LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UITLEG OVER "ECHTE" MLM
-
Re: UITLEG OVER "ECHTE" MLM
Goed werk SBI
Inderdaad Amway in het duitstalige gebied van europa heeft reizen, ticket-service (ook voor voetbalwedstrijden in europa!!!), autoverhuur etz.
Even nog over boeken.....
Er is heel veel te koop op dit gebied maar let op, ook veel rommel
Wie verdiende tijdens de goldrush in de USA het meeste geld...
Niet de goudzoekers...... Het waren de mensen die schoppen en houwelen verkochten. Het waren de hoteleigenaars die voor hoge prijsen bedden verhuurden.....
Ook in MLM zou dit wel eens zo kunnen zijn.
Vraag jezelf af welk boek heb ik nodig en wat niet. Een keer extra naar de kapper gaan, of je zwart geworden vulling bij de tandarts laten bleeken, kan soms meer effectief zijn dan 100 boeken lezen.(ook dit niet overdrijven)
Heb je dan geen boeken nodig?
Natuurlijk heb je tools nodig, voor jezelf om te leren hoe je met mensen omgaat.
En voor je prospects om in de derde- persoon te kunnen praten.
Dit geld ook voor meetings
Meeting zijn belangrijk maar 3 keer in de week vergaderen zoals ik in eerste instantie in Nederland heb beleeft is onzinnig.
Grotere Congressen zijn belangrijk ook voor beginnende mensen omdat ze dan zien dat ze niet de enige zijn. Mijn eerste Congress met 12.000 mensen in een sportarena was erg indrukwekkend, leerzaam en gezellig.
Groetjes en succes
Waarom hollen...
Inderdaad Amway in het duitstalige gebied van europa heeft reizen, ticket-service (ook voor voetbalwedstrijden in europa!!!), autoverhuur etz.
Even nog over boeken.....
Er is heel veel te koop op dit gebied maar let op, ook veel rommel
Wie verdiende tijdens de goldrush in de USA het meeste geld...
Niet de goudzoekers...... Het waren de mensen die schoppen en houwelen verkochten. Het waren de hoteleigenaars die voor hoge prijsen bedden verhuurden.....
Ook in MLM zou dit wel eens zo kunnen zijn.
Vraag jezelf af welk boek heb ik nodig en wat niet. Een keer extra naar de kapper gaan, of je zwart geworden vulling bij de tandarts laten bleeken, kan soms meer effectief zijn dan 100 boeken lezen.(ook dit niet overdrijven)
Heb je dan geen boeken nodig?
Natuurlijk heb je tools nodig, voor jezelf om te leren hoe je met mensen omgaat.
En voor je prospects om in de derde- persoon te kunnen praten.
Dit geld ook voor meetings
Meeting zijn belangrijk maar 3 keer in de week vergaderen zoals ik in eerste instantie in Nederland heb beleeft is onzinnig.
Grotere Congressen zijn belangrijk ook voor beginnende mensen omdat ze dan zien dat ze niet de enige zijn. Mijn eerste Congress met 12.000 mensen in een sportarena was erg indrukwekkend, leerzaam en gezellig.
Groetjes en succes
Waarom hollen...
Hier kunnen we nog uren over dóór gaan.....
Dat die meneer er boeken over is gaan schrijven maakt het in jouw ogen natuurlijk onmiddelijk bedenkelijk.....
Voor mij is dat hetzelfde....:
Zo gauw jij hier iets neerpent wil je dat iemand het leest.
Dat feit op zich.... zie ik niks bedenkelijks aan....!
Ik neem aan dat hij onderbouwt wat hij verkondigt en dat kan jij niet, omdat je bepaalde uitvoerders van mlm onder schot neemt en niet het systeem!!!
En daarom wordt je onderuit geschoffeld, want mlm zélf berust op normale zakelijke principes.
Fijne dag verder,
SBI
Dat die meneer er boeken over is gaan schrijven maakt het in jouw ogen natuurlijk onmiddelijk bedenkelijk.....
Voor mij is dat hetzelfde....:
Zo gauw jij hier iets neerpent wil je dat iemand het leest.
