LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

Wij krijgen van vakantiekaart.nl een zogenaamd enquete bestand, met daarin adressen vakantieliefhebbers die op reisjerijk of de reisvanjelven.nl een enquete hebben ingevuld. We mogen deze mensen in het kader van deze enquete een vakantiekaart ter kennismaking aanbieden. De klant betaalt slechts € 2,95 verzendkosten en mag de kaart 1 maand gratis proberen.

ik vul nooit enquetes in op internet omdat ik weet dat er dit soort narigeheid uit komt... wellicht toch niet helemaal waar? op het call center waar ik gewerkt heb kwamen ook de telefoontjes van O.a Wehkamp, Neckermann en nog meer van dat soort bedrijfen binnen... TellSell!.... en die gegevens gingen rechtstreeks de andere bellijsten in! en dat mag ook want als het goed is heb je aangegeven bij het bestellen bij een van die bedrijven ze je gegevens ook aan derde mogen verstrekken (of aan partners).
Die dinerjaarbon is een welkomstcadeau..
t.w.v 35 euro.. dus dan krijg je een jaar lang 25 %korting op het duurste gerecht in 700 restaurants..zo werkt het..kijk maar op dinerjaarkaart.nl en ik weet niet waar jij meestal gaat eten? maar 4000 euro is wel erg overdreven vind je niet?
Hey ik heb een hele grote vrienden kring en ik kreeg korting he.... weer z'n addertje dan... alleen op het duurte gerecht.... en maar 1 malig... en hoe duur is het duurste gerecht? 5,50?? een chicken sate manu van de McDonalds?
Als de kaart bevalt, wordt na die maand eenmalig € 60,00 in rekening gebracht,
Gratis????? Gewonnen?
Iedereen die op dit project werkt wensen we veel succes!
Dat zullen ze nodig hebben!!! :D
Ik heb ook deze kaart 'gewonnen'. Er werd me uitgelegd dat ik de gratis kaart voor levenslang 25% korting kon krijgen voor 2,95 en dan was hij 4 weken geldig. Als ik dan 60 euro betaalde had ik levenslang korting. Ik heb even nagevraagd wat gratis en levenslang betekende bij hun, en kreeg als reactie hierop de vraag wat er nog onduidelijk was.... ?!? Bijvoorbeeld de beperkte houdbaarheid van 'levenslang', en de 2 bedragen die de GRATIS kaart mij ging kosten. Het gesprek heeft daarna niet lang meer geduurd!
Oh heerlijk dit soort gesprekken!!... bel mij! bel mij! bel mij :D lekker agents afzeiken :D en zelf niet ophangen :D en maar door blijven zeuren... en maar door blijven zeuren..... heerlijk de agent zal uit beleeftheid nl zelf ook niet ophangen :P en doen ze dat wel dan stuur je een klacht naar vakantiekaart met naam en toenaam ;) moet je wel zelf netjes blijven natuurlijk :) en heel geinresseerd doen natuuk... maar dan NET niets kopen... krijgen ze in het call center nog dik op de **** ook dat ze niets verkocht hebben :D of dat het al de zoveelste keer is dat ze NET niets verkopen :D als ze het terug luisteren :D als iedereen dat nou zo eens ging doen was het zo afgelopen met het gebel (voor nutteloze dingen dan igg).

Agent
Berichten: 22
Lid geworden op: 30 jun 2006 21:14

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door Agent »

Hahaa heb smakelijk moeten lachen om jou stukje dutch_com freak :lol: je weet het moi t verwoorden allemaal, en als je wilt weten hoe de dinerjarkaart precies in zijn werk gaat kijk je op dinerjaarkaart.nl ...geef me je nummer dan bellen we je:)
en ik ben nog steeds geen man hoor 8)

raadaar
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 aug 2006 19:25

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door raadaar »

:D Ik kreeg na zo'n enquete wel een gratis vakantiekaart met zelfs in de begesloten kleine lettertjes: NUL euro kosten en geen verdere kosten en levenslang 'lidmaatschap'. Volgens de bijgesloten brief was de waarde oorsprokelijk 99,?? euro.
Toch leuk zo'n enquete. Ik heb met vrienden samen mijn eerste vakantie al geboekt en 100 euro verdient. Echt verschil met de goedkoopste bij hun bekende aanbieder. En een aantal stunters staan daar echt tussen. 8)

JohnathanDoe

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door JohnathanDoe »

Vakantiekaart nooit aan beginnen.Wij hebben al veel problemen met hun gehad.Iemand had ons ogenschijnlijk anoniem opgegeven voor de vakantiekaart.Wij wisten totaal niet wat dat was.Zijn net terug uit het buitenland verhuisd.kregen we ineens een rekening dat we moesten betalen voor het aanmelden bij hun service.Gelijk voor gebeld en verteld dat we totaal niet geïnteresseerd zijn in hun product en dat we dat ook niet hebben aangevraagd.Was een heel gedoe om die mensen dat duidelijk te maken.Heb zelfs onze advocaat moeten inschakelen omdat ze niet wilden luisteren.Gelukkig zijn we er nu vanaf.

