LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] RR autos in HARSKAMP !! Negatieve ervaring!
-
Re: RR autos in HARSKAMP !! Negatieve ervaring!
Dergelijke bedrijven staan je dat nieteens toe.
Eerst kopen, daarna zie je maar wat je doet.
Er zijn er legio die op deze wijze handelen.
Eerst kopen, daarna zie je maar wat je doet.
Er zijn er legio die op deze wijze handelen.
hallo tja
ook wij voelen ons flink gedupeerd door rr auto' s te harskamp.
Ons "eerijk autootje" zoals de verkoper het noemde blijkt nog net geen krot.
inderdaad snelle verkooppraatjes, loze beloftes, keihard liegen en bij confronteren met hun malaviditeit overgaan tot een intimiderende manier van praten.
achteraf hebben we spijt dat we met ze in zee zijn gegaan.
we hopen van harte dat die lui worden aangepakt, maar we hebben ook gemerkt dat ze slim zijn.
succes en groeten van jam
ook wij voelen ons flink gedupeerd door rr auto' s te harskamp.
Ons "eerijk autootje" zoals de verkoper het noemde blijkt nog net geen krot.
inderdaad snelle verkooppraatjes, loze beloftes, keihard liegen en bij confronteren met hun malaviditeit overgaan tot een intimiderende manier van praten.
achteraf hebben we spijt dat we met ze in zee zijn gegaan.
we hopen van harte dat die lui worden aangepakt, maar we hebben ook gemerkt dat ze slim zijn.
succes en groeten van jam
-
Ook wij zijn flink benadeeld en willen kijken wat we kunnen doen aan dit verhaal. We zijn bedonderd tot en met en dat laten we zeker niet ongemerkt voorbij gaan. Als we er op een normale manier niet uitkomen dan zullen we gerechtelijke stappen ondernemen. Gelukkig hebben wij het een en ander op papier staan en hebben we wat bewijs last.
De auto die we gekocht hebben bleek niet te zijn wat verteld werd.
We zullen hier nog niet melden waar het om gaat maar dat zal gebeuren als blijkt dat we er niet uitgaan komen met dit bedrijf.
Graag komen wij ook in contact met mensen die hier ook een auto hebben gekocht en ook niet te vreden zijn.
Wij willen annoniem blijven tot dat wij een uitslag hebben.
De auto die we gekocht hebben bleek niet te zijn wat verteld werd.
We zullen hier nog niet melden waar het om gaat maar dat zal gebeuren als blijkt dat we er niet uitgaan komen met dit bedrijf.
Graag komen wij ook in contact met mensen die hier ook een auto hebben gekocht en ook niet te vreden zijn.
Wij willen annoniem blijven tot dat wij een uitslag hebben.
Neem altijd iemand mee met verstand van zaken, iedereen kent toch wel iemand die iets van auto's weet of er veel mee werkt. Ik ga er altijd van uit dat een 2e hands auto altijd wel om kosten vaak wordt ingeruild, anders zouden ze er wel mee blijven rijden.
Ook schade is vaak een oorzaak, let op vers gespoten delen. Altijd een langere proefrit maken, check de gegevens via het kenteken op de RDW-site, hier kan je wel niet alles zien maar toch wel handig. De auto ff laten checken bij een Nationale autopas garage schijnt ook mogelijk te zijn, ten zij in hun database.
Ook schade is vaak een oorzaak, let op vers gespoten delen. Altijd een langere proefrit maken, check de gegevens via het kenteken op de RDW-site, hier kan je wel niet alles zien maar toch wel handig. De auto ff laten checken bij een Nationale autopas garage schijnt ook mogelijk te zijn, ten zij in hun database.
-
We zijn nu al een tijd bezig om uit te zoeken wat onze rechten zijn, we komen er achter dat het wel eens een hele tijd kan gaan duren voordat we een uitspraak van een rechter kunnen verwachten. Het probleem van de auto handel is een heel groot probleem. Wij zijn gelukkig in staat om er verder werk van te maken maar er is een groot aantal mensen wat opgelicht wordt en er niets tegen durft te doen.
