LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] projectie tv samsung

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
ms salah
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jan 2007 22:02

projectie tv samsung

Ongelezen bericht door ms salah »

wij hebben 4 jaar geleden een tv projectie 107 merk samsung gekocht we hadden hier lang voor gespaart geen vacantie om deze tv te kunnen kopen we hadden geen geld meer om extra garantie erbij te kopen , de tv was net 1 jaar oud en de garantie een paar weken verlopen stuk dubbel beeld , gebeld en alles vertelt nu daar had samsung lak aan gewoon betalen nu heb ik gehoord dat zoiets niet stuk mag gaan in de eerste 2 jaar . nu hij was gemaakt koste ons 300 euro en nog geen twee jaar weer stuk ik weer gebeld nu ze geven geen enkele service,s die samsung wat kan ik nu doen ik heb geen 300 euro om nu weer de tv te laten maken graag uw advies bvd :(

Atmoz
Berichten: 107
Lid geworden op: 21 nov 2006 10:11

Re: projectie tv samsung

Ongelezen bericht door Atmoz »

Heel erg en vervelend dat die projectie tv zo snel (en vaak) kapot gaat!! Maar waarom koop je zo'n duur ding als je niet eens 300 euro hebt om de reparatiekosten te betalen? Als je toch zo dubbel moet liggen (niet op vakantie, etc, etc) dan zou ik liever een wat kleinere tv kopen...

Maargoed, dat moet iedereen natuurlijk zelf weten. Vind het alleen een beetje raar.

Je zegt dat je de tv 4 jaar geleden gekocht hebt... Na 1 jaar ging die kapot. Toen heb je hem laten repareren en nu (nog geen 2 jaar later) is die weer kapot. Dat is totaal 1 jaar (plus paar weken) + nog geen 2 jaar = 3 jaar. Dan kun je hem geen 4 jaar hebben toch?

Atmoz

Sergio2
Berichten: 31
Lid geworden op: 03 aug 2005 11:07

Re: projectie tv samsung

Ongelezen bericht door Sergio2 »

Ben ook in het bezit van een Samsung projectie tv. Ben wel blij, dat ik er extra garantie op heb afgesloten. De tv is inmiddels 4 maal defect geweest. 2 maal doorgebrande convergentiechip (€200,00 per keer). 1 maal is de tv bijna afgebrand en de laatste keer liepen de kleuren steeds door elkaar. Dit jaar verloopt mijn 5 jarige garantie termijn. Kan hij daarna meteen de prullenbak in. Echt de miskoop van mijn leven geweest!
Laatst gewijzigd door Sergio2 op 24 jan 2007 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.

ms salah
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jan 2007 22:02

Re: projectie tv samsung

Ongelezen bericht door ms salah »

ja ik heb er apijt van dat ik geen 5 jaar erbij genomen had ,maar we hadden gespaart en 2300 euro is een boel geld en voor die vijf jaar kwam weer 300 of erbij , plus dat de verkoper zei tegen ons dat de tv niet zo gauw kapot gaan , nu je ziet het , toen die kleuren door mekaar liepen weet je wat er toen stuk was ben erg benieuwd

Sergio2
Berichten: 31
Lid geworden op: 03 aug 2005 11:07

Re: projectie tv samsung

Ongelezen bericht door Sergio2 »

Als de kleuren door elkaar lopen is het meestal de convergentie. Chip vervangen en voor(bij)rijkosten hiervan zijn 200,00. Dit euvel kun je jaarlijks verwachten, dus hebt hebt eigenlijk geluk dat hij het een paar jaar heeft gedaan.

Gesloten