LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Studioform / Keller

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Angel25
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jan 2007 15:31

Studioform / Keller

Ongelezen bericht door Angel25 »

Kan iemand mij wat meer vertellen over de kwaliteit van Studioform? Op internet kan ik er niet veel over vinden... Het enige wat ik vond was dat Studioform eigenlijk een B-merk van Keller is. Klopt dit?

Groetjes,
A

leekje
Berichten: 13
Lid geworden op: 25 jan 2007 10:06

Re: Studioform / Keller

Ongelezen bericht door leekje »

Hoi, wij hebben ons ook laten vertellen dat studioform een bvariant is van keller. Niet dat het er slecht uit ziet, maar uit de offerte blijkt dat we voor iets minder geld ook een greeploze Leicht keuken kunnen krijgen (bij dezelfde zaak). En naar ik begrijp is dat een betere kwaliteit dan studioform. Succes

Pfffff

Re: Studioform / Keller

Ongelezen bericht door Pfffff »

Een B merk van Keller ? Keller is zelf al een C merk, dus dan krijg je dubbel C

xray
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 jan 2007 13:23

Re: Studioform / Keller

Ongelezen bericht door xray »

Pffff, hoe nou eens op met alles af te kraken en kom met een constructieve bijdrage wat volgens jou dan wel goed is!

Angel25
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jan 2007 15:31

Re: Studioform / Keller

Ongelezen bericht door Angel25 »

"leekje" bedankt voor je antwoord!

De keuken die ik voor ogen had/heb zag er inderdaad wel mooi uit, maar omdat ik de prijs nogal hoog vind, wilde ik wel iets meer over de kwaliteit weten.

Groetjes,
A

leekje
Berichten: 13
Lid geworden op: 25 jan 2007 10:06

Re: Studioform / Keller

Ongelezen bericht door leekje »

Morgen gaan we weer langs om de offerte te bespreken van zowel de studioform als de leicht. Weet je al wat je keuze gaat worden (of alternatief)?

Groet, Leekje

Gesloten