Bij deze willen wij de mensen oproepen die ook benadeeld of opgelicht zijn door RR autos te harskamp te reageren.
Wij hebben een msn adres gemaakt waar je op kunt reageren, we zullen ook een website aanmaken over dit specifieke autobedrijf om zo gezamelijk sterk te staan en misschien hulp te kunnen krijgen van het progamma radar, of andere tv progamma's.
Graag jullie reacties en medewerking [email protected]
Bij deze willen wij de mensen oproepen die ook benadeeld of opgelicht zijn door RR autos te harskamp te reageren.
Wij hebben een msn adres gemaakt waar je op kunt reageren, we zullen ook een website aanmaken over dit specifieke autobedrijf om zo gezamelijk sterk te staan en misschien hulp te kunnen krijgen van het progamma radar, of andere tv progamma's.
Graag jullie reacties en medewerking [email protected]
Wil iedereen die klachten heeft met ons bedrijf persoonlijk met ons contact op nemen. Wij zullen dan naar deze klachten kijken en eventueel deze problemen proberen op te lossen. Wel vinden wij het vreemd dat van alle klachten in dit forum op een na niemand met ons contact heeft opgenomen. Wij verzoeken u ons via email te benaderen. Ons email adres is [email protected]
-
Toch vreemd zoiets te stellen wanneer ongeveer alle recensies anders beweren.... "iedereen" heeft het fout?
Ik ben trouwens ook wel benieuwd waarom er EN verhuist wordt EN van naam wordt veranderd.
Ik ben trouwens ook wel benieuwd waarom er EN verhuist wordt EN van naam wordt veranderd.
Ik had hier al eerder gevraagd of degene die dit onderwerp heeft gestart contact met mij op wilde nemen. Helaas heeft melder Tja niets van zich laten horen en heeft ons door dit topic verkeerd laten denken wat helemaal niet nodig was. Eigenlijk baal ik hier wel van en vind het ook heel vreemd. Gewoon bellen en afspraken maken met de garage, dat werkt.
Onze ervaring nu:
Na een paar weken hebben wij onze aankoop, een mercedes bus, voor reparatie terug gebracht naar de garage. Er mankeerde wat dingen aan die we bij de aankoop al hadden opgemerkt en tijdens een keuring kwamen er nog 2 punten uit waaronder de schijfremmen voor.
Bij aankomst kregen we nog het NAP document en we kregen een leenauto mee omdat het ruim een week zou duren voordat de bus af zou zijn.
Afgelopen zaterdag hebben we onze bus weer opgehaald. We werden netjes ontvangen. Er werd verteld dat de verkoper die ons hielp sinds vorige week niet meer bij het bedrijf werkt.
Schijfremmen vervangen, motor probleem opgelost, dashboard verlichting in orde, elektrische ramen vanaf bestuurder doen het weer en wat andere kleine dingen, zogoed als alles is gedaan.
De bus konden we zo meenemen. We hoefden helemaal niets te betalen ook al hadden we formeel gezien alleen garantie op de draaiende delen excl. arbeidsloon.
Kortom, wij zijn tevreden en hebben nu gelukkig een goede bus, zeker voor het geld wat we ervoor betaald hebben.
Mijn advies is dus als er problemen zijn gewoon bellen, ze proberen echt hun best te doen.
En word je goed geholpen zet dan ook een positieve reactie neer op dit forum.
René
Onze ervaring nu:
Na een paar weken hebben wij onze aankoop, een mercedes bus, voor reparatie terug gebracht naar de garage. Er mankeerde wat dingen aan die we bij de aankoop al hadden opgemerkt en tijdens een keuring kwamen er nog 2 punten uit waaronder de schijfremmen voor.