Dat feit op zich.... zie ik niks bedenkelijks aan....!
Ik neem aan dat hij onderbouwt wat hij verkondigt en dat kan jij niet, omdat je bepaalde uitvoerders van mlm onder schot neemt en niet het systeem!!!
En daarom wordt je onderuit geschoffeld, want mlm zélf berust op normale zakelijke principes.
Fijne dag verder,
SBI
-
Sorry, Misschien heb ik me verkeert uitgedrukt. Zacharias is juist een van de weinige die echt onafhankelijk onderzoek verricht in deze branche Beruf und Berufung is een van de beste boeken over MLM. Dit boek laat ik bij ELKE prospect achter.
Maar er is ook veel rommel. En je mag best kritisch zijn
Maar er is ook veel rommel. En je mag best kritisch zijn
-
Ik kwam gistenavond min of meer per ongeluk op dit forum terecht ( ik zocht iets anders bij radar) Ik wilde even mijn bijdrage leveren. Maar ik ga nu verder met het bouwen van mijn zaak. Dat leverd geld op. en het rondhuppenen op een forum niet.
Groetjes van een MLM profesional
Waarom Hollen
Groetjes van een MLM profesional
Waarom Hollen
Hallo SBI?? Ik meld enkel dat hij boeken over MLM verkoopt, maar in dat bericht geef ik er geen commentaar op, ik meld het gewoon. Dat jij er nu meer achter zoekt, tja..., een beetje paranoia aan het worden?Dat die meneer er boeken over is gaan schrijven maakt het in jouw ogen natuurlijk onmiddelijk bedenkelijk.....
SBI, onderbouwen, verwijs je dan naar zijn uitspraak dat MLM onderwezen wordt aan universiteiten, KvK's en zo? Nou, ik stel hem de vraag waar, maar hij antwoord niet. Hij beweerd dit, dus is het aan hem om dit te onderbouwen. Ik stel gewoon vragen, ik geef hem de kans zijn stelling te onderbouwen. Dat jij zijn uitspraken zonder meer aanneemt, laat ik voor jou rekening.Ik neem aan dat hij onderbouwt wat hij verkondigt en dat kan jij niet, ...
Trouwens, in mijn voorgaande bericht verkondig ik niets, ik plaatste enkele links ter informatie zodat iedereen er zijn eigen mening over kan vormen. Daarnaast sel ik een vraag. Wat is daar nou verkeerd aan, vragen stellen om op basis van de geleverde informatie zich een opinie kunnen vormen?
Betreffende de links die jij plaatste, dat zijn onderzoeken betreffende MLM, geen studievakken. Dit hoef ik niet de onderbouwen, eenieder die de links opent, ziet dat het zo is.
Ik neem niemand onder schot, ieder doet wat hij of zij niet laten kan. Trouwens, ik viseer niemand in het bijzonder, al heb jij natuurlijk wel die indruk. Het is net het systeem en de personen aan de top die het systeem opgestart hebben die ik aan de kaak wil stellen, niet de slachtoffers.... omdat je bepaalde uitvoerders van mlm onder schot neemt en niet het systeem!!!
Nou niet weghollen, waaromhollen. Je komt met onderstaande stelling, en graag had ik vernomen waar deze op gebaseerd is.
Kan je informatie geven aan welke universiteiten, hogescholen of KvK's in Duitsland (of andere landen?) je MLM kan studeren als bijvak?Geplaatst op 01 Feb 2007 22:57 door waaromhollen: Hier in Duitsland kun je MLM studeren als bijvak op de diversen Hoge Scholen en Unies Goed voorbeeld is uni in worms (http://www.fh-worms.de/) Bij Prof Dr M. Zacharias. Bij de handelskamer (kamer van Koophandel) hier in D. kun je ook opleidingen volgen op dit gebied.
Ene, goedbedoelde tip, als ze een cursus "foutloos schrijven" geven, schrijf je in. En geef de info door aan SBI. 't Is maar dat die spel- en schrijffouten in de voorgaande berichten niet echt professioneel overkomen...