San32
Berichten: 47
Lid geworden op: 22 dec 2006 14:29

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door San32 »

Gelukkig heb ik alleen goede ervaringen met de Vakantiekaart..snap het hele gedoe erom hen dus niet!
Ik heb 50 euro betaald en kreeg die in waardebonnen terug dus kost het je niks, ja die kleine 3 euro aan verzendkosten...
Ik heb inmiddels 2 reizen geboekt via de vakantie kaart en al 2 bonnen weer ingeleverd dus en lekkere korting gehad, mij hoor je niet klagen!
En er zijn genoeg operators die eraan meedoen...

JohnS
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2007 19:10

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door JohnS »

"U hebt de vakantiekaart gewonnen", zo luidde de telefonische melding. "Wilt U wel even Uw bankrekening opgeven zodat wij de bijdrage verzendkosten kunnen afschrijven"? Ik: "datr doe ik principieel nooit; je weet maar nooit hoe er misbruik van gemaakt wordt". Zij "nee hoor meneer, het is een goudeerlijke zaak; daar sta ik voor in" Ik: "en als het toch fout gaat weet ik U zeker te vinden. Weet U wat: geeft U mij maar het bankrekening nr. van Uw organisatie en dan maak ik vandaag nog die 2.95 euro over" Zij: "ja, maar zo werkt het echt niet meneer". Ik: "wanneer U dat niet wilt geven, gaan bij mij alle alarmbellen af. Ik zie er van af". Zij: "dan wens ik U nog een prettige avond".
Het arme kind; weet zij veel. Mijn boodschap: trap er NIET in!

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Zijn ze dan echt nog steeds bezig met deze oplichtingspraktijken?

San32
Berichten: 47
Lid geworden op: 22 dec 2006 14:29

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door San32 »

Is geen oplichting, wat een onzin zeg!
Ik ben erg blij met de vakantie kaart en gebruik hem met plezier en krijg de korting zoals beloofd!

kissel
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2007 19:28

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door kissel »

Wil alleen ff kwijt dat ik erg tevreden ben met de vakantiekaart. Heb op twee vakantie's al 200 Euro terug. Toch lekker!
Maar ga gerust door met afkraken hoor, scheelt weer agressie in het verkeer enzo!

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Wanneer men andere dingen aan de telefoon voorspiegelt, dan ze in werkelijkheid zijn, is er weldegelijk sprake van oplichting.

Wanneer ze je voorspiegelen dat je een vakantiekaart hebt ''gewonnen'', terwijl je in werkelijkheid helemaal niets hebt gewonnen, en zelfs moet betalen om je ''prijs'' te kunnen krijgen, is er weldegelijk sprake van misleiding.

Wanneer vakantiekaart je opbelt, met de mededeling dat je tegen de prijs van de verzendkosten de kaart kunt krijgen voor een maand, dan is het wat anders.

Er is hier in het topic al vaak aangegeven dat je alleen kunt boeken bij aangesloten bureau's, en dat zijn ze lang niet allemaal.

Wanneer ik een reis ga boeken, en ik noem de vakantiekaart, dan zegt het reisbureau meteen: daar willen wij geen zaken mee doen. De korting kan ik vervolgens rechtstreeks bij HEN krijgen, zonder enige verplichting.

Vertel mij eens waarom ik eerst 75 euro moet uitgeven, om ze dan via hun geselecteerde reisbureau's weer ''terug te verdienen''?

Het oneerlijke zit hem in de misleiding, en het niet accepteren van de kaart op veel plaatsen. ZIJ de provisie, anderen het werk.

Ik had vanvond weer zo'n leutertut aan de telefoon, die glashard beweerde dat het toch ECHT een gewonnen prijs betrof.

@Kissel: wanneer 200 euro 5 procent vertegenwoordigt, dan is het volledige bedrag 4000 euro. Ok, voor 2 vakanties.

Ik ben maar alleen, en ga nog niet voor een kwart van dat bedrag op vakantie. En ik ga heus niet met een tentje, niets voor mij.

Die 200 euro had je makkelijk van je eigen reisbureau kunnen krijgen, nu ben je gedwongen te boeken bij een geselecteerd bureau.

Bovendien: de reizen die ik zelf wilde maken, die kon ik goedkoper buiten de vakantiekaart om krijgen, want de door mij gemaakte keuze was via vakantiekaart onmogelijk.......

Maak dat de kat wijs.

Gesloten