Bij aankomst kregen we nog het NAP document en we kregen een leenauto mee omdat het ruim een week zou duren voordat de bus af zou zijn.
Afgelopen zaterdag hebben we onze bus weer opgehaald. We werden netjes ontvangen. Er werd verteld dat de verkoper die ons hielp sinds vorige week niet meer bij het bedrijf werkt.
Schijfremmen vervangen, motor probleem opgelost, dashboard verlichting in orde, elektrische ramen vanaf bestuurder doen het weer en wat andere kleine dingen, zogoed als alles is gedaan.
De bus konden we zo meenemen. We hoefden helemaal niets te betalen ook al hadden we formeel gezien alleen garantie op de draaiende delen excl. arbeidsloon.
Kortom, wij zijn tevreden en hebben nu gelukkig een goede bus, zeker voor het geld wat we ervoor betaald hebben.
Mijn advies is dus als er problemen zijn gewoon bellen, ze proberen echt hun best te doen.
En word je goed geholpen zet dan ook een positieve reactie neer op dit forum.
René
mijn collega heeft een ford ka bij deze garage gekocht. na in het begin al menige mankementen te hebben geconstateerd, is na veel geruzie met de garagehouders de auto terug gegaan voor reparatie. na ongeveer 2 weken kreeg ze haar auto terug. nog steeds ongerepareerd. nu heeft ze haar auto bij een onafhankelijke garage gebracht om alsnog de mankementen te verhelpen. daar blijkt dat de auto (geimporteerd uit duitsland) eerder flinke schade heeft gehad en zelfs voor een deel brandschade heeft opgelopen. ze heeft voor deze auto wel 4000 euro betaald. nu moet ze dus dit gevecht weer aangaan. dit was niet door rr garage vermeld bij verkoop.
Men adverteert op dit moment met een Volkswagen Sharan
kilometerstand 129000 de de echte kilometerstand is dik 190000 kilometer
Ook bleek de distributieriem dringend aan vervanging toe.
Hier ben ik achter gekomen na eigen onderzzoek omdat ik deze auto wilde kopen. Dus kijk uit met dit bedrijf
kilometerstand 129000 de de echte kilometerstand is dik 190000 kilometer
Ook bleek de distributieriem dringend aan vervanging toe.
Hier ben ik achter gekomen na eigen onderzzoek omdat ik deze auto wilde kopen. Dus kijk uit met dit bedrijf
-
hallo,ook ik heb een auto bij rr auto gekocht.het is een renault senic 1.9 dci maar had gauw problemen er mee,het was zelfs zo erg dat ik met een vervangende auto van de anwb weer terug uit italie ben gekomen en de auto is versleept naar nederland.toen wij bij de heer rossien bekent maakten welke problemen zich hadden voor gedaan werden we van het kastje naar de muur gestuurd.
de kosten die we hadden gemaakt konden we niet bij hem verhalen want we hadden de auto maar bij hem moeten brengen [in italie??]
dus de garantie die wij bij de aankoop kregen [gekocht] was dus tot de voordeur. ook een afleveringsbeurt zoals afgsproken heeft achteraf niet eens plaats gevonden want het bleek dat de auto waarschijnlijk al jaren geen onderhoudsbeurt had gehad.dit alles heeft ons een paar duizend euro extra gekost plus we hebben een **** vakantie gehad doordat we zo dom waren om in die praatjes van die vent te trappen
met andere woorden DIKKE OPLICHTERS
de kosten die we hadden gemaakt konden we niet bij hem verhalen want we hadden de auto maar bij hem moeten brengen [in italie??]
dus de garantie die wij bij de aankoop kregen [gekocht] was dus tot de voordeur. ook een afleveringsbeurt zoals afgsproken heeft achteraf niet eens plaats gevonden want het bleek dat de auto waarschijnlijk al jaren geen onderhoudsbeurt had gehad.dit alles heeft ons een paar duizend euro extra gekost plus we hebben een **** vakantie gehad doordat we zo dom waren om in die praatjes van die vent te trappen
met andere woorden DIKKE OPLICHTERS
UITKIJKEN: ze zijn verhuist naar Lelystad. Weet niet precies de naam, maar weet 110% zeker dat ze nu daar zitten, dus kijk uit in Lelystad...