Laatst gewijzigd door mlmangel op 02 feb 2007 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Beste MlM angel
Je vraagt terecht om mijn stelling te onderbouwen. Maar volgens mij heb ik dat al gedaan. http://www.fh-worms.de is de internettoegang van de hogeschool in worms (fh staat voor Fach Hochschule). Ik kan me zo voorstellen dat je daar het mailadres van Prof.Dr.M.Zacharias wel kunt achterhalen. Vraag het hem... Volgens mij is dat de enige manier om te controleren of het waar is wat ik zeg. Ik zelf heb Zacharias 2 keer tijdens een congress horen spreken. Een inspirerende man maar hij is wetenschapper en geen actief networker.
Tot kijk en Succes
Waarom Hollen
Je vraagt terecht om mijn stelling te onderbouwen. Maar volgens mij heb ik dat al gedaan. http://www.fh-worms.de is de internettoegang van de hogeschool in worms (fh staat voor Fach Hochschule). Ik kan me zo voorstellen dat je daar het mailadres van Prof.Dr.M.Zacharias wel kunt achterhalen. Vraag het hem... Volgens mij is dat de enige manier om te controleren of het waar is wat ik zeg. Ik zelf heb Zacharias 2 keer tijdens een congress horen spreken. Een inspirerende man maar hij is wetenschapper en geen actief networker.
Tot kijk en Succes
Waarom Hollen
@ waaromhollen, ik heb het hem enkele maanden gelden al gevraagd, hij antwoord niet.
Waar op de site van die school in Worms staat het juist?
Je gaf aan dat MLM ook onderwezen wordt aan andereuniversiteiten en aan kvk's in Duitsland, kan je dit onderbouwen?
Waar op de site van die school in Worms staat het juist?
Je gaf aan dat MLM ook onderwezen wordt aan andereuniversiteiten en aan kvk's in Duitsland, kan je dit onderbouwen?
-
Misschien helpt dit....Bron AMIVO duitsland
gr. Waarom hollen
Berater/in im Direktvertrieb (IHK)
eine hervorragende Möglichkeit, Ihre Zukunft als Berater im Direktvertrieb noch aktiver zu gestalten.
Sie werden noch erfolgreicher sein, wenn Sie Ihr vertriebliches Know-how beständig erweitern
und durch den konsequenten Aufbau von Geschäftsbeziehungen Ihren langfristigen wirtschaftlichen Erfolg sichern! Nutzen Sie unsere langjährige Erfahrung. Sie...
erhalten praxiserprobtes Fachwissen, das Sie unmittelbar anwenden können
entwickeln und trainieren individuelle und kreative Möglichkeiten der Kundenansprache
gewinnen Sicherheit im Umgang mit Kunden
kennen Techniken der systematischen Marktbearbeitung
können mit Einwänden der Kunden flexibelumgehen
managen das Geschäft kaufmännisch geschickt und
gewinnen Rechtssicherheit.
Ort IHK-Bildungszentrum Dresden gGmbH, Mügelner Straße 40,
01237 Dresden
Entgelt 330,-- EUR
Zeitraum 16.02. - 25.03.2007
Termine 16.02.2007, 17.02.2007, 18.02.2006 (Fr. - So.)
10.03.2007, 11.03.2007 (Sa. - So.)
23.03.2007, 24.03.2007, 25.03.2007 (Fr. - So.)
jeweils 09.00-16.00 Uhr
Wünschen Sie weitere Informationen oder eine persönliche Beratung, rufen Sie mich
an oder senden Sie eine E-Mail:
Daniela Schönherr-Dobel
Telefon: 0351 2866-661
Fax: 0351 2866-803
E-Mail: [email protected]
gr. Waarom hollen
Berater/in im Direktvertrieb (IHK)
eine hervorragende Möglichkeit, Ihre Zukunft als Berater im Direktvertrieb noch aktiver zu gestalten.
