Hallo iedereen en vooral Antoinette Hertsenberg.
Ik wil vanuit de grond van mijn hart Antoinette Hertsenberg complimenteren met haar geweldige, enorm belangrijke werk, voor veel zaken en vooral ook voor de dieren. Ik volg elke uitzending en als overtuigd veganist sinds 20 jaar zie ik hoe Antoinette op een goede zakelijke manier mét een warm hart de weg baant naar een betere toekomst voor dieren. Wat anderen beloven, doet zij echt.
Antoinette: ik weet hoeveel lef en moed jij hiervoor moet hebben en dat je mogelijk vijanden maakt bij mensen die het niet zo nauw nemen met ethiek en normen en waarden, maar gelukkig staat er een groeiende groep achter jou en je hele redactie. Jullie doen fantastisch werk en wat mij betreft veroorzaken jullie elke week een groeiende revolutie in kritisch consumeren.
Ik hoop dat veel mensen hieronder hun waardering voor Antoinette en haar redactie willen uiten, wat dat verdienen zij. Dat zij nog maar heel veel onzuivere zaken met overweldigend succes mag aanpakken.
Ook de uitzending van vandaag over de 'Volwaard' kip, die nog geen k(n)ip voor de snavel van een kip waard is, zal heel wat mensen aan het denken gezet hebben over hetgeen zij op hun bord leggen, elke dag weer.
Hulde voor Radar!
Sten Oomen
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Complimenten voor Antoinette Hertsenberg en haar redactie
Re: Complimenten voor Antoinette Hertsenberg en haar redactie
Helemaal mee eens.
Antoinette Hertsenbergen en het Tros Radar team doen uitstekend werk hiervoor alle lof.
Antoinette Hertsenbergen en het Tros Radar team doen uitstekend werk hiervoor alle lof.
-
hoeksteenvanhetmuurtje
Re: Complimenten voor Antoinette Hertsenberg en haar redactie
Toch vind ik de manier en de tijd raar.
Ze was woordvoerder van de dierenbescherming (ze is vanuit die functie zelfs bij de TROS gekomen), maar is sinds enige tijd gebrouilleerd met de dierenbescherming.
En opeens komt er een negatief item over de dierenbescherming?
Ik geloof niet zo in toeval.....
Ze was woordvoerder van de dierenbescherming (ze is vanuit die functie zelfs bij de TROS gekomen), maar is sinds enige tijd gebrouilleerd met de dierenbescherming.
En opeens komt er een negatief item over de dierenbescherming?
Ik geloof niet zo in toeval.....