LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Uitzending Radar Extra gemist !!
Uitzending Radar Extra gemist !!
Eerst op TV de gewone Radar zitten kijken en daarna gauw achter de PC voor de Radar extra. Helaas (of gelukkig) was het erg druk dus ik kon de extra uitzending voor maar enkele minuten volgen.
Ik zag Dhr. Knuppe erg nerveus zitten tussen Wendelgelst en Van Dijk en licht transpirerend zich tegoed doen van een glaasje water.
Eigenlijk had ik een erg relaxte knuppe verwacht die 'nonsjelant' en vol overtuiging zijn WCAM ging promooten met als extra boodschap 'kom pak me dan, je kan me toch niet pakken'...
Dat dit niet zo was, is stof tot nadenken...
Nu wil ik graag de Radar Extra nog eens in het geheel zien maar mijn WMP speelt het bestand niet af en zeurt om een codec die naar mijn mening helemaal niet nodig is. Hulp op de consumententv site kon ik niet vinden dus misschien heeft iemand wel een werkende link of wil het stukje film ergens online zetten...
Mijn dank mensen...
Groet,
Martin
Ik zag Dhr. Knuppe erg nerveus zitten tussen Wendelgelst en Van Dijk en licht transpirerend zich tegoed doen van een glaasje water.
Eigenlijk had ik een erg relaxte knuppe verwacht die 'nonsjelant' en vol overtuiging zijn WCAM ging promooten met als extra boodschap 'kom pak me dan, je kan me toch niet pakken'...
Nu wil ik graag de Radar Extra nog eens in het geheel zien maar mijn WMP speelt het bestand niet af en zeurt om een codec die naar mijn mening helemaal niet nodig is. Hulp op de consumententv site kon ik niet vinden dus misschien heeft iemand wel een werkende link of wil het stukje film ergens online zetten...
Mijn dank mensen...
Groet,
Martin
Re: Uitzending Radar Extra gemist !!
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/t ... raDexia.rm
Net op kantoor de uitzending nog een keer bekeken. Wij kunnen ons eigenlijk nauwelijks een 'prettiger' tegenstander bedenken dan mr. Knuppe...
Net op kantoor de uitzending nog een keer bekeken. Wij kunnen ons eigenlijk nauwelijks een 'prettiger' tegenstander bedenken dan mr. Knuppe...
Laatst gewijzigd door concept op 30 jan 2007 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Dank je wel...
Ik heb zojuist Real Player geinstalleerd en daar werkt het wel mee.
Terwijl op consumenten tv duidelijk vermeld staat 'mediaplayer breedband' met het logo van WMP ervoor...
Afijn...maakt het niet makkelijker...
Ik heb zojuist Real Player geinstalleerd en daar werkt het wel mee.
Terwijl op consumenten tv duidelijk vermeld staat 'mediaplayer breedband' met het logo van WMP ervoor...
Afijn...maakt het niet makkelijker...
Beetje triest dat je hier je opstekertjes uit moet halen, geeft een beetje je eigen vertrouwen in een goede afloop aan.Ik zag Dhr. Knuppe erg nerveus zitten tussen Wendelgelst en Van Dijk en licht transpirerend zich tegoed doen van een glaasje water.
Die knuppe is wel een ietwat corpulent baasje en als je wel eens in een studio geweest bent dan weet je dat die lampen de boel aardig opwarmen.
In ieder geval zullen de heren van Leaseproces, Beursklacht en Leaseverlosser (geinige naam trouwens) jouw uitleg met open armen ontvangen.
Zijn er trouwens nog meer van die slimme clupjes opgericht, of is dit het? Spoeling wordt anders wel een beetje dun vrees ik.
Het werkt.
sterkte. er moet nog veel werk verzet worden voordat deze affaire verleden tijd is.
en verleden tijd is ze pas als de pijn over is.
Janny
sterkte. er moet nog veel werk verzet worden voordat deze affaire verleden tijd is.
en verleden tijd is ze pas als de pijn over is.
Janny
Ik vond Knüppe niet overtuigend, maar hij gaf één goed advies denk ik: win advies in bij een goed gekwalificeerde advocaat!
Laatst gewijzigd door faeks op 31 jan 2007 00:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Beetje triest dat je op deze manier reageert en een conclusie trekt die kant noch wal raakt...Sorry hoor...Beetje triest dat je hier je opstekertjes uit moet halen, geeft een beetje je eigen vertrouwen in een goede afloop aan.
kom op nou, lees het nog eens, dan kan je toch niet ontkennen dat je eerdere posting het niveau van B17 nauwelijks ontstijgt. Niks tegen B17 hoor, af en toe best wel leuk.
Vroeger had je in ieder dorp wel zo'n type rondlopen en sinds de digitalisering vind je ze ook steeds vaker op diverse fora.
Vroeger had je in ieder dorp wel zo'n type rondlopen en sinds de digitalisering vind je ze ook steeds vaker op diverse fora.
Ik vind dat ik wel aardige posting maak...De een is wat leuker of droeviger of scherper dan de ander maar ze zijn niet van jouw 'niveau'...
Groet van Martin 'de digitale dorpsgek'...
Groet van Martin 'de digitale dorpsgek'...