planet Internet
Ik doe hier even de mededeling dat het probleem van mijn musicstream eindelijk opgelost is door PlanetInternet.
Ik kan weer over mijn eigen muziek beschikken.
Ik kan weer over mijn eigen muziek beschikken.
Re: opzegging abonnement ADSL bij Planet Internet
Van één kant word ik zo woedend, als ik alle deze reacties over Planet lees (omdat ik heb dat allemaal ook meegemaakt), van andere kant voel ik me niet eenzaam in dit probleem. Maar bij mij zit het iets anders. Toen ik het heb gerealiseerd (begin september 2006) dat ik vast zat bij Planet had ik besloten bij Planet te blijven, maar ipv ADSL standard over te stappen naar InternettenPlusBellen. Volgens medewerker (natuurlijk, lange tijden aan de lijn, verkeerde afdelingen enz.)kon het. Bij deze heb ik de aanvraag gedaan telefonisch. Na een paar dagen bevestiging ontvangen, waar stond dat het zou +-6weken duren vóór dat wij een installatiepakket zouden ontvangen, en aparte brief met machtiging voor automatische incasso. Mooi niet, dacht ik! Eerst instaleren en dan geld afschrijven! Ik heb 7 weken gewacht - niks. Ik bellen. Zoals wij gewend zijn van Planet - 45-60min aan de lijn. En dan kreeg ik te horen, dat mijn aanvraag is afgewezen Waarom!? Kon ze me niet precies vertellen, moest mijn gegevens controleren, nog 15 min aan de lijn wachten. Toen bleek het, dat ik gewoon nieuwe klantnummer had gekregen en zou 2 abonnementen (lees ook 2x kosten) aan de broek krijgen. Dus dat wou ik niet. Ok. Nieuwe aanvraag gedaan met behouden van hetzelfde klantnummer. Thuis bevestiging ontvangen. Weer 6 weken wachten. Na 7 weken had ik besloten op hun site orderstatus te controleren. Geweldig! Alweer afgewezen! Vanwege technische reden, handmatig afgewezen. dat wil zeggen door medewerker, en ik was daarover geïnformeerd. Helemaal niet waar, geen woord. Ik - bellen, kost wat het kost, ik moest echte reden weten. Uren aan de lijn gehangen! Ik belde Planet en kreeg uiteindelijk KPN aan de lijn. Ik zei - ik had Planet gebeld - Niet waar, zeiden ze, -u belt KPN!" Zette mij terug in de wachtrij. De medewerker probeert weer mijn gegevens te controleren om achter te halen, waarom mijn aanvraag werkelijk afgewezen werd. Technische reden, maar welke? hij zegt - Msch oude kabel?! (wij wonen in nieuw huis). Dan adviseert hij me mijn aanvraag te annuleren, dus ik moest na andere afdeling bellen, om mijn annulering te annuleren!!! Is het niet belachelijk? Andere medewerker kon mij ook niet verder helpen, beloofde terug te bellen. Nooit gebeurd. Ik zelf terug bellen. Ze gingen weer mijn gegvens controleren - geen resultaat. Maar ook eerlijk togegeven, dat ze dat ook niet konden verklaren. Raar maar waar: paar degen later belden ze zelf van Planet om te zeggen, dat er fout was opgeterden bij Planet in systeem en dat ik binnenkort een zelfpakket zou ontvangen! Wauw! Wat een service! Ze hebben zelfs €8,- van telefoonkosten van lange tlf gesprekken op mijn rekening terug gestord! Maar dat was nog niet het einde. Naar 1maand wachten, bel ik weer - aanvraag afgewezen om technische reden. Niet te geloven. Dus ik kan niet weg bij Planet en ik kan niet bij Planet InternettenPlusBellen! Nog leuker: paar dagen later ontving ik de brief van Planet "Jammer,Mvr., dat u de relatie met Planet wilt per direct stoppen..." Mensen, ik lieg niet, maar ik begon gewoon te huilen, want dan voel je je echt machteloos. En toen heb vast besloten: ik laat het nu zoals het is - ik laat hun mij niet gek maken , ik blijf bellen via KPN abonnement, internetten via ADSL Standard bij Planet tot opzegging datum 01-10-2007, maar dan haal ik zegevierend de rode kaart bij mijn bank en ze mogen aanmanningen blijven sturen zo lang als ze willen! Misschien tegen die tijd (oktober 2007) komt nieuwe vorm van internetten/bellen op de markt, of de huidige systeem wordt beter ontwikkeld.
