| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Afmelden SMS_INFO nummer 3555
-
DianavanVeldhuizen
Afmelden SMS_INFO nummer 3555
Hallo,
Ik heb laatst een spelletje gedownload via een website op mijn telefoon en nu krijg ik telkens smsjes dat ik iets kan downloaden en dan moet ik een sms sturen naar 3555.
Het is geen abonnementsdienst volgens de sms maar wil er toch heel graag vanaf!
Ik kan bij de afzender geen nummer terug vinden alleen SMS_INFO heb al geprobeerd om stop te sturen naar 3555, maar dan krijg ik een sms terug dat ik daar geen abonnement heb...
Hoop heel erg dat iemand mij kan helpen,
Groetjes Diana van Veldhuizen
Ik heb laatst een spelletje gedownload via een website op mijn telefoon en nu krijg ik telkens smsjes dat ik iets kan downloaden en dan moet ik een sms sturen naar 3555.
Het is geen abonnementsdienst volgens de sms maar wil er toch heel graag vanaf!
Ik kan bij de afzender geen nummer terug vinden alleen SMS_INFO heb al geprobeerd om stop te sturen naar 3555, maar dan krijg ik een sms terug dat ik daar geen abonnement heb...
Hoop heel erg dat iemand mij kan helpen,
Groetjes Diana van Veldhuizen
Re: Afmelden SMS_INFO nummer 3555
Kijk eens op www.smsafzeggen.nl of je daar iets hierover kunt terugvinden.
Zowel bij prepaid als abbotje kun je altijd controleren of er betaald moet worden, of dat ze gratis reclame sturen, Spam is verboden en zo kun je het dus ook aanpakken, maar eerst kijken waar je toen aanmelding hebt gedaan.
-
DianavanVeldhuizen
Daar kan ik dus jammer genoeg niet achter komen, voortaan de site in mijn favorieten zetten...
Ook ik krijg ong. weekelijks smsjes van SMS_INFO.
Ik kan tot nog toe niets vinden over die toko.
Wel zijn er dingen te vinden over VIM en 3555 maar dat is blijkbaar iets anders.
HELP Hoe kom ik van die spam af?
Ik heb ook bij de OPTA al een klacht hierover neergelegd via:
https://www.spamklacht.nl/asp/klachtind ... mulier.asp
Ik kan tot nog toe niets vinden over die toko.
Wel zijn er dingen te vinden over VIM en 3555 maar dat is blijkbaar iets anders.
HELP Hoe kom ik van die spam af?
Ik heb ook bij de OPTA al een klacht hierover neergelegd via:
https://www.spamklacht.nl/asp/klachtind ... mulier.asp
Ik krijg elke keer een sms je van 3555 en als ik dan stop sms stuur naar 3555 dan zeggen ze dat ik geen abonnement heb maar moet wel voor die smsjes betalen!
Ik wil er heel graag vanaf heb ook alles al geprobeert maar niks helpt om ervan af te komen
Kunnen jullie mij en nog veel meer mensen helpen om er vanaf te komen?
Alvast bedankt voor de moeite.
Gerdie Bosch
Ik wil er heel graag vanaf heb ook alles al geprobeert maar niks helpt om ervan af te komen
Kunnen jullie mij en nog veel meer mensen helpen om er vanaf te komen?
Alvast bedankt voor de moeite.
Gerdie Bosch
Zoals ik al vaker hier neergeplaatst heb : Afmeld dienst ongewenste smsjes : 076-5978278 ...jammer dat niemand de moeite neemt even op het forum te zoeken. Er worden hier al zoveel draadjes voor smsdiensten,geopend terwijl er verschillende afmelddiensten en nummers voor handen zijn op het forum.....
-
DianavanVeldhuizen
Moet je daar dan heen bellen of smsen??? ja ben blond sorry hoor, en had geen zin om het hele forum af te gaan zoeken blond en lui...
En als je zoals ik de code niet heb, ik heb alleen de afzender SMS_INFO en verder kan ik niet beantwoorden of een nummer vinden... In het bericht staat reclame voor 3555 maar als ik daar dan stop heen stuur dan krijg ik het bericht dat ik geen abo bij hun heb...
En als je zoals ik de code niet heb, ik heb alleen de afzender SMS_INFO en verder kan ik niet beantwoorden of een nummer vinden... In het bericht staat reclame voor 3555 maar als ik daar dan stop heen stuur dan krijg ik het bericht dat ik geen abo bij hun heb...
probeer eens : smsafmelden.nl
succes!
tinne
succes!
tinne
Hoi allen,
Ik had dus exact hetzelfde als jullie allemaal.
Heb toen dat nummer gebeld dat Kika 29 geplaatst heeft, maar zij konden me ook niet helpen. Van hen wel de tip gekregen om mijn provider te bellen. Van mijn provider weer de tip gekregen om HELP te sms-en naar het vermelde nummer (3555 dus). Zij gaven trouwens aan dat je wél betaald voor het ontvangen van deze sms-jes!
Kreeg toen een sms terug met een telefoonnummer: 00800 767 26628.
Dat nummer gebeld, kreeg ik iemand aan de lijn die zei dat 3555 door meerdere aanbieders gebruikt wordt, maar zij kon er voor zorgen dat het zou stoppen! Heb dit pas nét gedaan, dus moet nog zien of het gaat werken, maar heb goede hoop!
Hoop dat jullie hier iets aan hebben!
Succes,
Silke
Ik had dus exact hetzelfde als jullie allemaal.
Heb toen dat nummer gebeld dat Kika 29 geplaatst heeft, maar zij konden me ook niet helpen. Van hen wel de tip gekregen om mijn provider te bellen. Van mijn provider weer de tip gekregen om HELP te sms-en naar het vermelde nummer (3555 dus). Zij gaven trouwens aan dat je wél betaald voor het ontvangen van deze sms-jes!
Kreeg toen een sms terug met een telefoonnummer: 00800 767 26628.
Dat nummer gebeld, kreeg ik iemand aan de lijn die zei dat 3555 door meerdere aanbieders gebruikt wordt, maar zij kon er voor zorgen dat het zou stoppen! Heb dit pas nét gedaan, dus moet nog zien of het gaat werken, maar heb goede hoop!
Hoop dat jullie hier iets aan hebben!
Succes,
Silke