LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wie heb er ervaring met plaza meubels in lelystad?
-
wie heb er ervaring met plaza meubels in lelystad?
hallo , ik wou graag weten of er ok mensen zijn die fossile_stenen meubels hebben gekocht bij plaza meubels .
ze zitten ok op de zwarte markt in beverwijk .
groetjes mij
ze zitten ok op de zwarte markt in beverwijk .
groetjes mij
Re: wie heb er ervaring met plaza meubels in lelystad?
Ja wij hebben ook problemen met plaza meubelen wij hadden ook getekend thuis onder valse voorwenselen en moeten nu ook 45% betalen maar wij betalen niets .we hebben nu bericht van een deurwaarder gekregen we zien we hoe het afloopt maar betalen nEEEEEEEEEEEEE.
groeten fam Dekker
zie ook ons relaas bij meubelenop deze site.
groeten fam Dekker
zie ook ons relaas bij meubelenop deze site.
-
Ik waarschuuw iedereen voor plaza meubelen want een grotere oplichter is er niet ond verhaal heb ik ook bijna iedentiek bij anderen gehoort.
Hij besteeld je waar je bijstaat en is een grote laffaard je hoort of ziet hem niet meer als het er op neerkomt.
Ik heb hem nog gebeld over de mondelinge afspraak maar doet opeens alsof hij van niets weet.
Hij kan beter terug naar zijn land of hij is eruit gezet door zijn truken
en mag niet meer terrug!!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat iedereen op de hoogte is inmiddels van zijn praktijken en niets meer koopt bij hem vertel het door!!!!!!!!!
Want die zielepiet is onverbeterbaar
Hij besteeld je waar je bijstaat en is een grote laffaard je hoort of ziet hem niet meer als het er op neerkomt.
Ik heb hem nog gebeld over de mondelinge afspraak maar doet opeens alsof hij van niets weet.
Hij kan beter terug naar zijn land of hij is eruit gezet door zijn truken
en mag niet meer terrug!!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat iedereen op de hoogte is inmiddels van zijn praktijken en niets meer koopt bij hem vertel het door!!!!!!!!!
Want die zielepiet is onverbeterbaar
hierbij reageer ik ff op het mailtje van ron brugts ik sta voledig achter hem ik heb het ook mee gemaakt met deze oplichter voor mij kunnen ze hem het land uit trappen ik zal hard gaan lachen als dat kon want dat is het enigste dat hij verdiend kan hij daar die marocanen oplichten mischien pikken die dat maar wij hollanders niet hoor .
onzin ik heb er ook meubels gekocht, fossiel steen meubels, ik hoefde geen aanbetaling te doen, en toen de bestelde meubels binnen waren werden ze keurig netjes gebracht en binnen in elkaar gezet, en er was ook niets beschadigd, alles zat goed verpakt, dus ik ben wel tevreden over plaza, en zou er zo weer heen gaan om iets te kopen.
Denk dat "Ron Brugts" en "dekkerd" één en dezelfde persoon zijn! Wel héél toevallig dat ze beiden snel achter elkaar reageren in een heel oude topic....
Heren, betrapt!
Heren, betrapt!
-
die twee personen die ook reageerde zijn van plaza meubelen
en dekkerd en ik twee verschillende ook een leuke manier om onschuldig te lijken want plaza is een schurk en dat is na uitzoeken bekent bij vele.
En trouwens aan de namen te zien zegt dat al genoeg!!!!!!!
en dekkerd en ik twee verschillende ook een leuke manier om onschuldig te lijken want plaza is een schurk en dat is na uitzoeken bekent bij vele.
En trouwens aan de namen te zien zegt dat al genoeg!!!!!!!
ik heb niets met plaza te maken zoals Ron denkt, maar je mag mijn adres wel, dan kun je mijn meubels bekijken en de bon zien dat ik de meubels daar gekocht heb, en zoals ik al zei ik ben wel tevreden over plaza, maar daarom kunnen er natuurlijk wel mensen zijn die er een slechte ervaring mee hebben.
-
escobar jij klinkt redelijk maar die ander niet die is van plaza.
Ik zal je zeggen waarom!!!!