Sie werden noch erfolgreicher sein, wenn Sie Ihr vertriebliches Know-how beständig erweitern
und durch den konsequenten Aufbau von Geschäftsbeziehungen Ihren langfristigen wirtschaftlichen Erfolg sichern! Nutzen Sie unsere langjährige Erfahrung. Sie...
erhalten praxiserprobtes Fachwissen, das Sie unmittelbar anwenden können
entwickeln und trainieren individuelle und kreative Möglichkeiten der Kundenansprache
gewinnen Sicherheit im Umgang mit Kunden
kennen Techniken der systematischen Marktbearbeitung
können mit Einwänden der Kunden flexibelumgehen
managen das Geschäft kaufmännisch geschickt und
gewinnen Rechtssicherheit.
Ort IHK-Bildungszentrum Dresden gGmbH, Mügelner Straße 40,
01237 Dresden
Entgelt 330,-- EUR
Zeitraum 16.02. - 25.03.2007
Termine 16.02.2007, 17.02.2007, 18.02.2006 (Fr. - So.)
10.03.2007, 11.03.2007 (Sa. - So.)
23.03.2007, 24.03.2007, 25.03.2007 (Fr. - So.)
jeweils 09.00-16.00 Uhr
Wünschen Sie weitere Informationen oder eine persönliche Beratung, rufen Sie mich
an oder senden Sie eine E-Mail:
Daniela Schönherr-Dobel
Telefon: 0351 2866-661
Fax: 0351 2866-803
E-Mail: [email protected]
Dus aan de IHK-Bildungszentrum Dresden kan je een cursus over directe verkoop? Wat is de link met MLM??
Waar op de site van die school in Worms staat het juist dat die Zacharias er op dit ogenblik les geeft betreffende MLM? Enkel het geven van de link van de school is niet voldoende, is te vaag.
En aan welke andere, je had het over verschillende opleidingen in heel Duitsland, tot hier toe hebben we enkel een link naar een hogeschool in Worms (so?), links naar enkele onderzoeken over MLM (so?), en de link naar een opleidingsschool in Dresden waar er een cursus direkte verkoop wordt georganiseerd (so?).
Straks ga je nog melden dat MLM aan Harvard wordt onderwezen...
Waar op de site van die school in Worms staat het juist dat die Zacharias er op dit ogenblik les geeft betreffende MLM? Enkel het geven van de link van de school is niet voldoende, is te vaag.
En aan welke andere, je had het over verschillende opleidingen in heel Duitsland, tot hier toe hebben we enkel een link naar een hogeschool in Worms (so?), links naar enkele onderzoeken over MLM (so?), en de link naar een opleidingsschool in Dresden waar er een cursus direkte verkoop wordt georganiseerd (so?).
Straks ga je nog melden dat MLM aan Harvard wordt onderwezen...
-
Networkmaketing is de meest dynamische vorm van directe verkoop. Zonder omzet geen winst.
Je herkent serieuse MLM bedrijven dan ook aan het feit dat ze lid zijn van de directe verkoop branche organisatie. Geen lid = handen weg
www.fedsa.be kijk bij Corporate members
Je herkent serieuse MLM bedrijven dan ook aan het feit dat ze lid zijn van de directe verkoop branche organisatie. Geen lid = handen weg
www.fedsa.be kijk bij Corporate members
go krijgen we die discussie weer...
Michel, Je weet dat Prof Zachararius MLM onderricht op de FH In worms..
Ik heb zelf hier op dit FORUM de linken geplaats naar het lesrooster van Prof. Zachararius...
Je hebt zelfs hem een e-mail gestuurd met de vragen of hij MLM onderwijst.. Je hebt zelfs een Powerpoint presentatie met een studie van Prof. Zacharius van mij gekregen...
Dat jij andere mensen probeert te torpederen als zij hier over beginnen is jouw probleem. Maak daar niet het probleem van de ander van...
Michel, Je weet dat Prof Zachararius MLM onderricht op de FH In worms..
Ik heb zelf hier op dit FORUM de linken geplaats naar het lesrooster van Prof. Zachararius...
Je hebt zelfs hem een e-mail gestuurd met de vragen of hij MLM onderwijst.. Je hebt zelfs een Powerpoint presentatie met een studie van Prof. Zacharius van mij gekregen...
Dat jij andere mensen probeert te torpederen als zij hier over beginnen is jouw probleem. Maak daar niet het probleem van de ander van...
