LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] meubelen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
dekkerd

meubelen

Ongelezen bericht door dekkerd »

Ik heb in Februari 2006 op de zwarte markt in beverwijk in waren daar in een stand van plaza meubelen wij keken daar naar fosiel meubelen de verkoper kwam op ons af of wij er intresse in hadden wij waren nog niet van plan om te kopen want ik wist niet of ik het plaatsen kon de verkoper bood mij aan om even thuis te komen kijken de zelfde avond hij is bij mij thuis gekomen en hij vertelde dat ik het wel kon plaatsen .
ik vertelde hem dat ik er nog niet aan toe was om dat ik het geld nog niet had maar in september zouden wij geld krijgen van verkoop van ontroerend goed van de fam van mijn vrouw .toen hij dat hoorde stelde hij het contract op en vertelde mij of ik wou tekenen ik zij toen tegen hem dat ik dat niet deed want ik weet niet of dat zeker was de verkoop
toen zij hij teken maar want je kan er altijd af als het niet door gaat.dus dat hebben wij gedaan.maar toen kwam het probleem de volgende dag werd ik gebelt door de fam van mijn vrouw dat de verkoop niet door ging
direct plaza gebeld de volgende dag en toen waren ze heel anders.ze hadden de meubels al besteld dus ik moest ze betalen zoniet dan 45 %
ZONDAG WAS HIJ BIJ MIJ MAANDAG HEB IK AF GEBELD .twee mailtjes gestuurd nooit op gereageerd tot ik december een factuur kreeg of ik 1400euro wou betalen binnen 10 dagen daar ben ik niet op in gegaan
nu heb ik een aanmaning van een deurwaarder gekregen ook voor binnen 10 dagen .ik heb er geen woorden voor wat een geboefte weet niet wat ik nu doen moet.

16again

Re: meubelen

Ongelezen bericht door 16again »

-reageer schriftelijk en bewaar kopieen (dossiervorming)
mailtjes in "verzonden items" printen

-beroep je op colportagewet: Verkoop heeft immers bij jouw thuis plaats gevonden. Je hebt dan 7 dagen bedenktijd, en binnen die tijd heb je
geprobeerd telefonisch op te zeggen

-beroep je op het mondelinge voorbehoud, en stuur bewijzen mee dat geld van fam van vrouw niet door gaat.

-heb je de algemene voorwaarden voor de koop ontvangen? (Plaza moet dat kunnen bewijzen middels handtekening voor ontvangst)
Zoniet, dan kan je annuleringsbeding uit voorwaarden vernietigen.
Tevens kan je dan aanvoeren dat je dan niet getekend zou hebben , als je op de hoogte was geweest van 45% annuleringskosten

Ron Brugts

Ongelezen bericht door Ron Brugts »

ik ben ook opgelicht door Plaza meubelen het is bijna precies het zelfde wat er bij jou is gebeurd alleen op de zaak in Beverwijk op de zwarte markt. Nu willen zij beslag leggen als ik niet betaal en ik ga zeker niet betalen.

Mijn advocaat is bezig met de zaak als je wil kunnen wij samen met mijn advocaat tegen deze oplichters bende ons sterk maken, mocht je er zelf al 1 hebben dan kunnen zij samen werken. Hoe meer gedupeerde des te sterker we staan tegenover de rechter.
Dus iedereen die door Plaza meubelen zijn opgelicht kunnen mij mailen [email protected] met je naam en telefoonnummer en een kort verslag, dan neem ik contact met je op. Samen staan we sterker dan alleen.

zie ook mij relaas bij meubelen op deze site bij mike en chayenna onder de naam Ron Brugts.

Groet Ingrid

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Dekkerd;

Je hebt dus vermoedelijk gezegt; als het huis verkocht is en geld vrijkomt, maar bewijs, nee, en zij ook niet, U heeft toch nooit ergens getekend.

Ook de voorwaarden hadden direkt overhandigt moeten worden en niet achteraf.

Laat de deurwaarders maar komen, wegens deze methode waarom ik daar wegliep zonder adres achter te laten, dus meerdere zijn niet echt blij met deze(geen) manier van verkopen.

De meubels zijn wel mooi, maar de manier waarop dus niet!

Gesloten