Dekkerd en ik zijn twee verschillende personen ik heb meneer dekkerd wel gesproken over plaza en het verhaal was bijna identiek
wij hadden ook al meubellen van hem toen ontdekten wij een scheur
in de tafel ik werd getransplanteerd in leiden dubbel en toen het iets beter ging sprak ik mijn vrouw over de tafel die hij binnen twee weken zou omruilen ik had hem gesproken voor de operatie en ik lag 3 maanden in het ziekenhuis de tafel na een boos belletje werd toen ik terrug was pas vervangen dus zeg maar 4 maanden later.
Dat heb ik hem vergeven toen kregen wij een aanbieding voor een groter wel 2 keer huis.
Dus wij dachten we hebben meer meubels nodig en natuurlijk van het zelfde soort,
Toen gingen wij naar beverwijk en keken bij hem voor extra meubels hij zij hallo kan ik jullie helpen toen zeiden wij van mischien krijgen wij een veel groter huis we keken voor een grotere bank eettafel en van die grote vasen hij schreef het allemaal op en toen wij klaar waren zij hij van als je niets meer nodig hebt kun je deze bon tekenen ik zij waarom we weten nog niet of het doorgaat toen zij hij van als het wel doorgaat weet ik wat ik moet bestellen ik zou het hem laten weten voor maat 2007 dat zette hij anders op de bon als van levering maart 2007.
dus dat was al voorbedachte rade maar ik belde hem rond oktober 2006
op dat het niet doorging want wij hadden bericht gekregen dat het niet doorging het huis maar de afspraak was dat we hem alleen zouden bellen in maart 2007 of het doorging om te bestellen.
Nu zegt hij van het was al besteld en nu moet ik annulerings kosten betalen de leugenaar zo'n soort verhaal heeft dekkerd ook gehad.
Daarom ga nooit meer terug om meer te bestellen want dat is voor hem bestelen.
en wat die ander zeget van reageren op een oude topic heeft zeker geen notie van tijd die topic was oktober 2006 en de volgend begin 2007.
Ik zal je zeggen waarom!!!!
Dekkerd en ik zijn twee verschillende personen ik heb meneer dekkerd wel gesproken over plaza en het verhaal was bijna identiek
wij hadden ook al meubellen van hem toen ontdekten wij een scheur
in de tafel ik werd getransplanteerd in leiden dubbel en toen het iets beter ging sprak ik mijn vrouw over de tafel die hij binnen twee weken zou omruilen ik had hem gesproken voor de operatie en ik lag 3 maanden in het ziekenhuis de tafel na een boos belletje werd toen ik terrug was pas vervangen dus zeg maar 4 maanden later.
Dat heb ik hem vergeven toen kregen wij een aanbieding voor een groter wel 2 keer huis.
Dus wij dachten we hebben meer meubels nodig en natuurlijk van het zelfde soort,
Toen gingen wij naar beverwijk en keken bij hem voor extra meubels hij zij hallo kan ik jullie helpen toen zeiden wij van mischien krijgen wij een veel groter huis we keken voor een grotere bank eettafel en van die grote vasen hij schreef het allemaal op en toen wij klaar waren zij hij van als je niets meer nodig hebt kun je deze bon tekenen ik zij waarom we weten nog niet of het doorgaat toen zij hij van als het wel doorgaat weet ik wat ik moet bestellen ik zou het hem laten weten voor maat 2007 dat zette hij anders op de bon als van levering maart 2007.
dus dat was al voorbedachte rade maar ik belde hem rond oktober 2006
op dat het niet doorging want wij hadden bericht gekregen dat het niet doorging het huis maar de afspraak was dat we hem alleen zouden bellen in maart 2007 of het doorging om te bestellen.
Nu zegt hij van het was al besteld en nu moet ik annulerings kosten betalen de leugenaar zo'n soort verhaal heeft dekkerd ook gehad.
Daarom ga nooit meer terug om meer te bestellen want dat is voor hem bestelen.
en wat die ander zeget van reageren op een oude topic heeft zeker geen notie van tijd die topic was oktober 2006 en de volgend begin 2007.