LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Planet voetbal Tele 2

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
hpdevries

Planet voetbal Tele 2

Ongelezen bericht door hpdevries »

Voor de tweede keer wordt er een wedstrijd niet uitgezonden, terwijl er door mij €4, per keer betaald. Ik krijg geen reaktie na vele mails, heb geld terug geeist.

Greatski

Re: Planet voetbal Tele 2

Ongelezen bericht door Greatski »

Dit had ik dus ook, ik ga normaal altijd naar FC Utrecht toe maar omdat ik ziek ben wou ik het een keer via internet kijken.
Kan die met alle wedstrijden verbinding krijgen behalve met FC Utrecht - Feyenoord ! pas in de 80e minuut o.i.d lukt het ze om de verbinding weer te maken.
Ik wil ook m'n geld terug !

hpdevries

Ongelezen bericht door hpdevries »

Ik had in de 2e helft na 10 min verbinding. Eerst erg slechte kwaliteit, daarna goed. Planet is slecht bezig. Ik ken mensen die surfen en bellen hebben genomen en al meer dan een dag zonder telefoon zitten. Het is van Het net maar blijkt bij Planet te zitten.

woco

Ongelezen bericht door woco »

Hey dat is raar, ik heb die ervaringen juist niet met Planet maar wel met Talpa's "De wedstrijden".

Hoe dan ook, ik ga toch maar eens kijken naar een andere oplossing... via satelliet of digitenne. (ADSL met voetbal is hier helaas niet mogelijk).

Gesloten