LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [b]MOTOROLA NOOIT MEER[/b]

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
SIEM19
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jan 2007 00:31

[b]MOTOROLA NOOIT MEER[/b]

Ongelezen bericht door SIEM19 »

:evil: :evil: WIE HEEFT ER NOG MEER SLECHTE ERVARING MET MOTOROLA OMTREND SERVICE .IK HEB NU MIJN 2E TELEFOON VAN HUN DE 1E WAS AL DEFECT NA 2MINUTEN DE 2E IS NU VOOR DE 4E KEER RETOUR IN 3MAANDEN KRIJG GEEN NIEUWE WANT ZE MOETEN HET EERST INTERN GAAN OVERLEGGEN HOE OF WAT TRIEST TRIEST[quote][/quote]

Dirkie
Berichten: 2943
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: [b]MOTOROLA NOOIT MEER[/b]

Ongelezen bericht door Dirkie »

Zomaar een paar losse opmerkingen.

Koop een ander toetsenbord, want zo te zien blijft de CAPS-LOCK toets hangen en het geheel komt nu wat schreeuwerig over!

Ik neem aan, dat je je telefoon niet bij Motorola zelf gekocht hebt, maar via een winkel o.i.d.
Voor service omtrent je telefoon moet je dan ook daar zijn.
En het is logisch, dat ze niet meteen een nieuwe telefoon meegeven als Pietje of Klaasje met een defecte telefoon komt. Eerst zal onderzocht moeten worden, of het 'defect' niet door misbruik van de telefoon gekomen is. Als dat zo is, dan zou het wel eens kunnen zijn, dat de garantie vervallen is.
Dus ik zou zeggen, wacht even het intern overleg af en laat eens weten wat er uit gekomen is.

Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: [b]MOTOROLA NOOIT MEER[/b]

Ongelezen bericht door Marssjo »

19..... zeker z'n IQ ?? Hé Siem, doe mee aan de test vanavond!
Met je oude toestel kun je vast nog wel sms'sen....

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: [b]MOTOROLA NOOIT MEER[/b]

Ongelezen bericht door ehltech »

als je net zo onduidelijke je beklag doet bij motorola ,als je typt lijkt me het logisch dat ze je niet direct een nieuwe geven.

Gesloten