De oplichters van RR Auto's (R. Roossien BV.) hebben zich nu gevestigt in
Lelystad onder de naam Hulters occasions.
Ook hier gaan zij stug verder met het manipuleren van KM standen
Lelystad onder de naam Hulters occasions.
Ook hier gaan zij stug verder met het manipuleren van KM standen
U heeft daar geen Bovag maar iets wat er erg leuk uit ziet gekregen.
Meestal staat dat de garantie ter beoordeling directie is.
Elders zonder hun toestemming mogen ze weigeren, soms worden niet
echt noodzakelijke dingen ook meegenomen, of zijn ze gewoon te duur met uurloon, of nieuwe onderdelen, U heeft gebruikte auto, dus gebruikte onderdelen die gelijkwaardig zijn zouden moeten mogen!
Diverse merken auto's zijn indien gekocht bij officiele dealer wel verzekerd van hulp in geheel europa bij willekeurige dealer.
In dergelijke gevallen kunt U zelfs aan de andere kant van het land gerust een auto kopen, omdat je dan bij elke dealer kunt aankloppen, ook de ANWB kan vaak opgezegt worden, omdat je bij ook onderhoud bij de officiele dealer ook pechhulp europa kreeg, die elk jaar met grote beurt verlengt word zonder extra kosten, dus zo verdien je die iets duurdere grote beurt terug.
De hier boven genoemde Renault is vermoedelijk een Lease auto, regelmatig worden hier kilometers terug gedraaid, niet alleen door de garage, maar ook de gebruikers omdat je dan minder hoeft te betalen als je teveel kilometers maakte!
Verder word het onderhoud vaak de laatste periode iets slordiger gedaan, want ze weten dat deze over enkele maanden eruit moet gezien de kilometers en toch maar naar de handel gaat!
Dus ook de dealers gaan niet altijd vrijuit, en houden zich vaak niet aan de regels, dus laatste jaar niet volgens fabrieksvoorschrift, want bij aflevering nieuwe zien we die oude toch nooit meer terug!
U denkt bij deze handelaren een jonge goede auto te kopen, maar ze zijn niet voor niets zo voordelig!
Het moet toch ergens vandaan komen, en ze vinden winst maken belangrijker dan service, en als het te heet onder de voeten word, verhuizen, daarom zitten ze vaak in slecht verhuurbare panden met tijdelijke huurcontracten onder de normale huurprijzen!
Meestal staat dat de garantie ter beoordeling directie is.
Elders zonder hun toestemming mogen ze weigeren, soms worden niet
echt noodzakelijke dingen ook meegenomen, of zijn ze gewoon te duur met uurloon, of nieuwe onderdelen, U heeft gebruikte auto, dus gebruikte onderdelen die gelijkwaardig zijn zouden moeten mogen!
Diverse merken auto's zijn indien gekocht bij officiele dealer wel verzekerd van hulp in geheel europa bij willekeurige dealer.
In dergelijke gevallen kunt U zelfs aan de andere kant van het land gerust een auto kopen, omdat je dan bij elke dealer kunt aankloppen, ook de ANWB kan vaak opgezegt worden, omdat je bij ook onderhoud bij de officiele dealer ook pechhulp europa kreeg, die elk jaar met grote beurt verlengt word zonder extra kosten, dus zo verdien je die iets duurdere grote beurt terug.
De hier boven genoemde Renault is vermoedelijk een Lease auto, regelmatig worden hier kilometers terug gedraaid, niet alleen door de garage, maar ook de gebruikers omdat je dan minder hoeft te betalen als je teveel kilometers maakte!
