LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] michael_02hhw vertel me aub hoe ik dit oplos

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
anjelina
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 dec 2006 15:41

michael_02hhw vertel me aub hoe ik dit oplos

Ongelezen bericht door anjelina »

Mijn experiabox werkte goed ,zowel bellen als internetten.
Inloggen in mijn beheer om wijzigingen aanbrengen lukt pas na een maand.

Maar uiteindelijk kon ik vorige week mijn 2e telefoonnr. aanvragen.
Binnen 2 dagen had ik een nummer erbij , ook goed.

Gisteren alles goed aangesloten, ook in de box zelf.
En ja hoor. Op beide telefoons wel een kiestoon, maar bellen en gebeld worden is er niet bij.
Harde en zachte reset geprobeerd, maar niets hielp.
Dan maar weer met 1 telefoon...jammer maar helaas dat werkte ook niet meer.
Internet werkt goed en snel, maar ik wil toch ook graag bellen.

Is dit een kwestie van afwachten?

groeten Anjelina

Mickey D
Berichten: 114
Lid geworden op: 21 feb 2005 21:04

Re: michael_02hhw vertel me aub hoe ik dit oplos

Ongelezen bericht door Mickey D »

Anjelina, heb je nog wat gehoord van Michael_02hhw ? Of is hij voor iedereen van de aardbodem verdwenen? Ik heb hem, al voor jouw bericht hier, een aantal vragen gesteld per email en daar nooit antwoord op gehad. Ook bij anderen lijkt dit zo te gaan: ik kreeg in een ander onderwerp eerder ook al de vraag of ik wel wat van hem gehoord had.
Ik waardeerde zijn pogingen om in zijn vrije tijd de problemen van zijn werkgever op te willen lossen, maar op deze manier stelt hij zich natuurlljk wel op als al die medewerkers waar wij zo over klagen: wel beloven maar niet doen en als klant weet je niet waar je aan toe bent.

anjelina
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 dec 2006 15:41

Re: michael_02hhw vertel me aub hoe ik dit oplos

Ongelezen bericht door anjelina »

Nee, nooit iets van gehoord.

Zitten nu al meer dan twee weken zonder telefoon.
Zijn gisteren wel doorgedrongen tot 2e lijn bij helpdesk.
Zij konden het niet direkt oplossen.
zouden binnen het uur teruggebeld worden door de 2e lijn met eenoplossing.
mooi niet dus.
vandaag maar weer bellen

Mickey D
Berichten: 114
Lid geworden op: 21 feb 2005 21:04

Re: michael_02hhw vertel me aub hoe ik dit oplos

Ongelezen bericht door Mickey D »

Als je het echt zat bent, zeg dan op met verwijzing naar artikel 20.5 van hun algemene voorwaarden (zie hieronder). Het lijkt me toch dat zo lang zonder telefonie en zonder reactie van de provider, je kan stellen dat dit een wanprestatie te noemen is. Ik word a.s. dinsdag van IPB verlost, als het goed is, door een beroep op dit artikel. De afdeling is heel slecht te bereiken, maar als je niet in de wachtrij kan komen, kun je het altijd proberen via de optie 'verkoop', nieuwe kalnt worden' of iets dergelijks, die mensen kunnen je doorschakelen en je wel in diezelfde rij krijgen. Zorg wel voor een 'overlevingspakketje', want je zou wel eens heel lang aan de telefoon kunnen zitten!
Laat je ook niet wijsmaken dat je je nummer niet kunt meenemen naar je toekomstige analoge lijn, want dat kan dus wel! Het schijnt alleen veel moeite te kosten en/of men gunt het je niet. Ik heb bij vragen hierover al gehoord dat ik maar gewoon moest opzeggen en nieuwe telefonie moest aanvragen, dan hoefden die vragen niet... Kortom: ik ben lastig omdat ik op de voor mij minst ingrijpende manier van deze wanprestatie af wil.
Lang zonder telefoon zitten is ook zo'n dreigement. Als alles goed gaat (we hebben het hier wel over de KPN, dus ik houd mijn hart nog vast!) word ik dinsdag afgesloten van IPB en diezelfde dag aangesloten op de analoge lijn.
Succes met je telefoontje naar de helpdesk, ik hoop dat die info van hierboven niet nodig is voor je!
20.5 Zowel de Contractant als KPN kunnen de Overeenkomst ontbinden indien de andere partij tekortschiet in de nakoming van een of meer van haar verplichtingen, voor zover dit tekortschieten ontbinding rechtvaardigt. Indien nakoming nog mogelijk is zal eerst een
schriftelijke aanmaning moeten worden gezonden, behoudens in de gevallen bedoeld in artikel 17, derde lid, of er reeds een herinnering als bedoeld in artikel 15, derde lid is gezonden.
Ontbinding is tevens mogelijk in geval van faillissement of surseance van betaling van de Contractant, tenzij de curator of bewindvoerder kiest voor voortzetting van de Overeenkomst en daarbij voldoende zekerheid stelt overeenkomstig artikel 16.

Gesloten