LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] te laat ?

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
antwan
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 okt 2006 17:46

te laat ?

Ongelezen bericht door antwan »

hoi ik heb mijn huis verkocht ze kunnen er nu niet meer onderuit de datum van de notaris is nu 2 dagen verlaat en nu zitten we dus weer in een nieuwe maand kunnen we de hypotheek nu toch voor hun in laten gaan want anders zitten we weer een maand te betalen voor jan ...

een reactie graag dank je

aankoopmakelaar
Berichten: 92
Lid geworden op: 16 jan 2007 15:41

Re: te laat ?

Ongelezen bericht door aankoopmakelaar »

.
Laatst gewijzigd door aankoopmakelaar op 16 nov 2009 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.

antwan
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 okt 2006 17:46

Re: te laat ?

Ongelezen bericht door antwan »

sorry maar ik bedoel morgen zouden we ons huis officieel over doen aan de nieuwe eigenaar via de notaris nu belde de notaris op de de hypotheek nog niet helemaal rond was via de bank en nu vraag ik me af of wij nog een maand hypotheek kosten moeten betalen voor die mensen omdat het 2 dagen later pas verkocht zal worden dus nu is het 30 jan en dan is het 1 febr

blub
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2007 13:00

Re: te laat ?

Ongelezen bericht door blub »

Hoi,

Ik zie het probleem niet echt: Bij de overdracht berekent de notaris hoeveel geld jij nog schuldig bent aan de hypotheekverstrekker. Als blijkt dat je teveel rente hebt betaald, dan krijg je dat ook gewwon terug via de notaris.

Overigens, als de overdracht later plaats vind dan van te voren afgesproken krijg je over het algemeen rente over de verkooprijs (door de koper te betalen). Ook dit regelt de notaris.

Als je wilt weten hoe het in jouw specifieke situatie loopt bel je de notaris gewoon even, die kan dat precies uit de doeken doen.

aankoopmakelaar
Berichten: 92
Lid geworden op: 16 jan 2007 15:41

Re: te laat ?

Ongelezen bericht door aankoopmakelaar »

.
Laatst gewijzigd door aankoopmakelaar op 16 nov 2009 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.

antwan
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 okt 2006 17:46

Re: te laat ?

Ongelezen bericht door antwan »

ja bedankt voor de tip !!

Gesloten