Verder word het onderhoud vaak de laatste periode iets slordiger gedaan, want ze weten dat deze over enkele maanden eruit moet gezien de kilometers en toch maar naar de handel gaat!
Dus ook de dealers gaan niet altijd vrijuit, en houden zich vaak niet aan de regels, dus laatste jaar niet volgens fabrieksvoorschrift, want bij aflevering nieuwe zien we die oude toch nooit meer terug!
U denkt bij deze handelaren een jonge goede auto te kopen, maar ze zijn niet voor niets zo voordelig!
Het moet toch ergens vandaan komen, en ze vinden winst maken belangrijker dan service, en als het te heet onder de voeten word, verhuizen, daarom zitten ze vaak in slecht verhuurbare panden met tijdelijke huurcontracten onder de normale huurprijzen!
Ik heb zelf een aantal maanden geleden in Harskamp bij RR auto's een Renault Kangoo gekocht voor 8000 euro met veel optie's en een leuke kilometerstand. Er moesten een aantal dingen hersteld worden en er zouden twee banden vervangen worden en zij zouden dat uitvoeren. Toen we de auto kwamen halen bleek er niets aan de auto gedaan te zijn. Wel was hij van buiten helemaal opgepoetst en bij het openen van de schuifdeur viel deze uit de rails. Na veel gemor en geklaag kreeg ik de auto voor 1000 euro goedkoper dan wat was afgesproken maar dan zou wel alle garantie vervallen. Deze garantie hield niets in want dat was alleen drie maanden motorgarantie en dat durf ik ook nog wel te geven op een auto van 5 jaar oud met 60.000 op de (teruggedraaide?) teller. Maar goed, wij hadden nu al drie keer 130 kilometer gereden om deze auto te kopen en ik wilde niet weer weg zonder auto. We hebben hem dus uiteindelijk gekocht en blij reden we weer naar huis.
Achteraf had ik hem nooit moeten kopen want later bleek dat deze auto ooit behoorlijke schade heeft gehad (iets wat men daar ontkende): de hele carosserie is uit zijn voegen en niets blijkt lekker te sluiten of goed te passen, de schuifdeuren niet en zelfs de klapramen laten een kier open, leuk in de wasstraat). Ook heb ik al regelmatig defecten gehad die toe te schrijven zijn aan eerdere schade's. Al met al heb ik in vier maanden tijd al een dikke 2000 euro uitgegeven aan reparatie's. (koppelingskabel, aandrijfas, versnellingsbak)
Op dit moment is mijn centrale deurvergrendeling ook defect door een kapotte sleutel. Een reservesleutel zou men ooit voor mij opzoeken en opsturen maar zelfs na 4 brieven en 1 telefoontje heb ik nooit meer iets van ze gehoord, ze zullen wel in hun knuistje lachen: weer iemand getild! Nu moet ik een sleutel bij laten maken a raison van 150 euro.
Conclusie: Koop alsjeblieft nooit iets bij deze mensen, niet bij RR auto's of hoe ze tegenwoordig ook mogen heten en waar ze zich ook bevinden.
Door schade en schande word je wijs maar dit bedrijf veroorzaakt wel erg veel schade en zo wijs had ik van tevoren moeten zijn!
Achteraf had ik hem nooit moeten kopen want later bleek dat deze auto ooit behoorlijke schade heeft gehad (iets wat men daar ontkende): de hele carosserie is uit zijn voegen en niets blijkt lekker te sluiten of goed te passen, de schuifdeuren niet en zelfs de klapramen laten een kier open, leuk in de wasstraat). Ook heb ik al regelmatig defecten gehad die toe te schrijven zijn aan eerdere schade's. Al met al heb ik in vier maanden tijd al een dikke 2000 euro uitgegeven aan reparatie's. (koppelingskabel, aandrijfas, versnellingsbak)
Op dit moment is mijn centrale deurvergrendeling ook defect door een kapotte sleutel. Een reservesleutel zou men ooit voor mij opzoeken en opsturen maar zelfs na 4 brieven en 1 telefoontje heb ik nooit meer iets van ze gehoord, ze zullen wel in hun knuistje lachen: weer iemand getild! Nu moet ik een sleutel bij laten maken a raison van 150 euro.
