LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ouderwetse Radiator

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
mafe
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 mar 2006 22:45

Ouderwetse Radiator

Ongelezen bericht door mafe »

Hallo,
Voor ons nieuw te bouwen huis zijn we op zoek naar een ouderwetse handdoekradiator.
Bij onze loodgieter kunnen we hem bestellen via de groothandel voor de "mooie" prijs van 1600 euro.
Na wat gezoek op internet kwam ik op de site van Hudson Reed en vond daar de radiator die we zoeken voor een derde van de prijs, ong 500 euro.
Ik heb het er met onze loodgieter over gehad, en hij wil dat ding best wel voor ons aansluiten, maar twijfelt of er alles (koppelingen enz) wel bij zit en of de maten goed zijn.
Hij heeft hierover een mail gestuurt naar Hudson Reed, maar nog geen antwoord gekregen. Bellen kun je ze ook niet.
Ik zal hieronder de link zetten van de radiator, als iemand weet waar deze nog meer te verkrijgen zijn, reacties graag!!
Heeft iemand ervaringen, goed of slecht, met Hudson Reed?


http://nl.hudsonreed.com/buy_taps/hr/d_ ... ttww01.htm

Brin2202
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 nov 2006 20:51

Re: Ouderwetse Radiator

Ongelezen bericht door Brin2202 »

Koppelingen en maten zijn altijd aan te passen. Maar hou u er wel rekeing mee dat deze radiator maar +\- 1200 Watt afgeeft en een badkamer van 2 bij 2 al een radiator nodig heeft van minimaal 2000 Watt om het een op aangename temperatuur te krijgen. Deze radiator is alleen mogelijk in combinatie met bijvoorbeeld vloerverwarming. Als service monteur ben ik het regelmatig tegen gekomen dat een klant in de winter meldt dat de cv niet goed is en dan blijkt dat er een desing radiator is toegepast met bijna geen vermogen. Al heb ik zelf geen ervaring met dit type radiator lijkt het mij gen probleem om deze aan te sluiten op een cv installatie.

Gesloten