@Alex, Een studie (onderzoek) is niet gelijk aan een opleiding aan een universiteit of hogeschool.
@hollenmaar
Anyway, welke universiteiten en KvK's in Duitsland geven MLM opleidingen?
Fout, directe verkoop. Heb je die link naar zijn lessenrooster nog?Je weet dat Prof Zachararius MLM onderricht op de FH In worms..
En nog steeds geen antwoord op gekregen...Je hebt zelfs hem een e-mail gestuurd met de vragen of hij MLM onderwijst.
@hollenmaar
Wauw, wat een openbaring!Zonder omzet geen winst.
Volgens de site waar je zelf naar verwijst, is het een opkomende manier van directe verkoop. "Multi level marketing is a growing form of direct selling." Of heb je een andere bron om je bewering dat MLM de meest dynamische manier van directe verkoop is te staven?Networkmaketing is de meest dynamische vorm van directe verkoop.
Anyway, welke universiteiten en KvK's in Duitsland geven MLM opleidingen?
Laatst gewijzigd door mlmangel op 02 feb 2007 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is de link:
http://handel.fh-worms.de/index.php?opt ... elect&id=9
En dan het 2e downloaden:
modulhandbuchkomplettmaster.pdf
Pagina 26 komponentenbeschreibung punt 9 " Network-marketing: Die zukunft des Direkt Vertriebs
Bedoel je toch?
of deze link:
http://handel.fh-worms.de/index.php?opt ... einfo&id=4
http://handel.fh-worms.de/index.php?opt ... elect&id=9
En dan het 2e downloaden:
modulhandbuchkomplettmaster.pdf
Pagina 26 komponentenbeschreibung punt 9 " Network-marketing: Die zukunft des Direkt Vertriebs
Bedoel je toch?
of deze link:
http://handel.fh-worms.de/index.php?opt ... einfo&id=4
Yep, dat is ie, bedankt, ik was hem kwijt. Dus, het onderwerp MLM maakt deel uit van één cursus betreffende direkte verkoop aan een hogeschool.
Toch heel wat anders dan beweren dat MLM als vak of studierichting onderwezen wordt aan universiteiten, hogescholen en KvK's in Duitsland zoals waaromlopen beweert.
Ene, dit betreft een cursus van vorig jaar, maakt het ook dit jaar deel uit van de cursus?
Trouwens, ik vraag me nog steeds af aan welke universiteiten en KvK's in Duitsland MLM opleidingen gegeven worden, zoals waaromhollen beweert?
Toch heel wat anders dan beweren dat MLM als vak of studierichting onderwezen wordt aan universiteiten, hogescholen en KvK's in Duitsland zoals waaromlopen beweert.
Ene, dit betreft een cursus van vorig jaar, maakt het ook dit jaar deel uit van de cursus?
Trouwens, ik vraag me nog steeds af aan welke universiteiten en KvK's in Duitsland MLM opleidingen gegeven worden, zoals waaromhollen beweert?
-
Helaas laat jij je ook weer van je beste kant zien. Even snel wat uitspraken doen om mlm interessant te maken en zodra je daarover vragen krijgt snel weghollen. Bah. Maar helaas mlm ten voeten uit.Ik wilde even mijn bijdrage leveren. Maar ik ga nu verder met het bouwen van mijn zaak. Dat leverd geld op. en het rondhuppenen op een forum niet.
Hi,
Ik kwam dit filmpje tegen van een zekere Barry Minkow en het viel mij op dat hij precies dezelfde denkfouten maakt die de vele "tegenstanders" hier, van mlm, óók maken!
Inmiddels hebben enkelen van jullie door dat NIET het product duurder en duurder hoeft te worden..."omdat de piramide gróter en gróter wordt"!
Wanneer 70% uitbetaald wordt in bonussen.... blijft dat 70%..., óók wanneer de "piramide" en daarmee de omzet, groeit!!!
