Als ik een kookpan op de markt wil brengen en ik noem die BKtje of BK2 krijg ik meteen een rechtzaak aan mijn broek. Het bekende merk BK pikt dat natuurlijk niet. Reden: lijkt te veel op elkaar. Schept verwarring bij het publiek. Het moet duidelijk zijn met wie je te maken hebt.
Het incasso bedrijf interum jusitia in Den Haag heeft naar mijn inzicht ook een naam die verwarring schept.
Het Ministerie van Justitie heeft niets met hun te maken en heeft heel andere bevoegdheden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] valse naam
Re: valse naam
Tsja en wat wil jer nu mee zeggen dan? Je mag inderdaad geen pan op de markt brengen onder de namen die jij noemt omdat de echte BK ook pannen levert.
Justitia en het ministerie zitten in 2 verschillende takken van sport en dan is er dus geen enkel probleem.
Als ik dus een auto op de markt wil brengen die BK heet, dan is er geen enkel probleem met de BK van de pannen.
Justitia en het ministerie zitten in 2 verschillende takken van sport en dan is er dus geen enkel probleem.
Als ik dus een auto op de markt wil brengen die BK heet, dan is er geen enkel probleem met de BK van de pannen.
Re: valse naam
Duidelijk gevalletje van "vervelend briefje van Intrum ontvangen". Je gaat toch niet zeuren over de naam van een incassoburo?