Heel gek, gebruik al jaren dezelfde deo Nivea Dry, nooit geen probleem mee gehad. Tot een maand of twee geleden ik een enorm jeukende rode plek onder mijn linkeroksel kreeg. Ongeveer het formaat van een 5 eurocent, misschien iets kleiner. Nu heb ik een andere deo gebruikt de laatste weken en het is over, maar die deo vind ik persoonlijk niet zo erg goed. Hij ruikt erg naar deo (Sanex Dermo Extra Control) maar geen jeukende plekken dus.
Liever wil ik de Nivea weer gebruiken, maar na een dag weer jeukende plekken.
Ook op dit forum zijn er een aantal gevallen van irritatie van Deo, naar aanleiding van mijn vraag: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... &sk=t&sd=a
Hebben hier meer mensen last van?
Vorig jaar heb ik hetzelfde meegemaakt met de lenzenvloeistof, een half jaar tranende ogen gehad. Niet tegen licht kunnen, allerlei onderzoeken gehad en kwam het van de lenzenvloeistof...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rode jeukende plek onder oksel, komt van deo?
Re: Rode jeukende plek onder oksel, komt van deo?
Ja, ik krijg het van FA deo... nooit gehad, koop een enkele keer FA en een half jaar geleden was het prijs. Nooit meer FA dus hier...
ik heb erge jeuk, voelt als brandwond van een deodorant van de action, ik heb gekeken op de verpakking ik had hem cadea gehad en die is deo komt uit polen
ik denk dat ik hem niet meer gebruik de geur is lekker maar de pijn niet
ik denk dat ik hem niet meer gebruik de geur is lekker maar de pijn niet
Ik had er ook last van bij nivea(for men) nu gebruik ik deoleen en nergens last meer van.