Alleen moet een bedrijf die 70% wél kunnen permiteren... en dát is ook de reden waarom ik beweer dat alleen een fabrikant dat kan!!!! (zonder de prijs te verhogen)
http://youtube.com/watch?v=nUw-UbtORxc& ... ed&search=
Ergens in dit topic zouden de antwoorden moeten staan, denk ik, op de argumentie van Barry..., wat inderdaad zeer "logisch" overkomt!
So be it
Ik kwam dit filmpje tegen van een zekere Barry Minkow en het viel mij op dat hij precies dezelfde denkfouten maakt die de vele "tegenstanders" hier, van mlm, óók maken!
Inmiddels hebben enkelen van jullie door dat NIET het product duurder en duurder hoeft te worden..."omdat de piramide gróter en gróter wordt"!
Wanneer 70% uitbetaald wordt in bonussen.... blijft dat 70%..., óók wanneer de "piramide" en daarmee de omzet, groeit!!!
Alleen moet een bedrijf die 70% wél kunnen permiteren... en dát is ook de reden waarom ik beweer dat alleen een fabrikant dat kan!!!! (zonder de prijs te verhogen)
http://youtube.com/watch?v=nUw-UbtORxc& ... ed&search=
Ergens in dit topic zouden de antwoorden moeten staan, denk ik, op de argumentie van Barry..., wat inderdaad zeer "logisch" overkomt!
So be it
-
Om hier maar even in te breken terwijl ik dit in het geval MLM toch nauwelijks doe........
Want weet je waar mij deze laaste opmerking gericht tegen So be it aan doet denken?
Aan degene die de topic: "Wie is er opgelicht door Grootvader" is begonnen!
Zo gauw je zo'n ballon doorprikt dan dit soort rare reacties.
Trouwens, ook maar steeds het blijven voortkauwen over het onderwerp MLM hier in dit forum is al een veeg teken en meer bedoeld om de aandacht te blijven vestigen op het verschijnsel MLM en de voordelen uit te schreeuwen hetgeen eerder de indruk wekt van een voortdurend reclamemaken voor iets dat ook eigenlijk een vorm van oplichting is.
Grootvader
Want weet je waar mij deze laaste opmerking gericht tegen So be it aan doet denken?
Aan degene die de topic: "Wie is er opgelicht door Grootvader" is begonnen!
Zo gauw je zo'n ballon doorprikt dan dit soort rare reacties.
Trouwens, ook maar steeds het blijven voortkauwen over het onderwerp MLM hier in dit forum is al een veeg teken en meer bedoeld om de aandacht te blijven vestigen op het verschijnsel MLM en de voordelen uit te schreeuwen hetgeen eerder de indruk wekt van een voortdurend reclamemaken voor iets dat ook eigenlijk een vorm van oplichting is.
Grootvader
Laatst gewijzigd door kanovaarder op 02 apr 2007 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb vanavond nog eens wat meer huiswerk gedaan... en in het verleden is toch op zéér grote schaal in mlm de kluit belazerd!!!
Nog steeds zijn er zat kletskoek verhalen over bijvoorbeeld "diamanten" die geen inkomsten hebben uit mlm, maar wel tonnen verdienden aan de "tools", en het zal nóg wel niet uitgeband zijn!!
Heb zelfs verklaringen van "de grote jongens" ivm dit onderwerp gehoord.
Shame on them!!!
Dit doet NIETS af aan het feit dat de originele plannen van mlm, de basis, hardstikke rechtvaardig is en ik vermoed dat binnen afzienbare tijd de excessen zo goed als uitgeroeid zullen zijn....., omdat wetgevers zullen ingrijpen!!!8)
So be it
Nog steeds zijn er zat kletskoek verhalen over bijvoorbeeld "diamanten" die geen inkomsten hebben uit mlm, maar wel tonnen verdienden aan de "tools", en het zal nóg wel niet uitgeband zijn!!
Heb zelfs verklaringen van "de grote jongens" ivm dit onderwerp gehoord.
Shame on them!!!
Dit doet NIETS af aan het feit dat de originele plannen van mlm, de basis, hardstikke rechtvaardig is en ik vermoed dat binnen afzienbare tijd de excessen zo goed als uitgeroeid zullen zijn....., omdat wetgevers zullen ingrijpen!!!8)
So be it