Als ik sla doe ik ut zachtjes (oeps, dit is humor....hahaha
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
JH, volgens mij begrijp je de definitie van humor niet....okkie, humor is kennelijk voor jou het leed van dieren maar ook mensen. Hopelijk kom jij jezelf nog eens tegen op een vreselijke manier.
Katten luisteren vaak beter dan kinderen of hun ouders. De meeste kinderen vind ik leuk en lief, maar............ daar horen de kinderen van de achterburen zeker niet bij... Nadat de kinderen voor de zoveelste keer over de schutting in mijn tuin waren geklomen (schutting kapot, planten vertrapt!) heb ik twee ettertjes opgesloten en door de politie laten ophalen... De ouders vonden mijn klachten gezeik en ach het zijn maar kinderen die hun speelgoed over de schutting gooien en weer willen ophalen... De politie was DE oplossing om de overlast te doen stoppen en de schade vergoed te krijgenSorry, maar je kunt kinderen toch echt niet vergelijken met beesten!!
Maar inderdaad, je kunt eerst de ouders aanspreken. Uiteraard ook de bazen van de beesten. En als dat bij de beesten niet helpt......
Als zoiets bij de kinderen niet helpt dan zijn er andere maatregelen en dat is natuurlijk niet zoals bij de katten! Kinderen kun je toespreken, ouders ook. Katten e.d. moet je helaas dingen op een andere manier leren....
Volgens Okkie moeten kinderen dus mogen insluipen en vernielen
ik las deze stuk om deze berichten wordt ik zeer boos ,je hebt over diervriendelijke val en na een uur laat je de kat vrij?plus nog eens een plens water over hem heen.ik vind dit dierenmishandeling om eerst de kat te vangen vast zetten en dan nog eens doornat te maken,teneerste ze zeggen altijd dat ze een kat even vasthouden voor een uurtje nee dat is meestal voor uren en als dat valletje niet meer werkt dan ,dan gaan ze over naar gif ,want dat werkt beter de enigste wat ze willen dat de katten niet meer in hun tuin komen.Als ik een kat in mijn tuin zie dan is dat de laatste keer dat ie daar geweest is! Ik heb een diervriendelijke val gemaakt (het beest doet zich geen pijn, schrikt zich alleen een hoedje) en die gaat pas na een uur weer open. Heb ik nog de tijd om een plens water over 'm heen te gooien en geheid dat je 'm nooit meer terug ziet. Als mijn buren de kat niet tegenhouden moet ik het helaas zelf doen! En mijn val heeft gevolgen: 2 andere buren hebben er ook 1 gemaakt.
dit schreef iker is maar een manier om de kat van een ander bij ons uit tuin te houden , gewoon op je eigen beestjes letten, en die klets van : een kat springt uit een raam of klimt langs de muur is onzin.
en nee dat is geen onzin zulke dingen doen een kat .er zijn katten die uit de raam springen om naar buiten te komen ,katten zijn goede klimmers het maakt niet uit hoe hoog je de schutting maakt ze komen er over heen
als een hond weg loopt zal die niet in een boom zittenals ik mijn hond niet meer binnen of in de tuin zie ga ik haar zoeken