Maar inmiddels heb ik nog van KPN 2 brieven ontvangen waar staat dat 1)het ging mis met mijn aanvraag omdat er geen aanvraag van mij (!!??) was; en in de tweede brief- citaat:2)"Tijdens behandeling van Uw InternetPlusBellen-aanvraag is gebleken dat uw huidige internetaansluiting van een andere Internet service provider is dan de Internet Service Provider waar u InternetPlusbellen heeft aangevraagd. Omdat dit bij uw aanvraag niet is aangegeven zullen wij een nieuwe aanvraag voor u indienen. U hoeft zelf niets te doen (wat een service, dank u wel!!)'" Geweldig! Ik vind dit alles een leuke feuilleton waard. Ik belde KPN voor de duidelijkheid: welke andere Provider als ik al jaren bij Planet ADSL heb? maar ik kreeg te horen dat ook dit laatste aanvraag die KPN zo vriendelijk voor mij ingediend heeft ook al afgewezen. Heel rustig heb ik KPN "bedankt" voor alle "moeite" die ze samen met Planet voor mij moesten doen en vroeg het allemaal gedoe gewoon vergeten, gewoon laten, anders kost het mij geestelijke gezondheid....
Maar wij kunnen nu wel gratis Planet/KPN bellen!. Dus, mensen, onze stemmen waren gehoord!!! En ik maak me niet meer druk , dat is toch schreuwen in het oor van doofstoome mens..
Maar inmiddels heb ik nog van KPN 2 brieven ontvangen waar staat dat 1)het ging mis met mijn aanvraag omdat er geen aanvraag van mij (!!??) was; en in de tweede brief- citaat:2)"Tijdens behandeling van Uw InternetPlusBellen-aanvraag is gebleken dat uw huidige internetaansluiting van een andere Internet service provider is dan de Internet Service Provider waar u InternetPlusbellen heeft aangevraagd. Omdat dit bij uw aanvraag niet is aangegeven zullen wij een nieuwe aanvraag voor u indienen. U hoeft zelf niets te doen (wat een service, dank u wel!!)'" Geweldig! Ik vind dit alles een leuke feuilleton waard. Ik belde KPN voor de duidelijkheid: welke andere Provider als ik al jaren bij Planet ADSL heb? maar ik kreeg te horen dat ook dit laatste aanvraag die KPN zo vriendelijk voor mij ingediend heeft ook al afgewezen. Heel rustig heb ik KPN "bedankt" voor alle "moeite" die ze samen met Planet voor mij moesten doen en vroeg het allemaal gedoe gewoon vergeten, gewoon laten, anders kost het mij geestelijke gezondheid....
Maar wij kunnen nu wel gratis Planet/KPN bellen!. Dus, mensen, onze stemmen waren gehoord!!! En ik maak me niet meer druk , dat is toch schreuwen in het oor van doofstoome mens..
Re: opzegging abonnement ADSL bij Planet Internet
Gisteren weer eens post gehad van Planet. Ik zou nog 159 euri's moeten betalen, omdat ik sinds 14-07-2006 mijn rekeningen niet meer heb betaald. Daarom zou Planet mij dan ook al op 31-08-2006 geblokkeerd hebben voor alle internetdiensten, maar natuurlijk blijf ik het openstaande bedrag schuldig aan Planet, volgens directeur Buitelaar.
Maar ik heb dus zelf al op 15-05-2006 per 01-07-2006 het ADSL abonnement opgezegd . Na veel telefoontjes, emails en brieven is het abonnement per 21-12-2006 beëindigd. Met een onjuiste datum Dus onlangs nogmaals een brief geschreven met een declaratie voor de door mij gemaakte telefoonkosten.
N.a.v. de gisteren ontvangen brief dus nog maar een keer het in de brief vermelde telefoonnummer gebeld en e.e.a. nog maar weer eens uitgelegd.
