| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kwaliteitsvergelijking: ik kom er niet uit, hulp gezocht!
kwaliteitsvergelijking: ik kom er niet uit, hulp gezocht!
hallo allemaal, ik zoek hulp van jullie!
Ik ben me aan het orienteren op keukens, voor het eerst en het valt me niet mee. Ik ben er uit wat ik wel en vooral ook niet wil. Er blijven momenteel een paar varianten over waarvan er 1 ca 1500 euro duurder is dan de andere 2:
- Bontempi (duurste)
- Ponnighaus
- Schreuder
Hoe is naar jullie mening de kwaliteit van deze merken?
Waar zouden jullie voor kiezen?
Ik heb de indruk dat de kwaliteit van Bontempi een stuk hoger is dan de overige 2, is het prijsverschil dan niet relatief klein? (en maakt dat de 2 andere dus niet gewoon te duur??)
Ik heb offertes van 2 verschillende dealers, bladen, apparatuur etc is allemaal gelijk. Het verschil zit m dus alleen in de keukenkasten zelf.
Andere suggesties zijn uiteraard ook welkom!!
bedankt alvast, leontien.
Ik ben me aan het orienteren op keukens, voor het eerst en het valt me niet mee. Ik ben er uit wat ik wel en vooral ook niet wil. Er blijven momenteel een paar varianten over waarvan er 1 ca 1500 euro duurder is dan de andere 2:
- Bontempi (duurste)
- Ponnighaus
- Schreuder
Hoe is naar jullie mening de kwaliteit van deze merken?
Waar zouden jullie voor kiezen?
Ik heb de indruk dat de kwaliteit van Bontempi een stuk hoger is dan de overige 2, is het prijsverschil dan niet relatief klein? (en maakt dat de 2 andere dus niet gewoon te duur??)
Ik heb offertes van 2 verschillende dealers, bladen, apparatuur etc is allemaal gelijk. Het verschil zit m dus alleen in de keukenkasten zelf.
Andere suggesties zijn uiteraard ook welkom!!
bedankt alvast, leontien.
Re: kwaliteitsvergelijking: ik kom er niet uit, hulp gezocht!
Als het bij verschillende firma's is, ook op plaatsing letten, tussen neerzetten en vast schroeven of echt goed monteren bepaald ook de levensduur, en alle 3 genoemde zijn erg goed en duur.
Beter een goedkope goed geplaatst dan een duur merk slordig, kijk ook of de firma hier of bij Kassa bekend is via Zoeken, dan weet je of er eerder problemen waren.
Beter vooraf dan achteraf klagen.
Beter een goedkope goed geplaatst dan een duur merk slordig, kijk ook of de firma hier of bij Kassa bekend is via Zoeken, dan weet je of er eerder problemen waren.
Beter vooraf dan achteraf klagen.