Conclusie: Koop alsjeblieft nooit iets bij deze mensen, niet bij RR auto's of hoe ze tegenwoordig ook mogen heten en waar ze zich ook bevinden.
Door schade en schande word je wijs maar dit bedrijf veroorzaakt wel erg veel schade en zo wijs had ik van tevoren moeten zijn!
-
Wij hebben eind vorig jaar een auto gekocht bij Autocentrum Ede en toen we begin februari terug zijn gegaan voor het uitvoeren van een aantal reparaties die binnen de garantie (!) vielen waren ze verdwenen. Volgens de politie (die overigens niks kon doen) waren er al meerdere mensen aan de balie geweest met klachten. Navraag bij de Kamer van Koophandel gaf aan dat het hier ging om een onderneming van Rinke Roossien in Zwolle. Het aangetekende schrijven dat we naar het adres in Zwolle hebben gestuurd is nooit getekend. Inmiddels hebben we alle urgente reparaties bij Kwik-Fit laten uitvoeren, maar we willen deze kosten natuurlijk wel verhalen.
Kan iemand mij vertellen of we over dezelfde Rinke Roossien als in RR Auto's praten?
Kan iemand mij vertellen of we over dezelfde Rinke Roossien als in RR Auto's praten?
-
Erwin 12345: ELK bedrijf wil zo veel mogelijk winst maken.
Kwikfit is een zeer grote organisatie, niet iedereen is onkundig.
En remvoeringen kunnen verharden waardoor de remwerking sterk veminderd. Te testen op elke goede remmentestbank.
Kwikfit is een zeer grote organisatie, niet iedereen is onkundig.
En remvoeringen kunnen verharden waardoor de remwerking sterk veminderd. Te testen op elke goede remmentestbank.
-
KwikFit? Er loopt maar één deskundige man rond. De rest zijn nog niet eens monteur! Die wil ik niet met hun kipfingers aan mijn auto hebben!
Ik ben wel blij met dit soort garage's ,
dat er nog sukkels zijn die erin trappen?
Als iemand na 130 KM rijden het toch met E1000,- korting koopt,
dus geen 8 maar 7000,- dan zou het wel eens minder als E4000,- ingekocht kunnen zijn....
Ook gaan ze pas achteraf hier zoeken en vinden dan dingen die ze beter eerder hadden kunnen weten, dus wie is hier fout,
een complimentje voor deze goede oplichters, jullie verdienen het!
Anastasia.
dat er nog sukkels zijn die erin trappen?
Als iemand na 130 KM rijden het toch met E1000,- korting koopt,
dus geen 8 maar 7000,- dan zou het wel eens minder als E4000,- ingekocht kunnen zijn....
Ook gaan ze pas achteraf hier zoeken en vinden dan dingen die ze beter eerder hadden kunnen weten, dus wie is hier fout,
een complimentje voor deze goede oplichters, jullie verdienen het!
Anastasia.
-
Sorry Anastasia, dit slaat echt nergens op.
Wie een auto bij een handelaar of garage koopt kan onherroepe;ijk een miskoop doen. Mij persoonlijk maakt zoiets niet veel uit maar een leek is het haasje.
Krom krom.
Nee ik gun niemand een miskoop als bovenvemreld.
Wie een auto bij een handelaar of garage koopt kan onherroepe;ijk een miskoop doen. Mij persoonlijk maakt zoiets niet veel uit maar een leek is het haasje.
Krom krom.
Nee ik gun niemand een miskoop als bovenvemreld.