De financiële administratie zorgt alleen voor het innen van de abonnementskosten. Planet heeft de zaak nog steeds niet met de juiste einddatum verwerkt. De dame die mij te woord stond, heeft een notitie gemaakt van mijn verhaal en mij beloofd, dat ik niet meer word lastiggevallen met fakturen. Er was volgens haar al wel een creditnota gemaakt voor een gedeelte van de maand december. Dit was mij overigens niet bekend, omdat de fakturen via de webmail worden verstuurd en ik sinds 21-12-2006 niet meer kan inloggen. Slimmerikken hoor, daar bij Planet pfff...........
Hoe lang gaat dit nog duren? Inmiddels zijn we 8 maanden verder.
Maar ik heb dus zelf al op 15-05-2006 per 01-07-2006 het ADSL abonnement opgezegd . Na veel telefoontjes, emails en brieven is het abonnement per 21-12-2006 beëindigd. Met een onjuiste datum Dus onlangs nogmaals een brief geschreven met een declaratie voor de door mij gemaakte telefoonkosten.
N.a.v. de gisteren ontvangen brief dus nog maar een keer het in de brief vermelde telefoonnummer gebeld en e.e.a. nog maar weer eens uitgelegd.
De financiële administratie zorgt alleen voor het innen van de abonnementskosten. Planet heeft de zaak nog steeds niet met de juiste einddatum verwerkt. De dame die mij te woord stond, heeft een notitie gemaakt van mijn verhaal en mij beloofd, dat ik niet meer word lastiggevallen met fakturen. Er was volgens haar al wel een creditnota gemaakt voor een gedeelte van de maand december. Dit was mij overigens niet bekend, omdat de fakturen via de webmail worden verstuurd en ik sinds 21-12-2006 niet meer kan inloggen. Slimmerikken hoor, daar bij Planet pfff...........
Hoe lang gaat dit nog duren? Inmiddels zijn we 8 maanden verder.
Re: opzegging abonnement ADSL bij Planet Internet
Ook wij zijn de dupe van de slechte bedrijfsvoering van Planet. Na lang bellen hebben wij in november 06 een brief ontvangen dat ons contract per 14 januari 07 wordt beeindigd. Maar Planet blijft vrolijk facturen sturen. Op alle brieven die wij hebben geschreven (en dat zijn er inmiddels velen) hebben wij nimmer schriftelijk antwoord gekregen. Opeens lagen er afgelopen zaterdag twee brieven in de bus. Wij waren blij verrast eindelijk een antwoord op onze brieven ?? Nee hoor het was een brief waarin werd aangegeven dat onze aansluiting gereed is en wij binnenkort een doe het zelf pakket kunnen verwachten ??? Duidelijk mag zijn dat wij helemaal geen nieuwe aansluiting hadden gevraagd bij Planet. Een medewerker van Planet deelde telefonisch mede, dat dit een foutje was want dat schijnt wel vaker te gebeuren als het telefoonabonnement bij KPN wordt opgezegd, (wij zijn overgestapt naar een andere provider voor internet en telefonie). Alles zou recht gezet worden en het pakketje moeten we maar terugsturen mocht dit niet meer ingetrokken kunnen worden. Wij vrezen dat we voorlopig nog niet af zijn van onze Planet-vrinden. Alle automatische incasso's zullen door ons worden ingetrokken. Ik heb zeven jaar bij een gerechtsdeurwaarder gewerkt dus ben klaar voor de juridische misstappen die eventueel door Planet worden genomen ! Kan iemand ons trouwens iets meer vertellen over de IMK meldingen ?
Re: opzegging abonnement ADSL bij Planet Internet
HET LUKT NOG STEEDS NIET
Inmiddels ben ik nog steeds niet van mijn ADSL-abonnement bij
Planet Internet af.
Weer heb ik ze 9 januari j.l gemaild dat het SCHANDALIG, ONFATSOENLIJK EN SCHOFTERIG is dat ze nooit reageren en onbereikbaar zijn. en dat ik per 15 oktober 2006 en NIET 2007
mijn abonnement wil beeindigen.
Gezien de vele problemen snap ik nog steeds niet dat TROS RADAR,
VARA's KASSA, Consumentenbond of ander, ons als "consument" niet
(juridisch) bijstaan en eindelijk de zaak eens bij Planet Internet aanpakken.
