LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 4141, 4748
4141, 4748
hoi,
ik krijg alsmaar berigtjes van 4748 over gtst, en elke dag een andere beltoon en dat kost heel veel beltegoed, ik wil graag weten hoe ik er vanaf kom. pas is mijn vader te weten gekomen hoe je van 4141 afkomt maar dat gaat niet over grappen maar over code en dan moet je code a, b, c intoetsen, en die komen elke dag, maar hoe kom je van dat gtstgedoe af?
groetjes valerie
ik krijg alsmaar berigtjes van 4748 over gtst, en elke dag een andere beltoon en dat kost heel veel beltegoed, ik wil graag weten hoe ik er vanaf kom. pas is mijn vader te weten gekomen hoe je van 4141 afkomt maar dat gaat niet over grappen maar over code en dan moet je code a, b, c intoetsen, en die komen elke dag, maar hoe kom je van dat gtstgedoe af?
groetjes valerie
Re: 4141, 4748
Voor iedereen een tip: het bedrijf Golden Bytes heeft ruim 75% van de SMS-terreur markt in handen, bij deze hun adres en telefoonnummer, doe er je voordeel mee:
GOLDEN BYTES BV
NW UITLEG 36
2514 BR DEN HAAG
TEL70 3025999
URL: www.golden-bytes.com
EMAIL: [email protected]
GOLDEN BYTES BV
NW UITLEG 36
2514 BR DEN HAAG
TEL70 3025999
URL: www.golden-bytes.com
EMAIL: [email protected]
Hai Valerie,
Wat fijn dat je vader er af is gekomen, zou je met ons willen delen hoe... Mijn vriend betaald zich helmaal scheel, en deze dienst staat namelijk niet in de afmeld lijst :-/
Groetjes
Wat fijn dat je vader er af is gekomen, zou je met ons willen delen hoe... Mijn vriend betaald zich helmaal scheel, en deze dienst staat namelijk niet in de afmeld lijst :-/
Groetjes
Ook ik wil graag meedoen met loterij, maar een 4 cyferig nummer word ik al bang, en dus een oude prepaid gebruikt, en niet van beltegoed van abonnementje, en inderdaat, naast de kans op kosten ook bevestiging dat ik niet had gewonnen, en nu een negatief saldo op mijn prepaid, en veel reclame ontvangen, dus als ik nu E20 opwaardeer, hou ik nog maar E1,23 over!
Dus weg die kaart, en een nieuwe halen, een speciale prepaid voor dit soort actie's.
Helaas geen auto gewonnen, maar ga deze nu maar zelf kopen.
Zij geven niets kado, de verliezers betalen veel meer dan de winnaar krijgt, dus eigenlijk pure winst!
Dus weg die kaart, en een nieuwe halen, een speciale prepaid voor dit soort actie's.
Helaas geen auto gewonnen, maar ga deze nu maar zelf kopen.
Zij geven niets kado, de verliezers betalen veel meer dan de winnaar krijgt, dus eigenlijk pure winst!
-
Bel naar de klantenservice van je telefoonaanbieder, zij hebben een lijst van alle belspelnummertjes plus stop-code.
En natuurlijk jezelf never nooit meer via SMS aanmelden bij die stomzinnige SMS-debieliteiten. Dankzij jullie sukkels bestaan ze.
En natuurlijk jezelf never nooit meer via SMS aanmelden bij die stomzinnige SMS-debieliteiten. Dankzij jullie sukkels bestaan ze.
-
Hier ligt overigens ook een taak voor de providers. Zij hebben niet alleen met die aanbieders te maken, maar ook met heel erg veel klanten die niet gediend zijn van die flauwekul.
Zonder klanten kunnen de providers niet, dus ben ik van mening zat zij er een aktievere rol in zouden moeten spelen om hier een einde aan te maken.
Zonder klanten kunnen de providers niet, dus ben ik van mening zat zij er een aktievere rol in zouden moeten spelen om hier een einde aan te maken.
-
En wie dacht je dat het grootste deel van de winstmarge op die bagger-SMSjes inpikt? Juist, de providers zelf, dat zijn de kopstukken van de SMS-mafia. Vandaar geen pro-actieve rol van de providers.Hier ligt overigens ook een taak voor de providers
-
Als hun klanten door dit soort gedoe naar de concurrent overstappen, en ook de reden van het overstappen kenbaar maken, denk ik dat ze eieren voor hun geld kiezen.
Het spreekt voor zich dat ik heel goed weet wie hier grof geld aan verdient, maar ik doelde op de morele verantwoordelijkheid.
Het spreekt voor zich dat ik heel goed weet wie hier grof geld aan verdient, maar ik doelde op de morele verantwoordelijkheid.