Mijn probleem is dat XP zonder Service pack II de taalcorrrectie niet goed werkte, maar nu met de in China Gehackte Vista is het helemaal een ramp.
Alles in dit bericht is dus ROOD onderstreept en fout, en onder
LINUX Micha, de Russische 64 bits versie gaat alles goed, dus ik heb
ervaring genoeg, zou je denken?
Zijn er Firefox gebruikers die of XP of Vista gebruiken waar het wel goed werkt, dus zowel de legale als de gekraakte graag antwoorden!
Uw trouwe Hackster, Anastasia.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vista & Firefox?
Re: Vista & Firefox?
Bij mij onder SP2 Win XP werkt het perfect, en ik heb het zojuist FF onder the "Wow!"/Vista geprobeerd en het werk echt perfect.
Mijn tip: Installeer de Nederlandse taalcorrectie en controleer geen nederlandse taal met de Engelse taalcorrectie.
Mijn tip: Installeer de Nederlandse taalcorrectie en controleer geen nederlandse taal met de Engelse taalcorrectie.
-
Gozik!Uw trouwe Hackster, Anastasia.
Niet Windows maar dus Firefox eist een legale versie?
Als de bovenstaande kloppen, waarom is het Office pakket met ook taalcorrectie bij Windows dan wel goed werkend?
Zijn er dus illegale XP gebruikers zonder servicepack II die wel werken?
Als Linux gebruiker zit ik niet op Vista te wachten, maar wil het wel graag proberen, en zo als het er nu naar uit ziet, ik kreeg wel update's binnen, en kon deze engelse DVD uit China gewoon in NL installeren.
Als ik het op de 2e oude PC installeer in Russisch krijg ik dus Vista RU en dan werkt het dus wel, Dus Firefox NL wil legale, en de RU maakt niets uit.
Daarom wil ik zekerheid, is het Vista & XP of maakt Firefox deze eisen?
Ik verwachte van alternative browser vrijheid, maar....?
Bedankt en wachtende op meer reactie's.
Als de bovenstaande kloppen, waarom is het Office pakket met ook taalcorrectie bij Windows dan wel goed werkend?
Zijn er dus illegale XP gebruikers zonder servicepack II die wel werken?
Als Linux gebruiker zit ik niet op Vista te wachten, maar wil het wel graag proberen, en zo als het er nu naar uit ziet, ik kreeg wel update's binnen, en kon deze engelse DVD uit China gewoon in NL installeren.
Als ik het op de 2e oude PC installeer in Russisch krijg ik dus Vista RU en dan werkt het dus wel, Dus Firefox NL wil legale, en de RU maakt niets uit.
Daarom wil ik zekerheid, is het Vista & XP of maakt Firefox deze eisen?
Ik verwachte van alternative browser vrijheid, maar....?
Bedankt en wachtende op meer reactie's.
heb een macen een windows laptop, maar koop geen vista voor mijn laptop
-
Ik zou een klacht indienen bij Microsoft. Schandalig dat ze zulke gehackt verkopen!