LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] meubel/sanders

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
j.dejong

meubel/sanders

Ongelezen bericht door j.dejong »

hallo
ik wil graag weten of er meer mensen zijn die een brief hebben gehad van de meubelman over levering van meubels kreeg namelijk een brief waarin stond dat de meubelman de overeenkomst met de leverancier van mijn banken heeft opgezegd. in de brief word vermeld dat er 25 procent korting word gegeven op de volgende aankoop. tevens ben ik al 6 weken langer moeten wachten tot dit bericht. ik wil graag weten wie dit ook heeft gehad, want dit kan zo natuurlijk niet.

kayanoa

Re: meubel/sanders

Ongelezen bericht door kayanoa »

Wij hebben 2 septeber een bank gekocht bij sanders die in november geleverd zou worden maar geen bank in november wel een brief dat er vertraging was hij zou begin december komen.

Ik gebeld kreeg ik een grote mond dat ze echt niet sneller gingen werken door te bellen en dat ik niet meer hoefde te bellen. Toen kwam december weer geen bank m'n vriend toch maar gebeld en toen was hij volgens de fabriek al geleverd :evil: dus hij moest opnieuw gemaakt worden maar dat kon pas begin van het jaar wij zouden de eerste zijn.

Hij zou nu volgende week hier moeten komen maar nu werd mijn vriend net gebeld WEER GEEN BANK AAGGGR :twisted: :twisted: De fabiek heeft de verkeerde stof liggen die moet nu besteld worden(gaat 6 weken duren), ze wilde er dus nu pas aan beginnen inplaatst van begin van het jaar. We hadden 10% korting gekregen vorige maand voor het wachten en nu dit weer we zitten al sinds begin december op de grond en hebben nu een opblaas bed gekocht wat niet echt geweldig zit en heb vreselijke last van me rug (2 jaar terug geopereerd aan een hernia die nu langzaam terug komt).

We zouden kerst hier vieren met de hele familie m'n vader is heel erg ziek en waarschijnlijk is hij er volgende kerst niet meer dus dat was een hele teleurstelling dat dat niet door kon gaan.

Ik vind dit echt niet normaal dat ze je zolang laten wachten ze zouden er als eerst meebeginnen aan het begin van het jaar en hebben vanaf septeber de tijd gehad om te kijken of de stof goed is.

Mijn vriend heeft nu sanders zelf gebeld(die verwijzen je steeds door naar de meubelman) of we geen vervangende bank kunnen krijgen voor de tussentijd of meer korting(volgens hem was 10% met maximum wat ze mogen geven???)

Saskia

Gesloten