Ik zocht de juiste plek om dit te ventileren, maar kan geen betere groep vinden dan deze.
Moet even kwijt dat ik me er mateloos aan stoor dat ik als lid van de consumentenbond altijd moet betalen om mee te doen aan gezamelijke acties tegen leveranciers.
Dit is een van de redenen dat ik mijn abonnement ga beeindigen.
Na talloze problemen met vele, vele leveranciers blijkt regelmatig dat ik niet de enige ben met deze problemen. (bv. Wannadoo met telefonie 2 jaar geleden). Maar daar moet je dan altijd weer vooraf een bedrag aan bijdragen om aan deze acties te kunnen doen. Ik vind (schijnbaar onterecht) juist dat ik daar mijn lidmaatschap voor betaal!.
Iemand het met me eens? (Of juist niet?)
Mvg,
R-P
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Consumentenbond
Re: Consumentenbond
Dag R-P,
De consumentenbond is naar mijn mening al jaren geleden een ordinaire geldmachine geworden en dat wordt alleen maar erger.
Geen bond dus om nog lid van te zijn!!!
Vriendelijke groet, Maxiem.
De consumentenbond is naar mijn mening al jaren geleden een ordinaire geldmachine geworden en dat wordt alleen maar erger.
Geen bond dus om nog lid van te zijn!!!
Vriendelijke groet, Maxiem.
De consumentenbond houdt ook producttesten.
Deze testen hebben totaal niets met de werkelijkheid te maken.
Als ik dan zie wat voor troep bij hun als best getest uit de bus komt, terwijl deze dan in bijvoorbeeld computers bij de verschillende computerbladen als slechtste uit de bus komt!
Ik zeg vaak tegen mensen:
Vertrouw die testen van de consumentenbond niet, maar als je eerlijke testen wilt hebben, ga dan naar de supermarkt en koop daar de computerbladen of zoek op internet op de verschillende fora wat de gebruikservaring van de mensen zijn.
Dan krijg je een eerlijke beeld van de testen.
Let maar eens op als bij hun de producten als best getest uit de bus komt wat de commercie doet!
In mijn ogen komt de consumentenbond niet voor de eerlijke consument op, maar ze komen op voor de rotte appels die tussen de consumenten zitten.
Ze vallen de winkelier en de fabrikant altijd genadeloos aan.
Geven verkeerde informatie aan de consument en leven in hun eigen wereld.
Daarom heb ik ook een hekel aan deze organisatie. En voor de vaste bezoeker van deze forum weet dat ik dit niet verberg maar dat ik dat gewoon zeg.
Deze testen hebben totaal niets met de werkelijkheid te maken.
Als ik dan zie wat voor troep bij hun als best getest uit de bus komt, terwijl deze dan in bijvoorbeeld computers bij de verschillende computerbladen als slechtste uit de bus komt!
Ik zeg vaak tegen mensen:
Vertrouw die testen van de consumentenbond niet, maar als je eerlijke testen wilt hebben, ga dan naar de supermarkt en koop daar de computerbladen of zoek op internet op de verschillende fora wat de gebruikservaring van de mensen zijn.
Dan krijg je een eerlijke beeld van de testen.
Let maar eens op als bij hun de producten als best getest uit de bus komt wat de commercie doet!
In mijn ogen komt de consumentenbond niet voor de eerlijke consument op, maar ze komen op voor de rotte appels die tussen de consumenten zitten.
Ze vallen de winkelier en de fabrikant altijd genadeloos aan.
Geven verkeerde informatie aan de consument en leven in hun eigen wereld.
Daarom heb ik ook een hekel aan deze organisatie. En voor de vaste bezoeker van deze forum weet dat ik dit niet verberg maar dat ik dat gewoon zeg.
-
Ik lach me altijd een hoedje om electronica-tests van de CB. Het lijkt wel alsof de enige criteria zijn dat er een Nederlandse handleiding bij zit en de stekker Kema gekeurd is.
Oei, bij de computers die ik zelf bouw doe ik nooit geen handleiding bij.
Wel de handleidingen van de verschillende losse onderdelen (dvd-branders, software, e.d.)
Bij de notebooks zitten altijd de handleidingen van de fabrikant.
Wel de handleidingen van de verschillende losse onderdelen (dvd-branders, software, e.d.)
Bij de notebooks zitten altijd de handleidingen van de fabrikant.
je moet al betalen als je op hun site een test wilt nakijken. belachelijk.