LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Advies gevraagd ?
-
Advies gevraagd ?
Goedemiddag,
Ik wil het volgende weten,wat te doen met mijn winstver10dubbelaar ?
In 2000 de winstver10dubbelaar afgesloten
Echtgenote niet getekend
Op nog geen enkele regeling ingegaan.
Nu heb ik de duisenbergberekening gedaan en kom uit op een restschuld van 360 euro en een vergoeding van 240 euro.
Hoe moet/kan ik dit aanpakken en in welke volgorde.Eerst opzeggen dan duisenberg regeling ? Wat te doen met de maandelijkse termijnen ?
Graag jullie advies
Alvast bedankt,
peettomaat
Ik wil het volgende weten,wat te doen met mijn winstver10dubbelaar ?
In 2000 de winstver10dubbelaar afgesloten
Echtgenote niet getekend
Op nog geen enkele regeling ingegaan.
Nu heb ik de duisenbergberekening gedaan en kom uit op een restschuld van 360 euro en een vergoeding van 240 euro.
Hoe moet/kan ik dit aanpakken en in welke volgorde.Eerst opzeggen dan duisenberg regeling ? Wat te doen met de maandelijkse termijnen ?
Graag jullie advies
Alvast bedankt,
peettomaat
Re: Advies gevraagd ?
Voor zover het nog niet gebeurd is, kan uw echtgenote een vernietigingsbrief sturen voor buitengerechtelijke vernietiging. Daarna kunt u beiden een opt-out brief naar de notaris Kielstra sturen.
-
ik dacht dat mijn echtgenoote binnen 3 of 5 jaar gereageerd moest hebben.En wat is een Opt-out brief ? En wat gebeurd er daarna ?
mvg peettomaat
mvg peettomaat
Met zo'n brief kun je een jaar lang drop kopen bij Dexia met een hoge kortingEn wat is een Opt-out brief
ghehe...of Belgische bonbon's...
Nee Tomaatje...
Zoek even met google naar 'opt-out' of zoek eens op deze site...
Probeer de site van PAL of Leaseproces eens en dan weet je precies wat het allemaal inhoudt.
Groet,
martin
Nee Tomaatje...
Zoek even met google naar 'opt-out' of zoek eens op deze site...
Probeer de site van PAL of Leaseproces eens en dan weet je precies wat het allemaal inhoudt.
Groet,
martin
Martin weet jij wel wat de materie betekent 2000 restschuld en niet gaan voor de DR maar doorprocederen, omdat je graag het forum volschrijft
Is ook een hobby natuurlijk
Is ook een hobby natuurlijk
-
Jongens bedankt voor de info,hier heb ik wat aan.
mvg peettomaat
mvg peettomaat
Laatst gewijzigd door peettomaat op 02 feb 2007 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Inderdaad...en als het even kan probeer ik iets zinnigs erop te planten...omdat je graag het forum volschrijft
De onzin laat ik aan figuren zoals jij over...
Ik vind alles wat je schrijft hier Martin zinvol voor mij ben jij het grootste slachtoffer van jezelf met zo'n restschuld
Martin, je wilt zo goed als Piet zijn, maar je redt het niet.
Je kunt niet adviseren, geen raad geven, het is zo opvallend , er is geen substantie.
Die 2000 euro van jou, die neem ik in de broekzak mee als ik met de vrouw ga stappen, die 2000 euro, die gaan cash mee naar de tandarts, zodat ik wat eerder aan de beurt ben, die 2000 euro, da's toch niks ?
Moet je zien waar mensen hier voor zitten, ik zag 85.000 euro. Heb je zo'n bedrag wel eens bij elkaar gezien, haast een ton aan euris, man, dat is een schuld die je nooit meer te boven komt.
B+
Je kunt niet adviseren, geen raad geven, het is zo opvallend , er is geen substantie.
Die 2000 euro van jou, die neem ik in de broekzak mee als ik met de vrouw ga stappen, die 2000 euro, die gaan cash mee naar de tandarts, zodat ik wat eerder aan de beurt ben, die 2000 euro, da's toch niks ?
Moet je zien waar mensen hier voor zitten, ik zag 85.000 euro. Heb je zo'n bedrag wel eens bij elkaar gezien, haast een ton aan euris, man, dat is een schuld die je nooit meer te boven komt.
B+
Laatst gewijzigd door Belegger+ op 02 feb 2007 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Doe ik dat dan...? Ik geef aan wat ik zelf zou doen en wat een ander doet, moet hij/zij zoals ik altijd aangeef, zelf weten...Je kunt niet adviseren, geen raad geven, het is zo opvallend , er is geen substantie.
Niets meer en niets minder...