LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Internetplusbellen van Hetnet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Pauljans

Internetplusbellen van Hetnet

Ongelezen bericht door Pauljans »

Sinfs juli 2006 hrb ik een abonnement bij Hetnet van KPN, dat was het begin van heleboel ellende. Het interneeten ging wel maar het telefoneren was een grote ramp, Tijdens het bellen wordt plotseling de verbinding verbroken, als het wel lukt om verbinding te houden vallen woorden half of helemaal weg zodat een verstaanbaar gesprek vaak niet mogelijk is, ook hoor ik vaak mijn eigen woorden via een echo terug wat erg onaangenaam is. Vaak moet ik de bijgeleverde box resetten om de verbinding weer opnieuw tot stand te brengen. de helpdesk bellen helpt heel even, er wordt van alles belooft maar het probleem wordt niet opgelost. Ik zit nog tot juli 2007 vast aan deze provider, maar dan wil ik er van af. Mijn vraag is dan naar welke provider kan ik dan naar toe gaan. Weet iemand een provider welke wat minder last geeft, althans eentje waar de problemen met het bellen minder zijn, een waar geen problemen mee zijn bestaat helaas niet, denk ik. Kan iemand mij helpen. Pauljans

h.houtbraken

Re: Internetplusbellen van Hetnet

Ongelezen bericht door h.houtbraken »

Ik denk het probleem te herkennen.
Thuis heb ik dit probleem ook ervaren dat de telefoon stotter
geluiden ging produceren en ook weg viel. Het licht van het schermpje
verdween ook. Na raadpleging van het handboekje van de handsets
zag ik dat ik ruimschoots de gebruikstijd van de batterij accu,s had
overschreden. Nieuwe sets accu,s geinstalleerd en hetb gaat weer als
voorheen. Is dit misschien een bruikbare tip??
De meeste telefoon accu,s gaan 1 of 1 1/2 jaar mee.

Henry

bertbrusse

Ongelezen bericht door bertbrusse »

Dit mag dan een technisch probleem zijn, maar volgens mij zijn we het hier allemaal met elkaar eens.

De manier waarop mensen behandeld worden, de verkooptechnieken. En dan te bedenken dat het een oud-overheidsbedrijf is. Kunnen we hier niet eens een keer wat aandoen? Zo las ik in de krant dat er 20.000 nieuwe klanten bij de KPN per maand bijkomen. 5% heeft klachten, dat betekent dus 1000 mensen per maand. Dat is toch belachelijk!

Wellicht dat Radar hier wat aan kan doen.

Groetjes,

Marcus
http://www.advocaatalmere.nl

ikbenik

Ongelezen bericht door ikbenik »

Tijdens het bellen wordt plotseling de verbinding verbroken, als het wel lukt om verbinding te houden vallen woorden half of helemaal weg zodat een verstaanbaar gesprek vaak niet mogelijk is, ook hoor ik vaak mijn eigen woorden via een echo terug wat erg onaangenaam is. Vaak moet ik de bijgeleverde box resetten om de verbinding weer opnieuw tot stand te brengen. de helpdesk bellen helpt heel even, er wordt van alles belooft maar het probleem wordt niet opgelost.

Welkom in de wereld van VOIP! :lol:

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Ik weet dat er een pronbleem is met het bellen via de experiabox, zo wordt de verbinding na 13 minuten verbroken.

Hiervoor komt er een firmware update die je automatisch zal krijgen.

Hoe dan ook het is en blijft lastig

Gesloten