LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Deurkrukken GAMMA

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Omzien

Deurkrukken GAMMA

Ongelezen bericht door Omzien »

Enige tijd geleden een eigen GAMMA-merk stel deurkrukken gekocht. Geen goedkope, ze hebben 25 Euro gekost, dus verwacht je dat het een degelijk stel is.
Op de gebruiksaanwijzing stond als eerste punt: Verwijder voorzichtig de afdekrozetten.

Tja...en dat 'voorzichtig'was niet te doen. Noch ik noch mijn vriend kregen het voor elkaar. Ik 's-avonds terug naar de GAMMA waar iemand een ruim kwartier bezig is geweest om het los te krijgen.
Vervolgens vraag ik of het misschien een idee is deze uit de handel te halen, of te controleren op fabrieksfouten, of in ieder geval de gebruiksaanwijzing aan te passen. Hierop kreeg ik een zeer verbaasde blik toegeworpen en als antwoord: waarom? het is gewoon een kwestie van weten hoe het moet.

jaja.

Maar goed, de deurkrukken staan zo mooi dat we nog een stel hebben gekocht. Nu direct maar na betaling naar de info balie om ze daar direct uitelkaar te laten halen in plaats van eerst thuis gefrustreerd te raken.
Maar dat had ik mooi gedacht. Nee hoor, daar begon men niet aan.

Dus nu thuis. En een klein sprankje hoop dat het misschien nu gewoon wel zou lukken. Echter, niets is minder waar.
Nu dus maandagavond as direct weer terug en eisen dat men ze uit elkaar haalt voor me.

Maar vervelende bijkomstigheid vind ik dat ik nergens een klacht schijn in te kunnen dienen tegen de waardeloze service van dit bedrijf.

Bij deze.

Chanmaster

Re: Deurkrukken GAMMA

Ongelezen bericht door Chanmaster »

http://www.gamma.com/index.jsp

Niet zo moeilijk toch?

Omzien

Heb wel de website bekeken, maar daar staat niets over het kunnen indienen van een klacht!

Anastasia

Ongelezen bericht door Anastasia »

De bij Hornbach gekochte hadden het ook,maar voor slechts E8,50 en echte RVS krukken, maar even handig tikken op zijkant met rubberen uitdeukhamer en enkele tikken en ze waren los, beter los bijleveren, maar deze huisvrouw is dus handiger als sommige vakmensen?

Om te voorkomen dat het kleine imbusje toch los gaat, wel en beetje lijm extra, dus nooit meer na een jaartje of 2 zoeken naar die kleine imbus sleutel, en ook geen uitgerolde en niet meer te vinden schroefjes,die lastig verkrijgbaar zijn!

Uw bouwvakster, Anastasia!

Omzien

Nu maar eerst even naar de Praxis om zo'n hamer aan te schaffen...met gebruiksaanwijzing?? Nee, zonder gekheid, dank hiervoor. Een doek om een gewone hamer wikkelen wil ook helpen.

Gelukt!

PFB

Ongelezen bericht door PFB »

Een klacht over slechte service kun je wel degelijk indienen bij een Gamma bouwmarkt. Namelijk bij de bedrijfsleiding.

Anastasia

Ongelezen bericht door Anastasia »

Als te het te los is wil ik ze niet, en te vast gaf bij U problemen!
die hamer is dus voor uitdeuken auto's en als je ziet wat een vakman er voor rekende, en ik doe samen met mijn ouders vaak kleine deukjes, als kind van 7 met dunne armpjes kom ik overal makkelijker bij, dus kinderarbeid, hoewel officieel verboden, mijn bankrekening is hoger als menig volwassen vakman, want ik doe het snel en goed, en vooral die kleine parkeer tikken van winkelwagens en zo brengen toch E20,- per stuk op!

Dus die hamer kun je zo terug verdienen!

Een hele kleine Arbeider.....

marinepik

Ongelezen bericht door marinepik »

Omzien.
Hoe dom kun je zijn als je na de eerste koop al ontevreden bent een tweede, dezelfde koop te doen en dan maar klagen.
Een beetje zielig verhaal!! :?

Sossaboy

Ongelezen bericht door Sossaboy »

lol voor de volgende keer.......
Eerst die dinger eruit laten halen en dan pas betalen;)

michiel1996

Ongelezen bericht door michiel1996 »

beste,

omdat ze 25euro kosten zijn ze nog niet goe he!!!

ik verkoop nu inox deurkrukken aan 17euro/stuk

wat goedkoop is voor deze klinken!!
normaal kosten deze in winkels 40euro/stuk

Mvg

marinepik

Schrijf jouw adres erbij Michiel plus bankrekeningnummer dan kunnen de mensen die krukken bij jou bestellen :o
Of was dat niet de bedoeling van jouw bericht?

michiel1996

Ongelezen bericht door michiel1996 »

dit was inderdaad de bedoeling

indien geïntereseerd

kan u altijd contact opnemen via
[email protected]!!!!!!
daar kijk ik zeer regelmatig op bijna elke dag en krijgt u een snelle reactie. Indien u dit wenst kan ik foto's en informatie door sturen

Mvg

marinepik

Hartelijk dak Michiel maar ik ben al voorzien van deurkrukken.
Maar misschien dat er andere liefhebbers zijn!

Gesloten