ik zal wat meer toelichten.
de 1 ste tekening klopte niet het kookspoeleiland was niet op schaal getekend zodat de waterleidingen afvoer en gastoevoer opnieuw aangelegd moesten worden.
de vaatwasse was in de verkeerde kast getekend
dus ook die aansluitingen moesten opnieuw aangelegd
de volgende tekening klopte dus nog steeds niet wij alles aangepast aan nieuwe tekening , mochten we die wandcontact doos weer veplaatsen!!
de spoelbak is al verkeerd geleverd , vandaag gebeld ... ach mevrouw neem het na montage dinsdag effe met de monteur op....
ik heb geantwoord als ik het vandaag door geef kun je er vandaag al werk van maken!!!
nee dat zag meneer niet zitten!!
betaling na oplevering , onder die voorwaarde hebben we de keuken gekocht , ja want bruynzeel heeft een betaalplan , allemaal geen probleem...
tot deze maand , o meneer heeft een eigen zaak?? nee dan kan dat betaalplan niet , betaal dan maar van te voren???
dacht het niet ...
de plintkleur ach , die was de verkoopster vergeten ... die hebben wij maar voor u uitgekozen??
tja sorry maar die kleuer hebben we niet uitgekozen , kunt u dat veranderen??
werd zonder meer toegezegd alleen de bevestiging bleef uit..
na meerdere telefoontjes heb ik dan toch een bevestiging per email gekregen.
moet ik nog effe doorgaan ??
nee als ik een keuken koop , wat een behoorlijke uitgave is, verwacht ik dat alles in orde komt zonder dat ik zelf de nummers van alle onderdelen en apparatuur erbij moet gaan halen , of ze misschien niets zijn vergeten!!!
nee hoor bruynzeel , mijn neus vol en geen vertrouwen.
want service bestaat ook niet, alles is de klant zelf schuld???
jammer heb getwijfeld tussen een ander zaak de gopa in belgie die enorm goed staat aangescheven , helaas voor bruynzeel gekozen.
gr
A