Of moeten we soms een dag en datum afspreken dat we met alle gedupeerden naar Planet Internet zelf in Amersfoort gaan, en daar niet weggaan tot alles is geregeld ??
Inmiddels ben ik nog steeds niet van mijn ADSL-abonnement bij
Planet Internet af.
Weer heb ik ze 9 januari j.l gemaild dat het SCHANDALIG, ONFATSOENLIJK EN SCHOFTERIG is dat ze nooit reageren en onbereikbaar zijn. en dat ik per 15 oktober 2006 en NIET 2007
mijn abonnement wil beeindigen.
Gezien de vele problemen snap ik nog steeds niet dat TROS RADAR,
VARA's KASSA, Consumentenbond of ander, ons als "consument" niet
(juridisch) bijstaan en eindelijk de zaak eens bij Planet Internet aanpakken.
Of moeten we soms een dag en datum afspreken dat we met alle gedupeerden naar Planet Internet zelf in Amersfoort gaan, en daar niet weggaan tot alles is geregeld ??
Re: opzegging abonnement ADSL bij Planet Internet
Op 29 november 2006 een brief gestuurd aan klantenservice om contract op te zeggen op afloopdatum 20 januari 2007
Dus ruim op tijd.
Géén ontvangstbevestiging. Nu blijkt dat mijn contract simpelweg verlengd is tot 20 januari 2008. Mijn post niet onvangen. Wat raar hun rekeningen komen wèl alijd op tijd binnen.
Zit nu aan twee contracten vast Tel uit je winst.
Altijd prettig zaken doen met deze lui.
Dus ruim op tijd.
Géén ontvangstbevestiging. Nu blijkt dat mijn contract simpelweg verlengd is tot 20 januari 2008. Mijn post niet onvangen. Wat raar hun rekeningen komen wèl alijd op tijd binnen.
Zit nu aan twee contracten vast Tel uit je winst.
Altijd prettig zaken doen met deze lui.
Re: opzegging abonnement ADSL bij Planet Internet
Beste Heuvel,
Je actie om een bezoekje aan Amersfoort te brengen, is misschien nog niet eens een gek idee. Mochten er meer mensen zijn die interesse hebben ik zou zeggen laat het weten, dan kunnen we een datum plannen om Planet te vereren met een bezoekje. Wie weet wil Tros Radar ons begeleiden.
Groet,
Phielix
Je actie om een bezoekje aan Amersfoort te brengen, is misschien nog niet eens een gek idee. Mochten er meer mensen zijn die interesse hebben ik zou zeggen laat het weten, dan kunnen we een datum plannen om Planet te vereren met een bezoekje. Wie weet wil Tros Radar ons begeleiden.
Groet,
Phielix
Re: opzegging abonnement ADSL bij Planet Internet
Vreesde na mijn schriftelijke opzegging het ergste, maar na een kleine 2 maanden wachten kreeg ik wel keurig de bevestiging van Planet. Inmiddels is het abonnement beeindigd en het teveel betaalde bedrag in de laatste factuur is deze week netjes teruggeboekt.
Begrijp de frustratie van veel mensen, maar geloof me...het kan dus ook goed gaan.
Begrijp de frustratie van veel mensen, maar geloof me...het kan dus ook goed gaan.
Re: opzegging abonnement ADSL bij Planet Internet
Gefeliciteerd Stef123
Dit geeft de burger weer moed
Dit geeft de burger weer moed
Re: opzegging abonnement ADSL bij Planet Internet
Ik had eerder dit bericht geplaatst.
(Ik doe hier even de mededeling dat het probleem van mijn musicstream eindelijk opgelost is door PlanetInternet.
Ik kan weer over mijn eigen muziek beschikken.)
Helaas is het weer bal, en staan we weer met lege handen, benieuwd hoelang het nu gaat duren, de eerste keer was het 5 maanden.
(Ik doe hier even de mededeling dat het probleem van mijn musicstream eindelijk opgelost is door PlanetInternet.
Ik kan weer over mijn eigen muziek beschikken.)
Helaas is het weer bal, en staan we weer met lege handen, benieuwd hoelang het nu gaat duren, de eerste keer was het 5 maanden.