verschillende prijzen gekregen te groot verschil, gaat namelijk om:
kook en was eiland van 95x280"
graniete blad supreme black 8cm verhoogde blad met uitsparing voor spoelbak, gaskookplaat, kraan, zeepdispenser en een power managment stopcontact
2 blokstollen van 10cm
1 onderkast 100cm breed 2 korven en 1 binnenladen
1 front voor vaatwasser
1 onderkast voor spoelbak 100cm
kastenwand:
1 hoge kast 219.5 cm hoog met nis voor koel/vries combinatie
1 hoge kast 219.5 cm hoog met nis voor serviesgoed
1 hoge kast 219.5 cm hoog met nis voor combioven 1 hoge kast 219.5 cm hoog met nis voor esspresoapparaat
1 kunststof bestekindeling
560 cm plint van 15cm hoog in rvs look
240 cm korpusmateriaal
En dit alles in hoogglans wit gespoten en greeploos
apparatuur:
siemens vaatwasser sl65m350
miele espresso cva 4080
miele combi magnetron h4082
atag gas op glas hg9611sx
koelvries whirlpool art 471
smeg eilandkap ksiv960x1
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wie kan mij een prijsindicatie geven?
wie kan mij een prijsindicatie geven?
Laatst gewijzigd door ozziexx op 29 jan 2007 10:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: wie kan mij een prijsindicatie geven?
Wat is nu precies je vraag?
zoals ik heb gelezen zitten er ook keukenleveranciers hier op de forum en misschien kunnen zij mij vertellen hoeveel zo een keuken kost die ik heb beschreven
Welk merk keukenmeubelen?
Welke spoelbak?
Welke kraan?
Hoe wordt de spoelbak ingebouwd?
Koop de keuken waar je het beste gevoel bij hebt.
Systemat, Siematic, Eggersmann, allemaal goede merken
Maar zijn de zichtzijden gelakt of kunststof hoogglans, dan kan dit zomaar enkele honderden Euro's verschil uitmaken.
Je kan dan niet stellen dat de desbetreffende zaak te duur is, maar aan hoe de keuken verder is opgebouwd.
En ja uiterlijk zijn het vrijwel dezelfde keukens, maar dan gaat om details die veel geld kunnen kosten
Welke spoelbak?
Welke kraan?
Hoe wordt de spoelbak ingebouwd?
Koop de keuken waar je het beste gevoel bij hebt.
Systemat, Siematic, Eggersmann, allemaal goede merken
Maar zijn de zichtzijden gelakt of kunststof hoogglans, dan kan dit zomaar enkele honderden Euro's verschil uitmaken.
Je kan dan niet stellen dat de desbetreffende zaak te duur is, maar aan hoe de keuken verder is opgebouwd.
En ja uiterlijk zijn het vrijwel dezelfde keukens, maar dan gaat om details die veel geld kunnen kosten
hoi jambi het is hoogglans wit gespoten lak (alle onderdelen) en de spoelbak wordt een onderbouw wou eigenlijk een prijs indicatie zonder spoelbak kraan en accesoires, zou de prijsindicatie wel willen weten van een goedkopere kasten en eentje van een merk keuken
gr
gr
Nogmaals ga naar een paar zaken toe.
Kijk waar je uberhaupt geen keuken wilt keuken.
Dan blijven er misschien 3 zaken over waar je wel zou willen kopenen treedt daar in overleg met de verkoper.
Hij geeft wel een richting aan waar zo'n keuken op zal komen.
Maak het niet moeilijker dan het is.
Kijk waar je uberhaupt geen keuken wilt keuken.
Dan blijven er misschien 3 zaken over waar je wel zou willen kopenen treedt daar in overleg met de verkoper.
Hij geeft wel een richting aan waar zo'n keuken op zal komen.
Maak het niet moeilijker dan het is.
-
Ik zoek een auto met 4 wielen en een dak!
Wat kost zoiets?
Kun je nog ergere vragen stellen als een prijs van een produkt zonder omschrijving van wat het is??????
Wat kost zoiets?
Kun je nog ergere vragen stellen als een prijs van een produkt zonder omschrijving van wat het is??????
volgens mij heb ik genoeg informatie gegeven behalve de merk van de keuken en als je het gezeur zat ben moet je niet op de forum komen het is geen verplichting en als je de omschrijving niet begrijpt moet je cursus LOI nederlands volgen, zou niet slecht zijn voor je..........