ze hebben showrooms dus je kan gewoon je apparatuur bekijken.
werd keurig geholpen,mensen weten waarover ze praten.
ze leveren ook komplete keukens die geinstalleerd worden als dat gewenst is.
en nee ik werk er niet.
ben gewoon tevreden klant
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dat deze zin nou door een keukenboer geplaatst moet worden. Je hebt helemaal gelijk maar wanneer ga je dat nu eens toepassen???Kwaliteit daar draait het om!
Weet jij wat voor een werk er geleverd word door OmeBen?? Zo niet stop dan toch eens om op deze manier te reageren..... Volgens jou is geen enkele keukenzaak te vertrouwen..Kwaliteit daar draait het om!
Dat deze zin nou door een keukenboer geplaatst moet worden. Je hebt helemaal gelijk maar wanneer ga je dat nu eens toepassen???
Lexus, Dan had je de zaken verrot slecht geregeld!!! Iedere IT boer heeft de werkzaamheden die hij gaat verrichten beschreven in een projectplan. (daar kunnen de keukenboeren al iets van leren) Geen IT boer eist 30% betaling vooraf maar volledige betaling achteraf. (zouden keukenboeren ook eens moeten doen) vandaar dat die prutser telkens terugkwam. Dit forum staat vol van verhalen en aanklachten tegen de keukenboer. Kwamen die ook telkens maar terug als er weer eens iets fout was gegaan want daar zit nl. het grootste probleem. Dat er iets verkeerd gaat is 1 ding als het dan ook maar opgelost wordt en daar ontbreekt het nu juist zo vaak aan. Natuurlijk zijn er goede zaken maar ik ben er ook van overtuigd dat het gros aan verkopertjes dat hier op het forum rondhangt dat niet zijn. Ik raad je aan de bijdragen van Slik, Ome Ben, Bloksma om er zo maar eens een paar te noemen eens goed door te nemen daar krijg je als consument geen warm gevoel van. Het kan zo simpel, zorg voor enige transparantie en het probleem is uit de wereld.Degene die dat bij ons regelde kwam steeds niet op z'n afspraak of maakte er een rommeltje van. Moet ik dan gaan verkondigen dat alle IT'ers slecht werk afleveren.....
Dat heet een offerte en opdrachtbevestiging. Buiten haar/zijn branche is Lexus ook een consument die mag verwachten dat zijn/haar opdracht naar behoren wordt uitgevoerd. Ja Scheuj, ook in jouw branche lopen lieden het nest te bevuilen, sorry.Lexus, Dan had je de zaken verrot slecht geregeld!!! Iedere IT boer heeft de werkzaamheden die hij gaat verrichten beschreven in een projectplan.
Maxx, niet helemaal!!! een projectplan beschrijft tot in den treure de stappen die moeten worden genomen om een IT omgeving op te leveren inclusief mogelijkheden om terug te keren naar de oorspronkelijke situatie. Dat zie ik een opdrachtbevestiging nog niet doen. Degene die ik onder ogen heb gehad blonken uit door onduidelijkheid. Maar waar het natuurlijk echt om gaat is de kwaliteit van het totale product en daarin heeft zoals ik al aangaf Ome Ben helemaal gelijk. Het is alleen zo doorzichtig dat hij in zijn tweede bijdrage in deze topic stelt:Dat heet een offerte en opdrachtbevestiging.
We hebben het over een oven, een magnetron, een kookplaat etc,etc, eigenlijk heel simpele dingen. Aangezien deze topic opener de apparaten via het internet wil kopen en daarbij komt dat dit soort apparatuur geen rockett sience is kan ik haar volmondig aanraden gewoon doen. Ik bedoel maar, is er een eenvoudigere methode om een ruim modaal maandsalaris te verdienen?? ik dacht het niet tenzij zij/hij geld teveel heeft natuurlijk maar dan weet ik nog wel een paar goede doelen.steeds meer consumenten bij ons in de showroom komen die problemen hebben met bestelde apparatuur via internet
Misschien dat de zaak ze niet voor dezelfde prijzen kan leveren, maar het kan mijn inziens niet duizenden euro's verschillen..internetprijzen zijn gewoon reële prijzen waarvoor ook de keukenzaak de apparatuur / de werkbladen etc. moet kunnen leveren; hij zal vervolgens toch nog wel voldoende op de kasten verdienen. Vraag dus van de keukenwinkel dat ze de apparatuur leveren voor de internetprijzen, of koop ze anders gewoon zelf. Toch?
voor de service van de keukenzaak mag best wel betaald worden, maar wel een redelijk bedrag;
Helemaal mee eens!iedere zaak die duistere offertes doet of vreemde kortingsacties heeft, moet gemeden worden.
Dit is natuurlijk het beste, dan weet u dat het bedrijf tevreden klanten heeft. Of niet natuurlijk als het slechte mond-op-mond reclame is...probeer via mond-op-mond reclame de betrouwbare zaken te vinden. Ik heb al gehoord dat Van Vliet Keukens in Leidschendam wel iets zou zijn.
Altijd goed laten informeren en meerdere offertes betekent ook beter vergelijkingsmateriaal.. Dan kunt u zich beter orienteren en een betere keuze maken. En kijk ook naar hoe het bedrijf bij u overkomt, koop niet alleen bij het bedrijf omdat het het goedkoopste is. De chemie tussen u en bedrijf dient ook goed te zijn, zodat eventuele verdere zaken ook goed afgehandeld worden.....laat een paar bedrijven een offerte maken, maar kom bij de gesprekken goed geinformeerd aan tafel, vooral door je goed te laten informeren over de prijzen op het internet.
Zelfde merk betekend zelfde kwaliteit. Tussen de merken heb je wel kleine tot grote verschillen. Ook al komen ze allen uit Duitsland..aangezien geen enkele keukenwinkel de kasten zelf maakt, maar ze (vooral uit Duitsland) importeert, maakt ook weinig uit waar ik mijn Alno, Geba of andere merk-keuken koop. Kleine of grote winkels zijn wat dat betreft precies hetzelfde
Zoals gezegd, kijk niet alleen naar de prijs! Het totale plaatje is belangrijk. Dus: kwaliteit, service, behandeling van de zaak tijdens het gesprek(ken) etc.Heb ik nog wat vergeten?
Een spaanplaat bewerker moet zich ook niet bezig houden met hoogwaardige technologie. Dat moet je overlaten aan de mensen die daar de intelligentie voor hebben!!!!!Weet je trouwens hoeveel fouten wij dagelijks tegen komen in onze software
de miele esspresso type cva 4060 rvs is in duitsland de goedkoopste 1669 euro en ik koop het hier in Nederland voor 1435 euro
Dit wordt ook gedaan wanneer je het bij een keukenzaak in Nederland koopt. Garantie wordt verstrekt vanuit de leverancier, dus koop je het via internet, in een keukenzaak in Nederland of in Duitsland maakt dat betreft helemaal niets uit. Dus dit lijkt mij een opmerking die weinig relevant is......Word ook nog is ingebouwd met garantie.