LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ugrade Vista alleen via creditcard

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
De sonneman

Ugrade Vista alleen via creditcard

Ongelezen bericht door De sonneman »

Ik heb begin januari een Medion pc gekocht omdat het scherm van mijn laptop niet meer functioneerde. Na lang twijfelen of ik niet zou wachten op het uitkomen van Windows Vista ben ik mede door het aanbod om voor €19,95 te upgraden naar Vista toch overstag gegaan.
Ik heb vandaag geprobeerd om de upgrade te bestellen. Helaas blijkt dit alleen mogelijk te zijn door gebruik te maken van een creditcard. En laat ik nou net geen creditcard bezitten of ook maar enige behoefte hebben om deze aan te schaffen en te gebruiken. Het is nu dus voor mij onmogelijk om de upgrade naar Windows Vista te bestellen, zonder dat vooraf duidelijk was dat het upgraden enkel via creditcard mogelijk zou zijn.

Mijn vragen: hebben meer mensen dit probleem en kan Medion mensen verplichten om een internetaankoop enkel via creditcard te doen?

alfatrion

Re: Ugrade Vista alleen via creditcard

Ongelezen bericht door alfatrion »

Dit punt is getoets door de rechter in de zaak tussen HCC en Dell. Dell voerde in die rechtzaak aan dat haar klanten beschikten over een credit kaart en dit beding daarom niet onredelijk bezwarend was. Dell heeft hier in gelijk gekregen van de rechter.

arie-gustaaf

Ongelezen bericht door arie-gustaaf »

Ja,man u bent niet de enige,heb mensen die het zelfde hebben verzocht zich te melden aan mij.

Wel naam en mail vermelden.

Arie-gustaaf

ag.hoogendijk@quicknet.nl

NONO

Ongelezen bericht door NONO »

Bij steeds meer bedrijven krijg je het idee dat het een eer is om bij hen klant te mogen zijn.

En je je daarom maar allerlei voorwaarden moet laten welgevallen.

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Bij Dell is het anders.

Die Aldi computer kan je betalen met PIN of contant. Dan is het gewoon stom om te veronderstellen dat je klant een creditcard heeft.

Maar misschien is dit een leuke gelegenheid er eentje te halen. Het is heel handig en voor internetaankopen.

arie-gustaaf

Ongelezen bericht door arie-gustaaf »

Ja..creditcard handig,vooral omdat er zoveel misbruik van de cards gedaan word.Hele ritsen codes worden van het net afgehaald.En dan maar bewijzen dat het uw schuld niet is,meestal lukt dat dus niet en dan nog de gigantische kosten,hebben gebruikers daar wel eens bij stilgestaan.

groeten,

Arie-Gustaaf

De sonneman

Ongelezen bericht door De sonneman »

Ik heb absoluut geen behoefte aan een creditcard! Ik gebruik dat ding gewoon niet. Internetaankopen doe ik alleen als ik vooruit kan betalen, via I-deal kan overmaken of de zending onder rembours verzonden kan worden.
Daarbij komt: als ik de jaarlijkse kosten voor een creditcard optel bij de kosten voor Windows Vista is dat toch een beetje jammer.

Gesloten